KIL4ever wrote:
Haraball wrote:
KIL4ever wrote:
Kula holder ikke mål i rollen sentralt på midten. Det er ingen tilfeldighet at det snudde da Harald kom tilbake i noen kamper. .
Helt enig i at Kula rotet bort for mange baller mot Sandefjord, men i fjor høst snudde det vel egentlig da Harald ble skada og Kula tok over den sentrale plassen...

Nei, det gjorde vel ikke det! Tror bortekampen mot Raufoss hadde utrolig mye å si, og den spilte Harald. Derfor blir det helt feil å si at det snudde da Harald ble skada. Mest tullete jeg har hørt!
Fint at du reagerte akkurat slik for det var hele poenget. For dumt å skylde på en spiller både nå og i fjor, men ikke glem at både Harald og Espen var mye ute da det gikk som best i fjor.
Også Kula spilte i den famøse Raufosskmapen.
Men alle er jo klar over at Harald er en bedre spiller enn Kula. Det hersker det ingen tvil om.
Hovedpoenget mitt er at det er rimeig historieløst å være kategorinsk når man diskuterer fortball. Svært lite i denne sporten er svart/hvitt. Små marginer og kajske tilfeldigheter avgjør rett som det er. Det så vi ikke minst på Raufoss i fjor, hvor vi etter min mening fikk hjelp av gudene...