ManUtd wrote:
1) Vanligvis ville vel Strømnes tatt plass på midtbanen (ifølge glasskula). Men Glasskula er likhet med flere ikke 100% fornøyd med Fredrik Nilsen på venstreback. Derfor er Strømnes den beste, blant de spillerne som er tilgjengelige til å overta, til og overta hans plass. Ting hadde kanskje vært litt annerledes hvis Guiomar ikke hadde vært ute med karantene.
2) Og når det gjelder Brenes og Kristofferson som er satt opp på topp: Glasskula håper (og tror) virkelig at disse to spiller sammen på topp. Greit nok at det kanskje ikke har blitt all verdens av mål så langt på noen av dem.. Men glasskula er virkelig tro på disse i sammen. La nå disse starte, så kan heller f.eks Sverre Digerud kom inn på super-sub mot slutten

Visst er Glasskula fasiten, men...
1) Nå så jeg ikke de 2 bortekampene som nylig gikk og vet ikke hvordan Nilsen var der.
Har han vært så mye verre enn de andre da?
Det har vel bare vært Janko som har "våget" å vrake Ryen etter alle hans svake kamper tidligere i år.
Eller Guiomar som også har svak i mange kamper.
Kanskje er Nilsen en slags syndebukk, om ikke bevisst fra noen...
2) Det gjø rvi jo alle!
De spiller sikkert i morgen, så vi får bare se hvordan det blir.
På papiret skulle de jo ha muligheter.
3) Hva med keeperplassen?
Synes Månsson er passiv og vet sannelig ikke om han er bedre enn Eriksen.
Større potensiale kanskje, men...
Det kulminerte med kommentaren for 0-1 mot Moss hvor han som så ofte i fjor stod og så på.
Kommentaren var at det var en god avslutning...
Måtte min *tvil* bli gjort til skikkelig skamme!
Skulle TN komme er det ikke umulig at det blir store forandringer mot det som man liksom betrakter som "gitt" eller nesten gitt her inne.
Det blir kanskje, om han kommer, det første spennende, synes jeg.