KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 00:47

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 30 Mar 2009, 13:34 
Reserve

Raggen wrote:
Det vil nok kjøre seg til etter hvert skulle jeg tro :-)

Godt å se at det er ting på gang nå, men et lite ønske må jeg nesten få kommet med i denne sammenheng (mulig dette er diskutert allerede), håper det er mulig å få dratt med seg folk inn dørene litt tidligere enn det som har vært vanlig.

Laget fra skogene spilles ca 15 minutter før avspark, da bør folk flest være på plass og klare med skjerfene!

NFF som setter krav til at det ikke skal spilles klubb-relaterte låter nærmere avspark, SLIK ÆR DET BÆRE :-)

Taxien går fra grafen kvart over fem

Profile  

PostPosted: 30 Mar 2009, 13:37 
Grævling

Strålende :-)

Hvem har fiksa den dealen?

Profile  

PostPosted: 30 Mar 2009, 13:39 
Reserve

Raggen wrote:
Strålende :-)

Hvem har fiksa den dealen?

Jeg

Profile  

PostPosted: 30 Mar 2009, 13:39 
Klubbdirektør

Mann med få ord ;)

Profile  

PostPosted: 30 Mar 2009, 13:48 
Materialforvalter

1892 wrote:
*Flere sanger synges samtidig
*Sangene passer ikke helt inn i kampbildet / situasjon
*Fulle folk starter sanger og presterer å synge feil melodi eller tekst, eller begge to på en gang (dette medfører et kutt i mitt eget alkohol inntak før kampene ;) )
*At flere hatsanger synges istede for klubbsanger.

Dette er jeg enig i. Skulle noen dra i gang en sang som ikke faller inn under disse punktene, vil det være litt kokos om den møtes med stillhet fordi den kommer fra feil person... Og jeg føler meg ikke tråkket på.........

Profile  

PostPosted: 30 Mar 2009, 13:57 
Klubbdirektør

Dette blir sikkert en balansegang... jeg håper og trur at jeg og EB er såppass ivrige at det ikke er rom for stillhet uansett ;)

Profile  

PostPosted: 30 Mar 2009, 14:21 
Spiller

Alex wrote:

Når åpner grafen på søndag?

Profile  

PostPosted: 30 Mar 2009, 16:54 
Reserve

Raggen wrote:
Det vil nok kjøre seg til etter hvert skulle jeg tro :-)

Godt å se at det er ting på gang nå, men et lite ønske må jeg nesten få kommet med i denne sammenheng (mulig dette er diskutert allerede), håper det er mulig å få dratt med seg folk inn dørene litt tidligere enn det som har vært vanlig.

Laget fra skogene spilles ca 15 minutter før avspark, da bør folk flest være på plass og klare med skjerfene!

NFF som setter krav til at det ikke skal spilles klubb-relaterte låter nærmere avspark, SLIK ÆR DET BÆRE :-)

Bør er vel feil ord... SKAL heter det vel?!

Profile  

PostPosted: 30 Mar 2009, 17:16 
Reserve

atomvinter wrote:
Alex wrote:

Når åpner grafen på søndag?

14:00

Profile  

PostPosted: 30 Mar 2009, 17:32 
Grævling

Kult....da rekker jeg en solobrus før det "tæk tå"!

Profile  

PostPosted: 31 Mar 2009, 00:33 
Reserve

Ble litt drøy, ser den. Men var bare for å understreke at skal vi fremstå som en supporterklubb, må vi ha forsangere. Og her kan flere få bidra hvis de har det inni seg... :wink:

Uansett så håper jeg mange møter opp på telegrafen fra kl 14 til 17.15 for å prate tull og fotball, tull, synge, ta en solo eller brun, film(????), synge, syyyynge. Med den stemmen man har...

Profile  

PostPosted: 31 Mar 2009, 09:32 
Forumlegende

Raggen wrote:

Er dette fakta eller en litt for tidlig aprilspøk?

Greit nok at folk er tidlig på plass, men å lage forbud mot å spille klubbsanger uansett når det er (bortsett fra midt under kmapen) er fullstending unødvendig spør du meg. Gjør meg nesten like forb.... som da Sven Erik Sætre fikk gult kort for overdreven jublig etter scoring :twisted:

Sanger som Laget fra skogene, YNWA, Gammle gress, Vålerenga kjerke og andre hymner er med på å sette ramme rundt kamper og er stolte tradisjoner som man må få ta med seg og ha lov til å spille rett før avspark uten at fotballbyråkratene skal legge seg opp i dette. :roll:

Profile  

PostPosted: 31 Mar 2009, 09:50 
Grævling

Fotballforbundet har dessverre ikke fått med seg at 80% av de som går for å se fotball gjør det for å få oppleve stemningen på tribuna!

Profile  

PostPosted: 31 Mar 2009, 20:59 
Saftblander

Når jeg reiser til Kongsvinger for å se kamp, så reiser jeg for å skrike og se på kil.
Hvis jeg nå skal stoppes i å kunne dra igang sanger i jubelrus og skrike ut følelser, så må jeg ærlig innrømme at da passer jeg bedre inn på stå tribuna. Når jeg har en sang på hjertet, så klarer ikke jeg å vente i fem minutter før de utvalgte starter den. Jeg synger da når det blir stille, og klart for en ny sang.

Fotball er følelser! Mye følelser!
Jeg skjønner veldig godt hva som menes og jeg ser at det trengs til tider, men å ha dette fast til enhver tid er jeg uenig i.

Profile  

PostPosted: 31 Mar 2009, 21:18 
Forumlegende

Søtvedt wrote:
Når jeg reiser til Kongsvinger for å se kamp, så reiser jeg for å skrike og se på kil.
Hvis jeg nå skal stoppes i å kunne dra igang sanger i jubelrus og skrike ut følelser, så må jeg ærlig innrømme at da passer jeg bedre inn på stå tribuna. Når jeg har en sang på hjertet, så klarer ikke jeg å vente i fem minutter før de utvalgte starter den. Jeg synger da når det blir stille, og klart for en ny sang.

Fotball er følelser! Mye følelser!
Jeg skjønner veldig godt hva som menes og jeg ser at det trengs til tider, men å ha dette fast til enhver tid er jeg uenig i.

Enig. Du er også god til å time til rett øyeblikk.

De jeg er mest opptatt av å få bort er fyllerørene som tøyser vekk sanger, samt få vekk "dommerjævelhore" og andre lignende utbrudd og negative sanger. Må skjerpe meg jeg også..snart så jeg havner hos "sintegjengen" :lol:

Så jeg er enig i at man har to som i hovedsak leder an. Samtidig må man ha kunstnerisk frihet for konstruktive sangere som er klare til å ta over "lead vocal". Noen er "natural born singers" som for eksempel deg Søtvedt.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]