Ole wrote:
Selv så jeg kampen på TV, og det jeg reagerer mest på er at kommentator Løken nærmest står frem som Sarpsborg-sympatisør, og lar det skinne gjennom hele kampen. Han kaller straffesparket til Sarpsborg "helt korrekt", når reprisene viser at mannen snubler idet han prøver å tråkle seg vei mellom to KIL-forsvarere. Rett og slett forferdelig, noen bør sørge for at han ikke kommenterer neste kamp.
Ellers var det en ufattelig laber og pinlig kamp for KIL sin del. At det ikke går an å få inn så mye som en tometerspasning er for meg en gåte, og slikt hører definitivt ikke hjemme i Tippeligaen. At det skjer konsekvent på bortebane tyder på at det er noe som ikke sitter mentalt, og selv om jeg la merke til at den nylonparykken de våger å kalle ei gressmatte fikk mang en hjemme- og bortespiller til å gå på snørra ved flere anledninger, nekter jeg å la noen legge skylden på dette.
Til sist må jeg si meg skuffet over hvordan media takler det hele. Joda, Sarpsborg slo Fredrikstad og alt det der, men at KIL plutselig er et annenrangs gårsdagsprodukt fordi Nordlie ikke lenger er trener, det blir bare teit. Enten er KIL et interessant lag å følge med på av fotballmessige hensyn, ellers er det ikke verdt oppmerksomheten til å begynne med.
Heldigvis fikk KIL uttelling på det lille de presterte å skape i dag, og det er bare å glede seg til torsdagen!
helt enig med deg, komentatoren var sarpsborg suporter! han skrøt av alt sarp gjorde, de viste nesten bare sarp tjanser og når dommeren blåste et frispark til sarp var han helt enig, men når samme situasjon skjer med kil, er han litt i tvil, jeg blei rett og slett forbanna når jeg hørte på han