KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 23:22

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
PostPosted: 03 May 2009, 22:43 
Trener

ivo wrote:
nm i ynking

mener de fortjente poeng også
http://www.aftenbladet.no/sport/1023124 ... inger.html

for å dra ut tid og for å møte opp...

I den artikkelen mente de at de spilte på hjemmebane også....

"- Vi stresser litt for mye. Vi er ikke like kalde og rolige som bortelaget når vi nærmer oss boksen. Ellers spiller vi strålende i forsvar, sier Albert Berbatovci, som spilte sin første kamp fra start i år."

Det er vel omtrent like korrekt som å mene at de fortjener poeng....

Ellers var det godt å få tre poeng i denne kampen. Det er aldri lett å møte et lag som legger seg så defensivt som Stavanger gjorde. Og jeg må innrømme at jeg ble ganske irritert over alle "skadene" de pådro seg tidlig i kampen. Befant meg for anledningen på ståtribunen og overhørte et fantastisk utsagn 5-10 minutter inn i 2. omgang, da en eller annen ropte "på tide å legge seg ned igjen, nummer sju. Du har jo stått på beina i et minutt" :lol: :lol:

Slike kamper kan fort ende 0-0 og jeg antar det var det som skjedde på Jæren med HamKam i dag. Men, godt for oss at de avgir poeng.

Forsåvidt enig i at TUelo bør få spille litt fra start som noen nevner. Dilemmaet er at Sylling ikke har fortjent en plass på benken... Han har til tider vært veldig god i år. Det viser uansett bredden vi har i stallen og trenger for å rykke opp. Så Nordlie får bestemme hvem som får starte. Tuelo er raskere og en bedre mann å ha om vi må spille kontringsfotball (muligens borte mot Moss??) mens Sylling er flinkere til å ta defensive løp og ansvar for å hindre kontringer i mot. Beste alternativ mot lag som er dårligere og vil satse på kontringer? Uansett har jeg full tiltro til at Nordlie velger de 11 beste.

Profile  

PostPosted: 03 May 2009, 23:07 
Reserve

Karlsen wrote:
Heisann wrote:
Karlsen wrote:
Tuelo må starte neste kamp. Punktum.

Grunnet han scorer et mål i en dårlig kamp?

Det finnes vel ingen som tar ut lag på det grunnlaget? Ergo spørsmål overflødig.

Han gjorde så mye mer enn å score mål. Han skapte virkelig liv i et heller dødt KIL angrep. God med ballen og bevegelig. Småfarlig hele veien.

Det var poenget og også sikkert derfor han ikke starter.. Hele laget hever seg etter scoringen dette er en naturlig reaksjon på en positiv opplevelse... Du svarte ikke på om laget bør tas ut etter hvem som gjør det best i løpet av en treningsuke men dette er da også naturlig. Du har nok en god vei å gå før du blir en god trener.

Last edited by Heisann on 03 May 2009, 23:08, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 03 May 2009, 23:42 
Klubbdirektør

Deilig å vinne slike møkka kamper, SIF klarte å stykke opp spillet og slå langt, til tider ble vi med på dette.
Er vell slik de aller fleste lagene kommer til å spille på Gjemselund i år.

Forøvrig er det noe som egentlig kunne ønske var mulig å gjøre noe med.

1. Fikse høytaleranlegget slik at det faktisk er mulig å høre hva speakeren sier på supporterfeltet. Kan umulig være noen stor oppgave.

2. At de spiller musikk ved scoring er vell i og for seg greit, jeg mener sangen er elendig, andre mener den er bra, uansett, stemningen etter en seier er ganske bra på tribunen faktisk, derfor mener jeg at man kan vente en stund med å spille av musikk for full guffe rett etter kampslutt, spesielt når spillerne og supporterne takker for kampen..

Kunne ønske at arrangement ansvarlig eller hvem det nå enn er som har ansvaret for "underholdningen" på kampene kunne ha gjort litt mer ut av ting.

"Vi kommer fra skogene" Her burde man kunne inkludere alle på stadion til å lage en ramme rundt sangen. Hvorfor ikke utnytte det til maks når den først spilles av før hver hjemmekamp. Hadde vært veldig fint tiltak spørr du meg.

Og hva med intervjue Tom Nordlie eller Eide i pausen, slik andre lag har det.

Mulig jeg er litt pirkete, men jeg mener at det er masse postensiale til å kunne lage en bedre og finere ramme rundt selve kampen.

Sklei litt ut av tråden dette.
3 poeng
tabelltopp
Kamma fortsatt nr. 3 i Hedmark.
Herlig!
:mrgreen:

Profile  

PostPosted: 04 May 2009, 00:35 
Kaptein

Gløm kampen, husk poenga. Tenk om vi topper tel høsten ! Haraball !

Profile  

PostPosted: 04 May 2009, 08:41 
Forumlegende

Heisann wrote:
. Du har nok en god vei å gå før du blir en god trener.

Krutt her gitt. Å bli vurdert som trener utfra hva man sier på et debattforum er interessant. Heldigvis er det også folk som har peiling som vurderer meg i den rollen utfra hva man gjør i den rollen...
Selvsagt, en god treningsuke må ligge til grunn. Jeg kunne svart seriøst og utdypende på det med Tuelo men når du legger deg på en så useriøs linje gidder jeg ikke.

Profile  

PostPosted: 04 May 2009, 09:51 
Forumlegende

1892 wrote:
1. Fikse høytaleranlegget slik at det faktisk er mulig å høre hva speakeren sier på supporterfeltet. Kan umulig være noen stor oppgave.

Om man slutter å skrike så fælt så er nok ikke det noe problem ;)

Dette og de andre er bra forslag, noe av det koster nok penger og blir utsatt av den grunn, resten burde være muig å få til.

Profile  

PostPosted: 05 May 2009, 12:35 
Klubbdirektør

Ble det tatt noen bilder fra kampen?

Profile  

PostPosted: 05 May 2009, 23:20 
Trener

mikeb wrote:
1892 wrote:

Om man slutter å skrike så fælt så er nok ikke det noe problem ;)

Dette og de andre er bra forslag, noe av det koster nok penger og blir utsatt av den grunn, resten burde være muig å få til.

Det er vel bare for supporterklubben å samle inn til løsningen igjen. Det er jo supporterne som i sin tid skaffet anlegget til Gjemselund.

Profile  

PostPosted: 06 May 2009, 00:04 
Grævling

Skal ta meg av å finne ut hvor mye vi må t med for å få fiksa den saken, men da får folk faen døtte meg holde fred når det kommer resultater fra Raabe ;-)

Profile  

PostPosted: 06 May 2009, 09:37 
Klubbdirektør

Fint, ta gjerne opp musikken rett etter kampen også ;)

Profile  

PostPosted: 06 May 2009, 12:08 
Forumlegende

Raggen wrote:
Skal ta meg av å finne ut hvor mye vi må t med for å få fiksa den saken, men da får folk faen døtte meg holde fred når det kommer resultater fra Raabe ;-)

Mens lagets hovedtrener uttrykte enorm frustrasjon midt under 2.omgang nå - over at speaker alltid begynte å skrike ut noe mens han selv drev og skulle gi beskjed til spillerne....(slik som ved en liten spillestopp)

Profile  

PostPosted: 10 May 2009, 17:31 
Trener

Berntsen wrote:
Blir vel egentlig enklere å spekulere i tilskuertallet en i lagoppstillingen. Sist virket det for meg som om tilskuertallet på 1573 var en del for lite, og har senere fått bekreftet at det var ca 2100 på matchen.

Det skulle bety at sålangt i år har 4850 tilskuere løst billett til gjemselund.

I snitt er dette 2425, altså nesten det dobble av det man har budsjetert med. klarer vi over 2000 for tredje gang i år?

Er det kommet en offisiell bekreftelse på det tallet noe sted?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]