KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 23:46

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 08 Sep 2008, 10:30 
Klubbdirektør

Om Holtet eller Fremming reiser blir nok ikke store tapet. De har hatt sine glans dager allikevel. Kan godt ta med Nilsen også. Det første de må gjøre er å få tak i forsvar spillere. 3-4 stk. Minst. Forresten er det ikke mange av dagens spillere som for mange hendvendelser om nye klubber. Det har de hvert for dårlige til. Men tror ikke de for mer betalt på Flisa en i Kil. Så en del av dem blir nok værende her, hvis Kil satser på å rykke rett opp igjen. Noe jeg tror dem gjør.

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2008, 11:23 
Materialforvalter

Hvor ekte fans er dere egentlig. Dvs, hvor mye elsker dere KIL? Ta meg f. eks. som heier på Bryne. Tror dere jeg elsker dem mindre om de går ned? Tror dere jeg slutter å gå på kampene? Neida, en ekte supporter følger laget i tykt og tynt.

Dere kan i alle fall ikke beskyldes får å være medgangssupportere dere som holder med dem nå. La meg ta et til eksempel: Jeg heier på Bryne i Norge, mens i England er det Derby som er laget. Går det ann å få verre kombinasjon enn det? Men tror dere jeg elsker lagene mindre bare fordi de gjør det dårlig?

Husk det at det er nå spillerne trenger dere mer enn aldri før, og skulle dere gå ned, er det svært viktig at dere holder dere trofaste, og heier dem opp igjen.

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2008, 13:17 
Klubbdirektør

Tråden burden kanskje heller hete "Hvem får KIL rett opp i Adeccoligaen igjen" for det bør være en selvfølge at man må satse mer en noen gang hvis vi rykker ned. Man kan ikke bygge laget på noen få lokale spilere og noen halvgode 2 div spillere for da kommer man til å bli værende i 2 div lenge. Man må nok som vanlig bygge et halvt lag men alikevel så forventer jeg at de beste som er på laget nå blir også neste sesong pluss man forsterker slik at det blir enda bedre en i år. Kil suportere støtter laget selvfølgelig også om det blir nedrykk "vi har vært der før" og har vel norgesrekord på puplikumsoppmøte med drøye 5000 mot Ullkisa.

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2008, 13:35 
Materialforvalter

Bryne FK wrote:
Hvor ekte fans er dere egentlig. Dvs, hvor mye elsker dere KIL? Ta meg f. eks. som heier på Bryne. Tror dere jeg elsker dem mindre om de går ned? Tror dere jeg slutter å gå på kampene? Neida, en ekte supporter følger laget i tykt og tynt.

Dere kan i alle fall ikke beskyldes får å være medgangssupportere dere som holder med dem nå. La meg ta et til eksempel: Jeg heier på Bryne i Norge, mens i England er det Derby som er laget. Går det ann å få verre kombinasjon enn det? Men tror dere jeg elsker lagene mindre bare fordi de gjør det dårlig?

Husk det at det er nå spillerne trenger dere mer enn aldri før, og skulle dere gå ned, er det svært viktig at dere holder dere trofaste, og heier dem opp igjen.

Da jeg startet tråden mente jeg ikke hvem supportere som ble med ned i 2.div. De supporterne som er igjen på Vinger fortsetter nok selv i 2. div. Jeg tenkte på hvem spillere som blir med for å rette opp fadesen (nedrykket). Er stygt redd det blir tynt i stallen. Noe som selvsagt også avhenger sterkt av budsjett/satsing fra KILs side.

Last edited by Fuji on 08 Sep 2008, 13:35, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2008, 14:12 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Tråden burden kanskje heller hete "Hvem får KIL rett opp i Adeccoligaen igjen" for det bør være en selvfølge at man må satse mer en noen gang hvis vi rykker ned. Man kan ikke bygge laget på noen få lokale spilere og noen halvgode 2 div spillere for da kommer man til å bli værende i 2 div lenge. Man må nok som vanlig bygge et halvt lag men alikevel så forventer jeg at de beste som er på laget nå blir også neste sesong pluss man forsterker slik at det blir enda bedre en i år. Kil suportere støtter laget selvfølgelig også om det blir nedrykk "vi har vært der før" og har vel norgesrekord på puplikumsoppmøte med drøye 5000 mot Ullkisa.

Tror FFK nok hadde fler tilskuere når de kjempa om opprykk fra 2. div.

Men uansett viktig at vi får med oss stammen i laget videre, nå er det noen som har hatt en klar formsvikt også i forhold til i fjor, men som uansett vil holde høyt 2. div nivå. Håper også at Mohn og andre støttespillere "blir med" ned i 2.div.
Det beste hadde jo vært om Nordlie sa at han trener KIL også neste år, han kunne jo gitt laget en gullerot å sei at dersom dere holder plassen blir jeg med videre, det burde være motivasjon til å berge plassen. (drømme, drømme) :roll:

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2008, 15:37 
Materialforvalter

Selvfølgelig. Jeg forstod jo at dette handlet om hvilke spillere som ble med ned.

Ta Tuelo Johanssen for eksempel, han mener jeg holder klart Adecco-standard, men hvor sannsynlig er det at han blir?

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2008, 16:28 
Grævling

Det er vel avhengig av hva kontrakten sier. Det er ikke mange som har kontrakter som går ut etter denne sesongen, men det er vel mulig flere har klausuler om at de kan gå hvis det blir nedrykk. Så spørs det hvor mange KIL har råd til å beholde rent økonomisk....blir vel en god del mindre kroner i kassa neste sesong uansett om vi rykker ned eller ikke. Vi får vel ikke inn milloner på spillersalg denne vinteren, i tillegg blir det mindre kroner fra NFF pga plassering. Vi får vel rett og slett håpe sponsorer og investorer bidrar mer enn tidligere før neste sesong.

Hvem som holder eller ikke holder adeccoliga-nivå kan vi diskutere den dagen alt håp om overlevelse er ute. Rykker vi ned så er vel det beviset på at ganske mange IKKE holder nivået for Adeccoligaen.

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2008, 16:41 
Reserve

Tullete tråd. For dere staser vel på å holde dere...?!?!?!?

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2008, 16:50 
Grævling

Selvfølgelig "staser" vi på det :D

....men slik situasjonen er så er det vel legitimt å lure på hvem av spillerene som kan tenke seg å bli med videre hvis det skulle ende opp med nedrykk. I hvert fall må noen i klubben tenke tanken....og sette i gang arbeidet med å finne ut av "what if?"!

En ting er faren for nedrykk, men jaggu må noen tenke på at vi skal ha et sterkt lag neste sesong, uansett hvilken divisjon vi spiller i!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]