KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 01:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 80 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Author Message
PostPosted: 13 Apr 2009, 22:48 
Kaptein

Uansett kommer man ikke bort fra at Haugesund var best og vant fortjent. Forskjellen var ikke 4-1 spillemassig, men de lagde mål og virket farligere enn oss. Trøstemålet vårt var attpåtil et mislykket innlegg som endte i nota.

Profile  

PostPosted: 13 Apr 2009, 22:55 
Materialforvalter

Gutta må jo prøve å ta lærdom av det som skjedde i dag - men som supporter så er det bare å glemme denne kampen så fort som mulig. 3 poeng etter Kamma hjemme og Haugesund borte er til å leve med.

Profile  

PostPosted: 14 Apr 2009, 04:27 
Spiller

Da har jeg akkurat kommet hjem i fra Haugesund tur, etter en laaang tur over fjellet blant annet.

Mitt syn på kampen er : Kil og Haugesund har så og si like mange sjanser, haugesund putter på sine sjanser, KIL ikke! haugesund er EFFEKTIVE kil er UEFFEKTIVE, MEN jeg er ikke Kjempe deppa etter en sånn kamp! haugesund er ett veldig sterkt LAG (HJEMME) men jeg tror ikke Haugesund er noe opprykkskandiat, KIL derimot. JA! hvis de spiller bare ett par tre hakk bedre enn i dag og setter MÅL sjanser så har vil muligheten. Det er bare 2 serierunde og Det er 27 kamper igjen av sesongen!

Kil slet i dag på Haugesund Stadion, mye feil passninger og tull . 4-1 er ett tulleresulatat.

3-3 hadde vært helt OK! men det ble det altså IKKE

Jeg er STOLT av gutta UANSETT og jeg er STOLT av alle supporterne som tok turen til Haugesund!

Jobbe gutta Kjempe Gutta!

Profile  

PostPosted: 15 Apr 2009, 07:45 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Dette har jeg fra en journalist som [b]mente[b] at reglene skulle være slik. Jamfør Radio kongsvingers kommentator på lufta etter matchen. Dog har jeg ingen dokumentasjon på dette. Videre var ikke han bombastisk når han sa dette. Men det antydes at det ligger i en eller annen avtale at spillerne må bli tilgjenglige for pressen senest en halvtime etter kampens slutt.
Det ble også refert til nordlie som visstnok var nær ved å havne i håndgemeng med en innpåsliten pressekontakt i FKH.

Nå står det om dette i papirblekka av Glåmdalen i dag, onsdag.

Skummet det fort, men man har det jeg kaller dusteregel nr 1, at man skal være tilgjengelig "så fort som mulig"...

Hva er "så fort som mulig".
Det er ingenting det.
Dersom du skal ha utført en tjeneste hos noen, reparert pc'n din e.l., og du bil ha den tilbake "så fort som mulig", s¨har man i realiteten overgitt all makt til den andre. Fort som mulkig blir når den andre har tid, når den andre definerer nå det kan utføres.

Selvsagt bør man bruke vettet, men så fort som mulig er egentlig lite bindende.

Profile  

PostPosted: 17 Apr 2009, 15:30 
Spiller

Videointervju med Nordlie i Haugesund Avis:
http://www.h-avis.no/section/video/1225&id=741

Spol frem til 00:44 i denne videoen for å se rare skapninger :D
http://www.h-avis.no/section/video/1225&id=742

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 80 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

All times are UTC + 1 hour [ DST ]