Ja ja, folk flest er vel fornøyd med denne avgjørelsen, er vel bare noen få av oss som sitter med flybilletter opp søndag og hjem mandag som blir forbanna av slikt, men det får vel stå til!
Til de som har flybilletter..... det er mulig å endre disse, både til å dra opp og se kampen på tirsdag, for de som har mulighet til det. Alternativt endre til en annen kamp senere i år (Bryne, LøvHam, Stavanger, Tromsdalen). Dette gjelder Norwegian, de som har billetter med dem kan fikse dette.... mot et gebyr på ca 500 kr totalt. De som har booka med SAS får ikke endret på strekningen, kan altså bytte dato for en flyvning mellom Gardermoen og Alta, gebyr for dette ca 540 kr..... hvis det skulle være til noe hjelp.
Men da åpner det seg altså muligheter for lurveleven på pub i stedet denne tirsdagen. I Vinger regner jeg med at kampen sendes både på Gjemselund og på Telegrafen. Det spilles semifianle i CL fra kl 20.45 samme kveld, men jeg regner vel med at KIL blir prioritert på Vinger!
Men hva med oss i Oslo? Hadde vært knall å få til et opplegg med masse Vingerskærer (og tøser!) på en eller annen fotballpub i byen. Problemet blir å finne en pub som prioriterer oss i stedet for CL fra kl 20.45.
Dette bør ikke være umulig, hvis vi bare kan garantere at vi møter opp med mange nok folk.... gjerne tørste folk

Sikkert mulig å få til et opplegg hvor vi får 1 eller 2 skjermer av flere i lokalet.... så kan vi jo skøtte litt både på at KIL denger Alta, og etter hvert også på semifinale i CL.
Noen bosatt i hovedstaden som er klar for et slik opplegg? Må vite at vi blir en del folk før jeg kan sette igang å undersøke potensielle puber!
GI BESKJED!