KIL4ever wrote:
Hvis KIL noen gang skal ta en sjanse, så må det være NÅ! Ikke nøl med å tilby Tom kontrakt. Jeg er overbevist om at det vil være tidenes investering i Kongsvingerfotballen. Han er dyr, ja. Men har vi råd til å velge han bort. Nei!!!! Ærlig talt så skjønner jeg ikke hva Elle & co roter med. Nå har jeg forresten ikke skjønt så mye av hva hun har holdt på med tidligere heller, men Gigernes bør få fullmakt til å få signaturen til Tom. Tenk hvor mye lettere jobb Henning Kjøk får når han skal selge spons hvis han har Norges beste trener å slå i bordet med!
Har klubben forresten spurt Rimfeldt, Fjeld, Holt eller noen andre i KB Gruppen om de kan bidra?
Har du i det hele tatt lest dette?
http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=1369Jeg tror du har lest dette men skjønner ikke hvorfor du da skriver slik du gjør? Det er utelat flere ganger at det ikke står på pengene rundt å ansettelsen av Tom N. Hadde det bare vært lønn og tidsperioden som skulle ned på papiret så hadde han hvert ansatt nå. Et ordentlig kontraktforslaget må være på plass og som også kjent så kreves det ganske mye mer og da tar det noe tid. Det jobbes med dette hver dag regner jeg med og styret tør ikke være negative til dette for da er de ferdige.