KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 22:09

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Oppussing av KIL.NO
PostPosted: 22 Feb 2009, 16:15 
Reserve

Nå er det på tide å få en oppdatert side på KIL.no.

Vi har 4 av 6 spillere som fronter siden men ikke spiller for klubben lenger samt linkene til årets Adecco lag heller ikke er oppdatert.

Jeg etterlyste en oppdatering før sesongen i 2007 men det ble ikke gjort men alikevel bør være viktig spesielt nå da den beste hjemmesiden drar inn masse penger til klubben..

Jeg savner en fronting av vår trener og en oppdatering på spillere
Jeg kan gjøre dette på et par timer hvis de trenger hjelp men fatter ikke hvorfor det ikke blir gjort og da spesielt på over et drøyt år?

Skal vi være en proff kubb så bør i det minste denne siden få en grundig oppdatering spesielt da vi har Norges største media trener som fronter klubben... :D

Last edited by Najja on 22 Feb 2009, 16:23, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject: Re: Oppussing av KIL.NO
PostPosted: 22 Feb 2009, 16:57 
Forumlegende

Synes kil.no er bra, det beste er at den er oversiktelig å lett å finne det man leter etter og få oversikt over nyheter.
Selvføleglig kunne man ha bytta ut bildet på toppen, men ingen big deal.

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2009, 17:07 
Reserve

mikeb wrote:
Synes kil.no er bra, det beste er at den er oversiktelig å lett å finne det man leter etter og få oversikt over nyheter.
Selvføleglig kunne man ha bytta ut bildet på toppen, men ingen big deal.

Kanskje greit å få riktige linker til årets Adecco lag også :wink: Syntes uansett man bør fronte spillere som spiller i klubben samt lagets trener...

Last edited by Najja on 22 Feb 2009, 17:09, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2009, 17:28 
Forumlegende

Najja wrote:

Vi har 4 av 6 spillere som fronter siden men ikke spiller for klubben lenger samt linkene til årets Adecco lag heller ikke er oppdatert.

Jeg etterlyste en oppdatering før sesongen i 2007 men det ble ikke gjort men alikevel bør være viktig spesielt nå da den beste hjemmesiden drar inn masse penger til klubben..

Jeg savner en fronting av vår trener og en oppdatering på spillere
Jeg kan gjøre dette på et par timer hvis de trenger hjelp men fatter ikke hvorfor det ikke blir gjort og da spesielt på over et drøyt år?

Skal vi være en proff kubb så bør i det minste denne siden få en grundig oppdatering spesielt da vi har Norges største media trener som fronter klubben... :D

Jeg er veldig enig.

Lenker man benytter skal kort og godt være korrekte på et levende nettsted.
Det bør i denne sammenhengen være enkelt å ordne.
Det er jo ikke flere hundre.

Hva ville vi si om Hønefoss hadde Kai R som en ev sine spillere på framsiden nå?
Få nye fjes med TN i midten, eller ett eller annet.

Kunnskap til å rette opp bør man ha.
Man har jo tross alt nettstedet.

Prioriteringer?
Kan aldri være noe unnskyldning for ansiktet utad.

Latskap?
Kanskje...eller kanskje helst at man ikke tenker på det rett og slett.

Når det gjelder design generelt har jeg ingen spesielle formeninger, men
det som skal og bær være korrekt, skal være det.
Kickoff er mindre enn 1,5 måneder unna.

Send derfor en mail til dem og påpek forholdene, om det ikke er gjort da.
Tilbyd din kompetanse og dine resursser slik du nevner det.
Så har de i allefall *ingen* unnskyldning.

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2009, 18:09 
Materialforvalter

Helt enig med trådstarter her. Ikke spesielt profesjonelt med at 4 av 6 spillere som fronter forsiden ikke spiller her lenger.

Høres jo ut som du har kompetanse til å hjelpe til med dette og det hadde vært fint med litt oppgradering av siden.

Ja siden er bra oppdatert med nyheter men mangler litt på design. Siden til Hønefoss virker i hvertfall ved førsteinntrykk som en mer profesjonell side.

Synes også Glåmdalen har vært skuffende fraværende med tanke på at vi har en av norges mest profilerte trenere. Hva med noen artikler fra treningene med Tom og presentasjon av nye spillere..

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2009, 19:28 
Reserve

Sende mail til de før jeg postet dette så får vi se om ting skjer.

P-S Har også ring og etterlyst KIL effekter da man ikke får kjøpt noe på KIL shop men dette ble lovet skulle
være på plass i begynnelsen av Mars mnd og klart til vår første kamp.

Last edited by Najja on 22 Feb 2009, 19:33, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2009, 21:22 
Reserve

Svar på min mail fra KIL.NO :D

Hei igjen, og takk for innspillet.

Jo vi jobber med dette. Hele hjemmesiden til kil.no vil bli ”pusset opp” med nye ansikter og nytt innhold. Lanseringsdato for slippet av den nye siden er satt til 12. mars, så da håper jeg vi alle sammen kan se frem til nytt oppdatert innhold som ser ut til å bli veldig bra.

Mvh Jørn Mejdell Jakobsen, fung daglig leder.

Da skjer det tydelig ting...

Profile  

PostPosted: 23 Feb 2009, 01:09 
Forumlegende

Najja wrote:

Mvh Jørn Mejdell Jakobsen, fung daglig leder.

[/b]

Da skjer det tydelig ting...

fung. daglig leder, noen som har hørt noe om dette?

Profile  

PostPosted: 23 Feb 2009, 22:52 
Reserve

Ref. "fungerende daglig leder": Ole Jonny Gigernes har vært sykemeldt en periode, og Jørn har tatt en del daglig leder oppgaver ved siden av sin egen jobb. Ole Jonny er tilbake hvert øyeblikk. Kil.no: Selvsagt blir alt oppdatert med dagsaktuell informasjon. Vi har bare valgt å ta hele prosessen på en gang, i forbindelse med en generell oppussing av hele siden, inkl. deler av menystrukturen. 12. mars skal det meste være på plass. Vi har en meget godt besøkt side, og akter å gjøre den enda bedre.

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2009, 04:28 
Reserve

Et tillegg: Det er faenmeg litt demotiverende med alle som sitter på ræva og "krever" ditten o datten. Vi er ikke teite. Vi har full oversikt over hva som skal til. Vi trenger også tid. Vi jobber som faen. Og der sitter dere og sutrer.

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2009, 10:49 
Materialforvalter

Synes stort sett brukerne på dette forumet (og det gamle på kil.no for den saks skyld) har vært positive til kil.no og jobben som blir gjort. At det blir påpekt ting som kunne vært bedre fra tid til annen er vel bare konstruktivt.

Lasse wrote:
Et tillegg: Det er faenmeg litt demotiverende med alle som sitter på ræva og "krever" ditten o datten. Vi er ikke teite. Vi har full oversikt over hva som skal til. Vi trenger også tid. Vi jobber som faen. Og der sitter dere og sutrer.

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2009, 10:54 
Klubbdirektør

Lasse wrote:

Veit ikke helt hva du mener med "dere" i denne sammenhengen, men mitt inntrykk av 99% av alle oss her inne er at kil.no er meget bra. Den siste meldingen din Lasse synes jeg var litt uheldig. Her besvarer du på en helt feil måte. Ser fram til at kil.no blir ferdig i mars. KIL.no er alltid "første pri" når jeg logger meg på nettet :)

1892 - alltid like stor tilhenger av kil.no ;)

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2009, 10:57 
Forumlegende

Lasse wrote:

Tja..dette var vel en takling som drar seg mot knehøyde? At enkelte påpeker ting med for eksempel kil.no betyr bare at folk bryr seg. Om den sida vi er inne på nesten like ofte som vi henger her!

Apropos hjemmesider: Det singler i glass her om jeg skal uttale meg om kil.no. kilsk.com sitter i minefeltet og må også gjør noe med headingen på forsida si. MEN: Dette er samtidig allerede vedtatt og satt folk på.

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2009, 12:36 
Reserve

OK. Jeg tar gult kort. Det kokte bare over et øyeblikk. Saken er at det jobbes, det jobbes.

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2009, 13:15 
Klubbdirektør

Lasse wrote:
OK. Jeg tar gult kort. Det kokte bare over et øyeblikk. Saken er at det jobbes, det jobbes.

Skjønner det, og ut ifra reaksjonene din så virker det som det jobbes hardt og bra, det er veldig gledelig :)
Stå på Lasse!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]