KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 00:22

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 126 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next
Author Message
 Post subject: Alta - KIL (Kamptråd)
PostPosted: 01 Oct 2008, 14:30 
Klubbdirektør

Det er enda noen dager til det som sannsynligvis er sesongens viktigste kamp. Men dagene fram til den nervepirrende kampen mot Alta går fort, så vi fyrer løs allerede nå!

Alta spiller som kjent sine hjemmekamper i Finnmarkshallen, derfor flytter KIL sine siste treninger, før helgens kamp, inn i Kongsvingerhallen - For å venne seg litt til underlaget.

Siste kampen mellom lagene ble spilt på Gjemselund, og det hadde vært utrolig deilig å revensjere det skuffende 1-3 tapet. Sist KIL spilte borte mot Alta var i 2005, og da reiste vi hjem med 3-0 seier.

Kampen begynner allerede kl 15.00

Og er du ikke en av dem som har tenkt seg til Finnmark, så har man som vanlig disse alternativene:

Glomdalen live

og/eller:

Radio Kongsvinger

Og glasskula har som vanlig sitt å si om denne kampen også. Og hva det er, kommer nærmere helgen! :)

Profile  

PostPosted: 01 Oct 2008, 18:34 
Spiller

Nå skal dem virkelig gire opp spillerne sine.... :roll:
Tror ikke det hjelper noe særlig, i den formen som vi er i nå!

http://www.altaposten.no/lokalt/sport/article185923.ece

jeg spanderer en halv liter på den som scorer seiersmålet mot alta :lol:

Profile  

PostPosted: 01 Oct 2008, 21:08 
Klubbdirektør

Her bør vel Mohn følge opp ! :P

Profile  

PostPosted: 01 Oct 2008, 22:00 
Kaptein

Quote:
Vi har plukket ut en jury på fem personer. Ole Christian og ordfører Geir Ove Bakken er to av dem. Kill Buljo-skuespiller Stig Frode Henriksen er den tredje, mens Alta IF og Altaposten stiller med en representant hver, sier Sørnes.

Image

Last edited by hNk* on 01 Oct 2008, 22:01, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 01 Oct 2008, 22:54 
Grævling

Satan.....får ta med samekniven oppover i helga ;-)

Profile  

PostPosted: 01 Oct 2008, 23:39 
Kaptein

Haha, dagens. Ellers mange fine sitater fra Buljo:

Quote:
"Æ e far din!"

"Nei, det trur æ ingenting på!"

"næh, æ bærre tulla. Men æ har p*lt mordi"

Profile  

PostPosted: 02 Oct 2008, 02:52 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Satan.....får ta med samekniven oppover i helga ;-)
Hysj! Samesnakk er forbudt... Trekker visst spesielle assosiasjoner hos enkelte her inne.. :shock:

Profile  

PostPosted: 02 Oct 2008, 04:08 
Reserve

Vi ønske joik velkommen til Finnmarkshallen.. Det e bare morsomt...

Profile  

PostPosted: 02 Oct 2008, 11:06 
Grævling

Får se hva vi er klar for på søndagen, avhenger av hvor hard natten blir.....men, joik har dere vel hørt nok av fra gjestende supportere vil jeg tro, vi kan jo prøve noe annet ;-)

Profile  

PostPosted: 02 Oct 2008, 11:48 
Forumlegende

KIL gutta leker seg i forkant av kampen.

http://www.glomdalen.no/kil/article3817695.ece

Ser også ut som vi har fått en ny spiller, sannsyneligvis halvbroren til Kim Roger og Kai Olav :lol:

Profile  

PostPosted: 02 Oct 2008, 13:16 

Heisann :D Bare en advarsel til alle kil supportere,Alta er i knallslag og var f.eks kun uflaks at vi tapte sist kamp 4 min. på overtid mot Odd..Treneren til Odd mente at Alta var faktisk det beste laget di hadde møtt hittil i serien!! Vi Vinner,vær sikker....og trasig å reise så langt for å tape så mangt :mrgreen:

Last edited by Alta IF on 02 Oct 2008, 13:17, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 02 Oct 2008, 14:08 
Reserve

Alta IF wrote:
Heisann :D Bare en advarsel til alle kil supportere,Alta er i knallslag og var f.eks kun uflaks at vi tapte sist kamp 4 min. på overtid mot Odd..Treneren til Odd mente at Alta var faktisk det beste laget di hadde møtt hittil i serien!! Vi Vinner,vær sikker....og trasig å reise så langt for å tape så mangt :mrgreen:

Har ikke dere tapt stort sett i det siste? Det er vel 3 kamper på rad nå... vi kaller ikke sånt for storslag men det blir sikkert en tøff kamp som dere bør vinne skal dere ha overhodet noe mulighet til overlevelse men ned i 2 div går dere nok uansett.

Last edited by Najja on 02 Oct 2008, 14:10, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: 02 Oct 2008, 14:42 
Saftblander

Alta IF wrote:
Heisann :D Bare en advarsel til alle kil supportere,Alta er i knallslag og var f.eks kun uflaks at vi tapte sist kamp 4 min. på overtid mot Odd..

Tja, ser for meg en gjevnspilt 85 min med 1-1 som resultat før Alta gjør som vanlig, slipper inn ett mål eller to! ;) 1-3 til KIL og Alta kan krangle med ULF om hvem som skal ned

Image

Last edited by KEEL on 02 Oct 2008, 14:43, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 02 Oct 2008, 15:42 

KEEL wrote:
Alta IF wrote:
Heisann :D Bare en advarsel til alle kil supportere,Alta er i knallslag og var f.eks kun uflaks at vi tapte sist kamp 4 min. på overtid mot Odd..

Tja, ser for meg en gjevnspilt 85 min med 1-1 som resultat før Alta gjør som vanlig, slipper inn ett mål eller to! ;) 1-3 til KIL og Alta kan krangle med ULF om hvem som skal ned

keiko går å brifer som en konge nå i kongsvinger men kommer nok ned på jorda etter Alta kampen.Alta rykker ikke ned iår,spiller alt for bra for tiden til det og det er 5 kamper igjen og 18poeng det skal spilles om!!!Når det er sagt håper jeg dere kan ta igjen ett av di andre lagene og berge dere...Kongsvinger er tross alt ett lag med litt tradisjoner.

Profile  

PostPosted: 02 Oct 2008, 16:20 
Klubbdirektør

Alta IF wrote:
keiko går å brifer som en konge nå i kongsvinger men kommer nok ned på jorda etter Alta kampen.Alta rykker ikke ned iår,spiller alt for bra for tiden til det og det er 5 kamper igjen og 18poeng det skal spilles om!!!Når det er sagt håper jeg dere kan ta igjen ett av di andre lagene og berge dere...Kongsvinger er tross alt ett lag med litt tradisjoner.
For det første kjære finnmarking. 5*3 er vel fortsatt 15. Og det er ikke keiko som briefer. Det er bare media som elsker han.

Det blir en tøff kamp på søndag, som kan gå begge veier. Det laget som taper får trøste seg med at Sandnes Ulf har det tøffeste programmet igjen, og vil neppe ta noen særlig flere poeng. KIL er en klubb med tradisjoner ja, og vi håper selvsagt at vi spiller i adeccoligaen neste sesong. Hvem som går ned av Sandnes og Alta bryr meg egentlig midt i ræva, men jeg er ganske sikker på at det blir Sandnes.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 126 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]