KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 07:13

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Re: Hønefoss - KIL
PostPosted: 08 Sep 2009, 22:09 
Reserve

Det elendige forsvarsspillet er allerede nevnt. I tillegg er det interessant å se hvor avhengige vi er av R. Risholt i midtbaneleddet. Han spilte en strålende kamp mot Alta sist. Var sjef med stor S og dro med seg hele laget i en imponerende opphenting. I dag er han etter min mening anonym i store deler av kampen. Vinner ikke så mange dueller og er ikke like god i det oppbyggende spillet. Møter selvfølgelig mye bedre motstand og det er nok bevisst fra Hønefoss sin side at de tar han ut av kampen. Derfor er det litt skremmende at ingen av de andre heller kan ta tak. Ikke bare forsvaret som sviktet. De fikk jammen ikke mye hjelp i leddet foran seg heller (uten at jeg forsvarer forsvarsarbeidet..)

Edit: La oss for all del ikke male fanden på veggen a (feks Karlsen). Tap borte mot Hønefoss er isolert sett ikke noe å grine over, vi må ikke glemme at vi møter et godt lag. Vi reiser oss mot notodden.

Last edited by Mobro on 08 Sep 2009, 22:12, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2009, 22:22 
Trener

Tja, hva skal man si? Gleder meg til Eddy er tilbake!

Vi er fortsatt med i kampen om direkte opprykk og det her var muligens den vanskeligste borte kampen i år.
Nå er det bare å banke Notodden til Søndag, så sende Pelu & Co hjem Tirsdag etter.
Så ligger vi bra ann til direkte opprykk før Skamma skal sendes ned en divisjon.

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2009, 22:42 
Klubbdirektør

Skuffende kamp ja, især 2. omgang. MEn eksamen kommer til helga. Den kampen må det tas tak i og kjøres fra start. Og jeg vil ikke ha noe drittmål i mot på første sjangse imot. Forsvaret hang ikke på greip idag og det var nervøst hver eneste gang Hønsa angrep. Skuffende av Olav Tuelo også. Hva med å se etter medspillere en og annen gang istedet for å skyte i tåka som det ofte ble....

Og hvorfor spiller ikke Olav Dalen ?

Stå opp godtfolk !

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2009, 22:57 
Trener

Skuffende. Frejd kan ikke komme tidsnok tilbake, det er ihvertfall sikkert. Er redd Hønefoss rykker opp, Haugasund også farlige med 5 hjemmekamper på de siste 8.

Hvis vi vinner de 2 neste bortekampene tror jeg vi klarer det, men kan laget reise seg uten han som som stakk av???

Profile  

PostPosted: 09 Sep 2009, 02:13 
Reserve

Alltid like morsomt å lese kommentarer til de som har sett det 10 ganger i reprise... :lol:

Men huff for en horribel 2. omgang. All ære til Hønefoss, et godt lag og de lekte med oss en stund.

Hele laget må heve seg noen hakk til neste helg.

For all del, dette er ikke farvel til direkte opprykk. Klarer meg fint med en 2. plass jeg. Og vi ligger 2 poeng bak, som mest sannsynlig er snudd til 1 poeng foran til søndag.

Og det var ikke bare dårlig i dag, la oss ikke glemme det.. :P Vi hadde våres sjanser til å kunne vinne denne også. Sylling gjør nok en god kamp og endelig scorer han mål, Calle er god.

Profile  

PostPosted: 09 Sep 2009, 02:15 
Klubbdirektør

Det meste er vel egentlig sagt. Synes vi gjør en bra 1.omgang hvor vi er fullt på høyde med Hønefoss. 2.omgang preges selvfølgelig av de to "kjappe" målene til hjemmelaget, og dermed faller vi totalt sammen.
Forsvaret i dag var katastrofalt. Enough said.
Men men....som andre har vært inne på: det er ikke katastrofe. Det var tross alt Hønefoss borte.

I tillegg er jeg nødt til å rose de tilreisende supporterne. Dere Eide (med stor E og ikke Øyvind) på tribuna i dag! Var stolt av å se så mange rød, og å høre dere så mye og så bra! I hvertfall gjorde det seg godt på TV

Profile  

PostPosted: 09 Sep 2009, 07:54 
Forumlegende

Mobro wrote:
Edit: La oss for all del ikke male fanden på veggen a (feks Karlsen).

Nei, forskjell på det og ta for seg den objektive sannhet som jeg gjorde. Og jeg har sagt nok om forsvarspillet. Akkurat som det var en katastrofe denne kampen så tar jeg det for gitt at dette var siste gang man faktisk kunne prestere på den måten defensivt. Man har jo sett utallige ganger at man kan mye bedre.

Profile  

PostPosted: 09 Sep 2009, 08:23 
Forumlegende

Haugesund - KIL 4-1
KIL-Sogndal 0-2
Sparta - KIL 1-0
KIL-Hønefoss 0-1
Sogndal - KIL 1-2
Hønefoss-KIL 3-1

KILs kamper innenfor topp 5 (opprykk og kvalikk).
3 av 18 mot disse...

Profile  

PostPosted: 09 Sep 2009, 11:08 
Forumlegende

Freddien wrote:

Et av livets mysterier for tiden...

Profile  

PostPosted: 09 Sep 2009, 11:16 
Klubbdirektør

Skuffende kamp..... :( Men jeg vi også gjerne få gi ros og honnør til supporterne som hadde møtt fram. Dere ga aldri opp, og hørtes veldig godt gjennom tv-ruta :) Godt jobba!!

Profile  

PostPosted: 09 Sep 2009, 11:46 
Saftblander

Dette er ingen krise. Nei, det var ingen stor kamp, men vi ligger tross alt a poeng med andreplassen som gir direkte opprykk.

Hold ut! :)

Profile  

PostPosted: 09 Sep 2009, 14:16 
Reserve

Patetisk å snakke om krise med tanke på den situasjonen vi var i for et år siden. Så jævla typisk

Profile  

PostPosted: 09 Sep 2009, 17:45 
Forumlegende

Mobro wrote:
Patetisk å snakke om krise med tanke på den situasjonen vi var i for et år siden. Så jævla typisk

Det er vel ingen som sier at det er noen krise?? (Isåfall link meg til den posten)

forsvarspillet var en katastrofe er vel det sterkeste som er sagt. (Og Øyvind Eide var veldig nær å mene det samme etter kampen..) Og dette er jo en objektiv sannhet for denne ene kampen.

Vi reiser oss igjen, enkelt og greit.

Last edited by Karlsen on 09 Sep 2009, 17:46, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 09 Sep 2009, 17:47 
Forumlegende

Freddien wrote:

Et meget godt spørsmål.

Profile  

PostPosted: 09 Sep 2009, 18:17 
Reserve

Karlsen skrev:

Det er vel ingen som sier at det er noen krise?? (Isåfall link meg til den posten)

forsvarspillet var en katastrofe er vel det sterkeste som er sagt. (Og Øyvind Eide var veldig nær å mene det samme etter kampen..) Og dette er jo en objektiv sannhet for denne ene kampen.

Vi reiser oss igjen, enkelt og greit.[/quote]

Beklager manglende referanse her. Det jeg sikter til er glåmdalens overskrift i artikkelen http://www.glomdalen.no/kil/article4570465.ece. Selv om det er Roger Risholt sin uttalelse irriterte jeg meg over saken. Selvfølgelig er det ikke krise. Vi ligger i toppen for svingende. Og Karlsen: Vi er enige om at forsvarsspillet i går var katastrofalt og som du ser av mitt innlegg i går mener jeg også at midtbanen må ta en stor del av ansvaret.

Likefullt syns jeg det er ille hvis vi lar dette tapet undergrave den prestasjonen laget har gjort så langt i år. Det overgår i hvert fall mine forventninger. Derfor innlemmet jeg ditt navn som en person som jeg mener tok i vel hardt i går da du snakket om oppvask etc. Men som du avslutter med: Vi reiser oss!

Last edited by Mobro on 09 Sep 2009, 18:22, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]