KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 00:37

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Kjære KIL-spillere
PostPosted: 07 Sep 2008, 13:41 
Reserve

Til
Fredrik Nilsen, Jonas Johansen, Ørjan Berg Hansen, Johan Nilsson Guiomar, Magnus Sylling Olsen, Glenn Atle Larsen, Sverre Digerud, Olav Tuelo Johannesen, Steinar Strømnes, Patrick Holtet, Kai Olav Ryen, Randall Brenes, Andreas Moen, Lars Erik Fremming, Kristian Jahr, Peter Samuelsson, Carl-Erik Torp, Lars Christian Krogh Gerson, Conny Månsson, Fredrik Eriksen og Andreas Kristoffersson.

Jeg har et budskap til dere!

Nå har dere kastet Thomas Berntsen på dør fordi han ikke er god nok (noe jeg er enig i). Dere har også slitt ut vikarene Øyvind Eide og Morten Kristiansen. Dere ble sure da veteran Svein Ivar Sigernes ba dere bruke leggskinn på trening.
Så kom Henrik Mohn og ga dere treneren dere ønsket. Med Tom Nordlie på plass skulle alt ordne seg. Men så enkelt var det ikke.
Verken jeg eller supporterne forventet at dere skulle banke Odd (eller jo jeg hadde et håp fordi Odd har slitt den siste tiden). Men jeg hadde et håp om å se et KIL som framsto på en ny og friskere måte. Jeg forventet at dere løp litt ekstra, taklet litt hardere og viste en litt annen attitude. Jeg må dessverre legge mye godvilje til for å se at KIL var noe bedre i går enn tidligere i år.

Nå kan dere ikke skylde på Torunn Elle, Thomas Berntsen, dårlige baller eller sene treninger. Nå er du og dine lagkamerater som ikke gjør jobben. Nå er dere faen meg nødt til å vise en helt annen passion for spillet og holdning til klubben. Folk betaler faktisk for å se på dere. Vi betaler faktisk ganske mye. Tenk på det!

Profile  

Post subject: Re: Kjære KIL-spillere
PostPosted: 07 Sep 2008, 13:59 
Spiller

veldg bra skrevet , veldig bra

Profile  

PostPosted: 07 Sep 2008, 15:02 
Klubbdirektør

Pigga wrote:

Veldig tåpligt og unødvendig nå får dere la laget få en mulighet til å få roen og trua på seg selv med TN uten at enkelte surrehuer som her bare prater fjås :roll: Har man ikke noe posetivt å komme med i denne tøffe perioden så gi heller Faen :evil:

Profile  

PostPosted: 07 Sep 2008, 15:16 
Spiller

vi har trua!! var En del positvt i går, men Som sagt NÅ er alt opp til gutta :D

Profile  

PostPosted: 07 Sep 2008, 18:13 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Pigga wrote:

Veldig tåpligt og unødvendig nå får dere la laget få en mulighet til å få roen og trua på seg selv med TN uten at enkelte surrehuer som her bare prater fjås :roll: Har man ikke noe posetivt å komme med i denne tøffe perioden så gi heller Faen :evil:

Men Emil Svensson har nøkternt sett rett i det han skriver!
Derfor må han selvsagt få uttrykke sin mening selv om ikke alle liker verken den eller det.

Et lite barn kan vise fram sin tegning til foreldrene.
Tegningen er bare tull - selv sammenliknet med andre barn på samme alder.
Foreldrene vil likevel rose barnet for den.
Etter hvert som det blir større blir balansen mellom ros og påpeking av fakta mer balansert.

Her snakker vi ikke om små barn.
Man snakker om fotballspillere som med få unntak ikke gjør annet og lever av det.
Faktisk har de kort arbeidsdag sammenliknet med de fleste.
De er per definisjon profesjonelle spillere.

La oss si at de leser Emils innlegg.
Dersom de av det innlegget løper til skjørtekantene og gråter - kan man trekke laget fra serien med én gang.
Dersom de, ikke bare biologisk, men også ellers er voksne mannfolk -og skulle lese dette - så lar de det heller være ansporing til det som etterlyses der.

Det var jo det med tegningen og nivåtrinnet, ikke sant?

Emils innlegg er egentlig veldig snilt.

Profile  

PostPosted: 07 Sep 2008, 18:19 
Klubbdirektør

Snilt og mer press det er akkurat hva laget trenger :roll: Nå tror ikke jeg at spillere leser ting her og går ned i graven av den grunn heldigvis.

Profile  

PostPosted: 07 Sep 2008, 21:56 
Saftblander

helgen har vært skuffende for oss alle desverre. Alle resultater gikk imot oss, og vi tapte igjen......... Jeg forstår inderlig alle supportere frustrasjon. Men nå kreves det mer enn noen gang at alle står sammen, alle bidrar med positiv entusiasme rundt laget: la oss skape en folkefest neste søndag! Vi skal vise dem alle. Vi støtter KIL uansett! KIL kan slå tilbake, og vi kan alle bidra!! husk "Storhet er ikke aldri å falle.. Storhet er å reise seg når man han falt"

alle gode ting.

Hilsen
Henrik Mohn

Profile  

PostPosted: 07 Sep 2008, 23:53 
Materialforvalter

Nordli er god, men ikke så god at det kan forsvares å forvente seier i Skien. Det er ikke slik at man slår av og på en bryter så fungerer KIL. I hjemmekampen til helga må en kunne forvente å se mer av Nordlie-effekten.

Det Kongsvinger kan gjør for laget er å møte opp og støtte laget. Masse folk på Gjemselund vil garantert bidra til å løfte laget ytterligere. Skal drømmen om å overlede må laget starte å sanke 3-poengere hjemme. Det passer bra å starte poenghøsten førstkommende helg.

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2008, 08:30 
Klubbdirektør

Det er ikke værre enn at alle som var med i Skien møter opp på supporterfeltet og bidrar like mye som det vi gjorde i helgen.
Det var meget bra i helgen. Bedre støtte kunne vi ikke gitt.
Nå er det bare å støtte maksimalt.

Alle som er i fra vinger, synger og hopper Kongsvinger!

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2008, 10:04 
Materialforvalter

Slutter meg til Emil Svenssons svært konkrete, enkle og inderlige oppfordring til KIL-spillerne. Veldig bra skrevet.

Det er liten tvil om at KIL-spillerne selv besøker dette forumet, og de bør ikke lete etter noen skjulte meninger mellom mine linjer, i hvert fall: NÅ ER DET PÅ TIDE Å GÅ I GØRRA, KARER!!!

Jeg vet at dere KIL-spillere forsøker å tenke "én kamp om gangen". Greit nok. Men ha med dere som ekstra motivasjon og inspirasjon at dere ikke bare kjemper for dere selv og trener'n. Dere kjemper faen hakke meg for hele distriktet. Hva i all verden er Kongsvinger uten et lag i toppen av norsk fotball? Jo, det skal jeg si dere: Kun en by som forveksles med Kongsberg.

Dette handler om stolthet. Nå er det på tide å vise hva dere er laget av.

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2008, 13:06 
Klubbdirektør

Plazan wrote:
Slutter meg til Emil Svenssons svært konkrete, enkle og inderlige oppfordring til KIL-spillerne. Veldig bra skrevet.

Det er liten tvil om at KIL-spillerne selv besøker dette forumet, og de bør ikke lete etter noen skjulte meninger mellom mine linjer, i hvert fall: NÅ ER DET PÅ TIDE Å GÅ I GØRRA, KARER!!!

Jeg vet at dere KIL-spillere forsøker å tenke "én kamp om gangen". Greit nok. Men ha med dere som ekstra motivasjon og inspirasjon at dere ikke bare kjemper for dere selv og trener'n. Dere kjemper faen hakke meg for hele distriktet. Hva i all verden er Kongsvinger uten et lag i toppen av norsk fotball? Jo, det skal jeg si dere: Kun en by som forveksles med Kongsberg.

Dette handler om stolthet. Nå er det på tide å vise hva dere er laget av.

Men herregud tror dere ikke at spillerene vet dette meget godt selv nå... Det burde lages en egen sytetråd som bør ligge et annet sted en her for denne sutringen kommer jo hver eneste helg. Odsen for nedrykk er klart høyere en at laget skal klare seg og det bør enkelte instille hjernen på med en gang kontra syte her uke etter uke.

Last edited by Jada-jada on 08 Sep 2008, 13:07, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2008, 13:22 
Kaptein

Jada-jada wrote:
Men herregud tror dere ikke at spillerene vet dette meget godt selv nå... Det burde lages en egen sytetråd som bør ligge et annet sted en her for denne sutringen kommer jo hver eneste helg. Odsen for nedrykk er klart høyere en at laget skal klare seg og det bør enkelte instille hjernen på med en gang kontra syte her uke etter uke.

Helt enig med deg her. Ville kanskje ikke kalt det syting, det er det eneste. Poenget er at dette budskapet kommer igjen og igjen. Nu er tiden for å tro, håpe og støtte. Tror det har en mer positiv effekt enn å gi gutta beskjed om å blø for drakta hver bidige uke. Ikke at det er forståelig, for det er det i høyeste grad. Men herfra og ut tror jeg ikke dette har noe for seg.

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2008, 14:26 
Klubbdirektør

Har vi ikke støttet Kil hele sesongen da? Borte og hjemme. Har det hjulpet noe? Nei. Så jeg er enig med tråd starter her. Det er spillerne som må velge om de vil spille adecco eller 2 div.

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2008, 14:28 
Kaptein

Jo. Men det er min personlige mening at de har fått nok påminnelser om nettopp det nu.

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2008, 14:41 
Klubbdirektør

Tror ikke det hjelper om hvor mye påminnelse de for heller ser det ut for. Vi har jo lov til å kreve litt tilbake vi også, de krever jo at vi skal støtte dem og møte opp helg etter helg. Da må man ha lov til å si ifra også.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]