Ærlighet varer alltid lengst! Flott Mohn! Med den innstillingen styret og spillerne viser er det tross alt håp.
Mitt første grep er å bytte grasrotandel-mottaker fra KIL Fotball som jeg tjener, til KIL Toppfotball. Alle midler til KIL Fotball er positivt, men slik ståa er nå får også vi som tjenestegjør i bredden rette fokus mot toppfotballen.
Videre er det ikke vanskelig å "manipulere" meg til å kjøpe ei ekstra pølse i kiosken pr kamp..hehe. Det er nok flere matglade der ute som må være med og være sitt ansvar bevisst her.
Ellers: Få folk på kamp! Stand på Kongssenteret bør kanskje være før hver eneste hjemmekamp? Salg av lodd, kampbilletter, drakter etc blir det jo mer av desto mer man er synlig. Nå er vel ikke jeg allverden til dørvakt, men supporterklubbens øverstkommanderende veit at jeg og flere kan brukes til slikt som foreslått over. Et forslag: Kanskje supporterklubben bør rette de fleste inntektsgivende aktiviteter i framtida rettet mot KIL Toppfotball? Kanskje bør man på bussturer sette opp billettprisen med 50 kroner hvor prisøkninga er en "Toppfotball-avgift"? (Og jeg som hater avgifter...) Den 50 lappen er en halvliter
mindre 
pr deltager på bussturene og bør således ikke være et stort offer (særlig..)
Noen små dråper i havet disse forslagene mine. Men noen små dråper her og der kan jo være til hjelp. Burde supporterklubben også invitere til idedugnad?