Zambrotta wrote:
Kongjohan wrote:
Jeg gjentar: Dette er nok som å banne i kjærka, og det er uansett feil tidspunkt å være kritisk til Nordli, men....Jeg er også enig i at KIL trenger en Nordli-diktatorisk type til å få litt ordentlig orden på ting og tang. De klubbene som er nevnt at Nordli har fått opp i rekordfart, har han vel også fått sparken fra?
Vi har sett det i Lillestrøm, i Vålerenga, i sandefjord, i Start, at han har gjort det bra, for så å gjøre det dårlig. Det jeg er redd for er at det samme skal skje i KIL som i disse klubbene, og jeg er redd for at KIL kanskje ikke tåler det like godt som ovennevte lag.
Men for all del, ingenting i verden ville glede meg mer enn at jeg tar feil...!
Han var da mer enn et par måneder i Start? Han rykket opp med dem fra Adeccoligaen, for så året etterpå å være en feildømt offside fra seriegullet. Så den holder ikke helt stikk den teorien din der.
Han var mer enn et par måneder både i Lillestrøm, Start, Sandefjord og Vålerenga, og så vidt jeg kan se, har jeg vel ikke nevnt noe sted om at han var en kort periode i Start? Viking var han en kort periode, og var helt genial!
En av kritikkene rundt Nordli er at han tar for stor plass (og nei, jeg mener ikke bokstavlig). For en liten klubb som KIL med begrensede ressurser, og dermed med viktigheten av ildsjeler og dugnadsarbeid, kan det bli et problem.
Men som jeg har sagt tidligere. Nå får fokuset være på å klare seg i Adecco-ligaen, så får vi ta trenerspørsmålet seinere. Gjør Nordli jobben og holder oss oppe, er han og vil alltid forbli en helt i mine øyne.