Korslundinho wrote:
1892 wrote:
Korslundinho wrote:
1892 wrote:
Nå som saklighetsnivået er på full gang på KIL så kan vi vell begynne å lage noen saklige sanger også?!
LAG EN SJØL DA VETTU....gjør da satan meg ikke noe annet enn å sutre på denna sangen

Ta en titt på side 1.. komentarer overflødig?
Nå er jo REIDAR sangen dobbelt så bra som de sangene du har laga der da så

Mulig du mener det... kanskje andre mener noe annet?!
Jeg har vært på en del såkalte "ikke-kamper".. altså kamper som ikke KIL har spilt i.. VIF-LSK LSK-Tromsø osv osv.. mange, også i sverige, bruker de samme melodiene bare at de bytter ut tekstene.. det er igrunn ganske enkelt..
At jeg har kalt sangen til Mini for ræva beklager jeg.. men jeg er i tvil om at sangen får hele rødt og hvit felt til å skrike den.. Ellers så har jeg ikke lagd så mange sanger Korslund, de er kopier av andre sanger fra Sverige bl.a.... så det er fint hvis du setter deg litt inn i det jeg skriver
"Elsker Skogheim-Hater Hamarkam" er en kompi av "Elsker Hulsker-Hater Bergen by" som er ganske vittig igrunn.. humrer litt når jeg hører den.. siden vi ikke er så mange så er det viktig at alle synger sangene.. derfor må vi også lage sanger som er enkle og med et greit poeng.. rærærær jon reidar er igrunn ganske enkel, men når folk har prøvd å dra den i gang er det få som synger den.. og da blir poenget borte.. "Vi er gaza/bredden" som klanen synger er det mange som er imot, derfor velger mange å holde kjeft når den dras i gang og det hever ikke akkurat stemningen..
Jeg synes det bare hadde vært kult om folk hadde slengt inn sanger her... er jo en genial måte på å få flere og gode sanger!