Jada-jada wrote:
Roger Freestone wrote:
Hørte innslaget selv. Var helt sjokkert over måten hun svarte på. Hun virket direkte misfornøyd!
Uansett hva hun mener eller tenker, er nå Nordlie på plass og da MÅ alle dra i samme retning!
Hun burde vært krystallklar og sagt at Tom Nordlie er den beste løsningen vi kunne fått.
Har ikke noe inntrykk av Elle fra før, men om dette interjuet er representativt, kan hun gjerne trekke seg!
Men nå skal ikke jeg surmule, dette er dagen for å være positiv!
Heia KIL!!!!
Hun føler vel seg truet for Tom N er jo som kjent for å ta stor plass samt vant til å gjøre ting på sin måte uansett hva andre måtte mene og si. Man kan uansett høre dette på Radio Kongsvinger med mer fra kl 15.00.
Velommen Tom N
Det er mulig, men dette er ikke et tidspunkt å tenke på egen posisjon på, folk MÅ STÅ SAMLET NÅ. Ellers er nedrykket et faktum. Og om hun ikke liker dette, burde hun enten, som styreleder, satt foten ned slik at Nordlie ikke ble ansatt, eller trukket seg om hun mener dette er feil løsning. Om hun mener dette er feil løsning er det jo tydelig at få andre i klubben er enige med henne om det. Og da har hun ikke særlig til tillit slik jeg ser det. Så uansett mener jeg at det var en begredelig innsats som styreleder hun gjorde i det intervjuet!
Legger forøvrig til at dette er første gang jg uttaler meg negativt om Elle, har ikke hengt meg på noe klagekor tidligere. Men ble sjokkert/ veldig skuffet over Elle da jeg hørte det intervjuet!!