KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 01:45

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 117 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next
Author Message
 Post subject: KIL - Sparta Sarpsobrg
PostPosted: 25 Sep 2008, 18:43 
Reserve

På tide å rette fokus mot søndagens kamp. Motstander et lag fra hockeybyen Sarpsborg som stadig vekk bytter navn. Skal ikke rippe opp i fjorårets kamp, men dette er et lag KIL til tider har hatt litt problemer med å slå. Blir spennende å se om KIL klarer å følge opp den gode trenden. Regner med at det er litt færre supportere og media på trening om dagen og at Nordlie har fått pusle i ro og fred.
Husk kampstart 16.00!

Profile  

PostPosted: 25 Sep 2008, 19:53 
Forumlegende

Sarpsborg Sparta FK er det offisielle navnet på laget.

Laget som "fikk" plassen i år pga. Raufoss' elendighet i pengeforholdene.
Men for all del, med 30 poeng så langt har de hatt en brukbar sesong.

Men også dette er en kamp KIL "må" vinne.
Det kan være viktig å ligge foran Alta før kampen der oppe.
Det bør være mulig, men SSFK må ikke undervurderes av noen slik at man tror KIL kan spasere seg til 3 poeng.

Profile  

PostPosted: 25 Sep 2008, 19:58 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Det bør være mulig, men SSFK må ikke undervurderes av noen slik at man tror KIL kan spasere seg til 3 poeng.

En ting er hvis vi supporterne undervurderer SSFK. Det er enda viktigere at KIL spillere ikke gjør det. Men det burde vel ikke være noe problem, med tanke på at Tom Nordlie finnes i klubben.

Glasskula har forsåvidt sitt å si om saken også. Hva den mener kan dere lese mer om senere ikveld :)

Profile  

PostPosted: 25 Sep 2008, 20:11 
Forumlegende

ManUtd wrote:
ivo wrote:

1) En ting er hvis vi supporterne undervurderer SSFK.

2) Glasskula har forsåvidt sitt å si om saken også. Hva den mener kan dere lese mer om senere ikveld :)

1) Det har noe med ens egne mentale oppladning til kampene.

2) Da må jeg nok våke litt til :lol:

Profile  

PostPosted: 25 Sep 2008, 20:38 
Grævling

Var vel virkelig på tide med en kamptråd nå ja.....er merkelig stille her om dagen nå som vi er tilbake og er "best i verden" igjen ;-)

Sikker på at KIL kunne vunnet CL uten at folk hadde "Tatt av" her inne....men når det er motsatt, fare for nedrykk....ja da renner det inn med nye brukere på forumet daglig.

Noen bør foreta en seriøs studie av "gubben fra Glåmdal", det må være nok å ta tak i ;-)

Profile  

PostPosted: 25 Sep 2008, 20:44 
Forumlegende

Ja, Forumsmessig ville nedrykk være å foretrekke. :wink:

Da ville det bli skriverier og engasjement til 1001-natt.
Hoder ville kreves på fat og karakteristikkene av de "skyldige" ville få en mannevond rottweiler på 80 kg til å virke som et søtt lam.

Det er sant det.
Etter tapskampene har det vært kjør.
Etter de 2 siste seierskampene har det vært vldig stille.

Kanskje er det en slags lettelse etter utløst aggresjon som har tatt kreftene... :?:
Slikt skjer...

Profile  

PostPosted: 25 Sep 2008, 22:39 
Klubbdirektør

Og her er KIL - Sarpsborg Sparta glasskula:

http://www.kilsk.com/nyhet.php?id=162

Gleder meg som en unge til kamp nå! :)

Profile  

PostPosted: 25 Sep 2008, 22:50 
Trener

Kan ikke si at jeg gleder meg som en unge, akkurat....

Sagt fra på jobb at jeg ikke kan jobbe overtid lenger enn til 14:00, siden jeg må kjøre til vinger. Men gruer meg som en hund til kampen allerede. Alta har to ufortjente tap på rappen, men viser god form og godt spill. Og Odd har en ekstra belastning med cup-kampen de tapte i dag. Så ikke umulig at alta kan overraske borte. Odd har jo vist svakhetstegn i det siste.

Og får alta poeng i den kampen så må vi ha 3. Så jeg er rett og slett nervøs før kampen. Håper at vi ikke roter det til med personlige feil i forsvar som tidligere i år, men vet at det her kommer til å bli en kamå mot nervene. Og da både for spillerne og meg. Krysser fingre og tær, men mulig at hjertestarteren burde være på supporterfeltet og ikke ved banen på søndag ;)

Profile  

PostPosted: 26 Sep 2008, 00:22 
Kaptein

Raggen wrote:
Noen bør foreta en seriøs studie av "gubben fra Glåmdal", det må være nok å ta tak i ;-)

Tipset psykologisk fakultet på UiO om dette fenomet for noen år siden, men ingen masterstudenter tok utfordringen. Da jeg hoppet tilbake på mer jordnære studier, så glapp sjansen for min egen del dessverre heh.

Profile  

PostPosted: 26 Sep 2008, 00:51 
Kaptein

ivo wrote:

Hoder ville kreves på fat og karakteristikkene av de "skyldige" ville få en mannevond rottweiler på 80 kg til å virke som et søtt lam.

Det er sant det.

Kanskje er det en slags lettelse etter utløst aggresjon som har tatt kreftene... :?:
Slikt skjer...

De 2 siste mnd har jeg bare bladd forbi innleggene dine... Gudene vet hvorfor... :( ? Kanskje fordi det er så jævla uinteressant å lese dem er en årsak... Rett å slett svada og drit kjedelig!

Profile  

PostPosted: 26 Sep 2008, 01:04 
Kaptein

pokermoen wrote:
ivo wrote:

Det er sant det.

Slikt skjer...

De 2 siste mnd har jeg bare bladd forbi innleggene dine... Gudene vet hvorfor... :( ? Kanskje fordi det er så jævla uinteressant å lese dem er en årsak... Rett å slett svada og drit kjedelig!

Odd- KIL har 2 sider her på forumet, Kødd- KIL har 11 sider....... Hva snakker du om mann??

Profile  

PostPosted: 26 Sep 2008, 07:32 
Forumlegende

pokermoen wrote:

Tabellposisjonsgjenspeiling.

Du besvarer en generell påpeking, som ikke pinpointer noen mer enn andre, med det ugyldige ad-hominem, nærmere bestemt avarten Argumentum ad personam.

Du kan jo bare sammenlikne dagene etter et tap vs etter de 2 seierene, så vil du se de faktiske forhold.
Men stønn med utropstegn er kanskje stilen og eller rettere sagt nivået....

Bonne nuit!

Profile  

PostPosted: 26 Sep 2008, 08:47 
Spiller

pokermoen wrote:
Odd- KIL har 2 sider her på forumet, Kødd- KIL har 11 sider....... Hva snakker du om mann??

Ser ut som KIL - Sarpsborg Sparta blir en laang tråd hvis dette fortsetter i alle fall.

Må innrømme jeg synes det er litt vel mye snakk som ikke handler om kampen til helga i denne tråden. Burde heller starte en ny tråd med tittel "GPP". (Generell Piss-Preik) :wink:

Profile  

PostPosted: 26 Sep 2008, 09:12 
Reserve

Sarpsborg har vi bare møtt 5 ganger i historien (Fossum pleier å være til å stole på).
Hjemme har vi møtt hockeybyen to ganger - vi vant 3-0 i fjor og tapte 0-1 året.
På bortebane har vi aldri slått Sarpsborg, men 2 uavgjorte og 1 tap er status.

Av en eller annen grunn frykter jeg denne kampen.

Profile  

PostPosted: 26 Sep 2008, 09:31 
Spiller

Emil Svensson wrote:
Sarpsborg har vi bare møtt 5 ganger i historien (Fossum pleier å være til å stole på).
Hjemme har vi møtt hockeybyen to ganger - vi vant 3-0 i fjor og tapte 0-1 året.
På bortebane har vi aldri slått Sarpsborg, men 2 uavgjorte og 1 tap er status.

Av en eller annen grunn frykter jeg denne kampen.

Ja, det gjør jeg også. De har jo spilt de fem siste kampene uten tap, og 4-2 borte mot Moss for to uker siden var et sterkt resultat. De viste jo styrke som klarte å hente opp ledelsen til Sandnes Ulf ved å score i 89. og 90. minutt sist helg også. (Men det gjorde jo vi også :) )

Så dette blir nok en jevn og veldig hard kamp helt til 93. minutt. Vi får bare håpe at vi ikke slipper dem til ved personlige feil og forsvarstabber. Er jo alltid trist og bittert når det er slike ting som avgjør.

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 117 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]