KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 06:20

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 198 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Next
Author Message
 Post subject: Re: Aktuelle trenere
PostPosted: 27 Aug 2009, 21:40 
Klubbdirektør

Bryr meg egentlig ikke hvem som overtar HVIS Nordli går, så lenge det ikke er Erlandsen eller at man plukker opp noen internt. Sakl de plukke noen fra egne rekker håper jeg det blir Jørn Karlsrud. Han er jo den eneste som duger.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 00:03 
Trener

Neil Lennon wrote:
Bryr meg egentlig ikke hvem som overtar HVIS Nordli går, så lenge det ikke er Erlandsen eller at man plukker opp noen internt. Sakl de plukke noen fra egne rekker håper jeg det blir Jørn Karlsrud. Han er jo den eneste som duger.

På tide å bry seg, NL. Tom er borte.

Min favoritt pr nå er faktisk Skullerud. Ene og alene pga at Amundsen sikkert blir for dyr. Ellers er Bjørnebye som skrevet mer enn greit. Bakkerud som Nordlie anbefaler kan jeg ikke si noe om, men det bør jo være et bra valg siden "Big Tom" anbefaler vedkommende. Blir det Bergersen eller Erlandsen setter jeg meg ned og griner.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 00:12 
Spiller

Skullerud takk!

Sikkert fler som er greie, men Erlandsen ville vært KRISE. Kenta er jeg skeptisk til. Da han rykka opp med B/G kom de kun på kvalikkplass med et lag som sesongen etter var slagkraftige i tippeligaen.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 00:15 
Trener

Roger Freestone wrote:
Skullerud takk!

Sikkert fler som er greie, men Erlandsen ville vært KRISE. Kenta er jeg skeptisk til. Da han rykka opp med B/G kom de kun på kvalikkplass med et lag som sesongen etter var slagkraftige i tippeligaen.

Les forrige side og min mening om taktiske disposisjoner, så har du ennå en grunn til å IKKE ønske Kenta hit.

Håper virkelig at den som har skaffet seg nicket Henrik Mohn her på siden virkelig er Mohn. Da tror jeg vi får en god overraskelse snart.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 00:18 
Klubbdirektør

Bare jeg slipper Kent Bergersen er jeg fornøyd.

Men skulle plutselig karen av en eller annen grunn komme til gjemselund og KIL rykker opp, så er vel det uansett det viktigste.. Men føler at det bør komme en annen person til Gjemselund.

Skullerud er min favoritt.. Hvis man ser bort ifra Amundsen, som jeg tror blir for dyr!

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 00:25 
Klubbdirektør

Kan ikke huske at Bergersen eller Halvorsen har oppnådd særlig mye som trenere. Erlandsen har jeg heller ikke mye tiltro til og står vel derfor igjen med Skullerud som eneste fornuftige alternativ for min del. Han har vel gjort det greit nok med aldersbestemte landslag og ledet Bærum til 1.divisjon for noen år tilbake(2001?) med svært begrensede midler. Regner med at han har en del kontakter som kanskje kan vise seg nyttige i.f.t å hente nye spillere. Bakkerud kjenner jeg lite til borstett fra tiden i ham-kam hvor det ikke gikk særlig bra. Regner dog med at Skullerud, som vi har forsøkt å hente tidligere, ikke blir noen billig mann å få til Gjemselund. I stedenfor å forhaste seg og muligens ende opp med en halvgod og dyr løsning, heller jeg mot at bør sates på Karlsrud/Eide ut sesongen.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 00:30 
Spiller

Folkens, han heter Bakkemo, BAKKEMO, Svein Cato Bakkemo! Bare så det er sagt, men vil fortsatt ha Skullerud!

Last edited by Roger Freestone on 28 Aug 2009, 00:30, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 00:30 
Trener

Tilhenger wrote:
Regner dog med at Skullerud, som vi har forsøkt å hente tidligere, ikke blir noen billig mann å få til Gjemselund.

Jobbet litt mye, evt vært på ferie i det siste?

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/ar ... tid=566687

Last edited by DV on 28 Aug 2009, 00:31, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 00:33 
Spiller

Tror han var mest sliten av Martin andresen jeg. Det er jeg og, og det er kun av å ese om han i media og irritere meg over han. Så jeg tror ikke det er noe problem med energien!

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 00:43 
Klubbdirektør

DV wrote:
Tilhenger wrote:
Regner dog med at Skullerud, som vi har forsøkt å hente tidligere, ikke blir noen billig mann å få til Gjemselund.

Takk for omtanken, men regner med at en uke borte fra Valle og Andresen vil gjøre underverker for Skullerud :D .

Last edited by Tilhenger on 28 Aug 2009, 00:44, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 00:53 
Trener

Tilhenger wrote:
DV wrote:
Tilhenger wrote:

Takk for omtanken, men regner med at en uke borte fra Valle og Andresen vil gjøre underverker for Skullerud :D .

:D Tenkte mest på deg som mente han skulle være dyr for oss :wink:

Har ingen problemer med Skulleruds motivasjon om han skulle komme til oss, bare han blir kvitt prosjekt Martin :wink:

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 08:38 
Trener

Det er snevret ned til to navn i følge kil.no.

Kristiansen utelukker ikke at ny trener blir ansatt mens han sykler birkebeinerrittet slik som i fjor. :D

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 08:49 
Materialforvalter

Bakkemo: Nei, mye opp og ned. Fikk vel til slutt sparken i HamKam, Månen overtok vel Hamkam i fritt fall etter Bakkemo om jeg ikke husker feil.

Halvorsen: Nei har jeg lite tro på. Bortsett fra mirakelsesongen med sogndal har han vel utrettet fint lite i forhold til resurser der han har vært.

Bjørnebye: YSB. Forlot oss uten å blunke, og var med på å hindre vår mulighet til seriegull sesongen etter. Resultater er vel også fraværende.

Skullerud: Tja. Oppvokst i klubben. Gode resultater på lavere nivå og u-landslag. Men...

Bergersen: Nei. Grinder og Grue, mæ......... Resultater? Egentlig ikke. Hadde mye resurser tilgjengelig i Bodø.

Amundsen: Tja. Virker flink, men vanskelig å få tak i.....

Erlandsen: Nei. Har vel andre ting å ta tak i på det personlige plan.......

Så fem nei og to tja fra meg......... Kanskje det sier litt, det er vel ingen av disse som skaper stor entusiasme rundt KIL.......

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 08:50 
Materialforvalter

Håpnes ut sesongen:)
Ettersom en ny trener ikke bør foreta så mange forandringer nå

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 08:52 
Saftblander

Even Pellerud!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 198 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]