Raggen wrote:
Det er forskjell på vår egen supporterpub og grendehus på distriktet, men du må gjerne fortsette å leke moderator hvis det gleder deg.
...og god tur!
Skjønner ikke hvorfor man skal dra frem at jeg leker moderator men mulig for at det dårlig styring på ting her av og til og at man ikke tar poenget før andre reagerer. Jeg trodde forumet handlet om Kongsvinger Fotballklubb mulig jeg har tatt feil? Reklame for pub og serveringer bør ikke høre hjemme under samme katogori dette er enkel tankegang da dere har bestemt reglene her inne. Det virker litt eller mer at når reglene brytes og du/ledelsen er enig så er det plutselig greit men dette blir bare idiotisk og styringen på forumet er en vits. Jeg har aldri ønsket å være moderator på dette forumet da regler brytes ofte av de som styrer her og man benytter ungdommer til å sjefe over andre og det er faktisk OK da dere forsvarer hverandre uansett

Jeg er moderator selv på HW.NO og AVforum og begge forumene har man strenge regler som må følges følges og glipper man så blir det en kontant advarsel med en gang og gjør man seg bort 2 ganger så er det rett ut. Jeg skjønner at man ikke kan følge sånne regler her inne for da ville alle vært sparket ut av forumet for mange år siden men da må man også tåle kritikk for tåplige regelbrudd som dere selv mener dere følger. Nå 25 stk