KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 May 2025, 19:03

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 548 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 37  Next
Author Message
 Post subject: Re: Ny trener på vei!
PostPosted: 26 Aug 2008, 17:22 
Materialforvalter

Berntsen wrote:
Blir ikke imponert over KIL om de har hentet Brogis som reddningmann. Han greide riktig nok biffen i 1998, men rykket ned i 1999. Jeg har tro på at han kan gjøre jobben i gjennom en sesong, men er usikker på om han kan motivere gutta. Det var vel også han som valgte å si at Ryen var for mye skadet til at han kunne bli KIL spiller.

Uansatt hvem det blir får vi håpe på en avklaring i løpet av kvelden...

Men Berntsen, du som er i radio-bransjen:

Har du ingen informasjon om hvor mye der i ryktene?

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 17:35 
Trener

Når jeg skriver her inne baserer jeg meg på ting som er offentlig, eller kommeneter andres innlegg. Jeg har en "vanlig jobb" ved siden av journalistvirksomheten og har begrenset tilgang til informasjon. Det jjeg imidlertid kan si er at det skjer ting i dette øyeblikk og at det neppe kan være snakk om mer en noen timer og minutter til vi får svar.

Det er folk som vet mer en meg, men hvis jeg skulle begynne å spekulere i de ørsmå opplysningnene jeg får av de, ville jeg bare kastet mer bensin på ryktebålet.

Når det gjelder helikopteret jeg fortalte om før i dag, så har det fløyt over stadion flere ganger og har sansynligvis ikke noe med saken å gjøre.

Jeg forsøker selvfølgelig å få vite mer om saken hele tiden, men av respekt for mine kolleger som har journalistyrket som levebrød, lar jeg de gjøre jobben med å spre nyheter på nett.

Last edited by Berntsen on 26 Aug 2008, 17:38, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 17:48 
Forumlegende

Jeg vil ikke kommentere noe før ting er offentlige. Det eneste jeg har hørt fra sikre kilder er at det trolig kommer en offentliggjøring senest i kveld.

Brogeland: Et rykte som svirrer, men helt bankers er det ikke. Hva tenker jeg evt om Brogeland?
- Svært erfaren
- Klar spillestil
- God forsvarsorganisator
- Har fått en allsidig CV siden sist.

Hva taler i mot (kanskje)
- Utgått på dato?
- Mangler temperament/trøkk som kan løfte et lag umiddelbart?
- Muligens fortsatt like 4-3-3 mann, ergo ikke rom for noe annet uansett? Når det er sagt så er det klart det er fint emd en krystallklar spillestil.

Alt i alt: Velkommen hjem Borgeland (Dersom han er mannen) Han bør ha pondus til å løfte laget opp av sumpa og autoritet nok til å ta laget og den sportslige biten av klubben dit han vil på sikt.

Men som sagt..intet er avklart pr nu!

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 18:09 
Grævling

Det blir ikke Brogeland, så da kan vi bare vente videre....kanskje på en større fisk? ;-)

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 18:13 
Forumlegende

Ikke Brogis? Neivel..ihvertfall, kom til å tenke på hvor fælt han sleit i Hønefoss..kanskje greit?

En som kjenner klubben..dette har jeg grubla fælt på i dag. Snakker vi Kent Bergersen? Da blir jeg glad! Eller Even Pellerud kanskje?

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 18:16 
Trener

Karlsen wrote:
Ikke Brogis? Neivel..ihvertfall, kom til å tenke på hvor fælt han sleit i Hønefoss..kanskje greit?

En som kjenner klubben..dette har jeg grubla fælt på i dag. Snakker vi Kent Bergersen? Da blir jeg glad! Eller Even Pellerud kanskje?

Kenta er høyaktuell i Lyn, så jeg tror neppe han dukker opp. Jeg så han riktig nok på vinger for en stund siden, men han har jo slækt i Solør. Han hadde sikker vært der å besøkt de.

Pellerud er også en jeg har tenkt på i dag, men spørsmålet er om han vil flytte ut av presidentboligen i Canada da...

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 18:24 
Klubbdirektør

Pellerud er ferdig som trener for Canada. Så han er på vei hjem igjen.

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 18:30 
Materialforvalter

Raggen wrote:
Det blir ikke Brogeland, så da kan vi bare vente videre....kanskje på en større fisk? ;-)

Og du har sikrere kilde enn forrige rykte?

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 18:35 
Trener

Oppover wrote:
Raggen wrote:

Vil anta han har det. Men større? Og fisk i tillegg? Keiko er jo navnet på en hval, men de ligner i alle fall på fisk og lever i samme "klima". Så Keiko Nordlie? :wink:

Hadde i alle fall gjort meg glad, men han kjenner ikke klubben fra før, annet enn som motstander-trener....

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 18:36 
Reserve

Karlsen wrote:
Brogeland: Et rykte som svirrer, men helt bankers er det ikke. Hva tenker jeg evt om Brogeland?
- Svært erfaren
- Klar spillestil
- God forsvarsorganisator
- Har fått en allsidig CV siden sist.

Hva taler i mot (kanskje)
- Utgått på dato?
- Mangler temperament/trøkk som kan løfte et lag umiddelbart?
- Muligens fortsatt like 4-3-3 mann, ergo ikke rom for noe annet uansett? Når det er sagt så er det klart det er fint emd en krystallklar spillestil.

Alt i alt: Velkommen hjem Borgeland (Dersom han er mannen) Han bør ha pondus til å løfte laget opp av sumpa og autoritet nok til å ta laget og den sportslige biten av klubben dit han vil på sikt.

Men som sagt..intet er avklart pr nu!

Brogis med klar spillestil og god forsvarsorganisator ?
Javel hvor stammer disse ryktene fra ?
Den gang han trente Dag og Jørn i KIL var det disse karene som styrte taktikken og Brogis sine spillermøter var bare for moro skyld. Gutta ble enige seg i mellom og gjennomførte deretter. Det var ett lag som kunne det med alle de gode spillerne vi hadde den gang.
Forrige gang så vi hva Brogis står for.
Så la oss ikke håpe han tar over - da blir det rett ned i 2 div. Hvorfor ble han flyttet ned til spillerutvikler i Lyn fra posisjonen som hjelpetrener ?

La oss håpe på en større fisk

Last edited by albert on 26 Aug 2008, 18:37, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 18:45 
Reserve

Da blir det ikke Brogis.

http://www.glomdalen.no/kil/article3744014.ece

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 18:46 
Grævling

Oppover wrote:
Raggen wrote:

Begynner nesten å bli som ITK-greiene (In the know) rundt Spurs i england dette ;-)

Om det jeg vaser om er mer troverdig enn andre sitt vas får nesten andre avgjøre. Jeg vil tro (og da snakker jeg faktisk bare om hva JEG TROR) at Brogeland var en mulig kandidat, men at det nå har dukket opp noe som kanskje er bedre. Men vi får vente å se.....det er i hvert fall ingen tvil om at det jobbes med saken....bare det i seg selv er jo gledelig :-)

Last edited by Raggen on 26 Aug 2008, 20:42, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 18:46 
Trener

Da bekreftes det at det ikke er brogis:

http://www.glomdalen.no/kil/article3744014.ece

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 18:50 
Grævling

DV wrote:
Oppover wrote:
Raggen wrote:

Vil anta han har det. Men større? Og fisk i tillegg? Keiko er jo navnet på en hval, men de ligner i alle fall på fisk og lever i samme "klima". Så Keiko Nordlie? :wink:

Hadde i alle fall gjort meg glad, men han kjenner ikke klubben fra før, annet enn som motstander-trener....

Jeg snakker om tennisspilleren Mardy Fish, muligens Per Edmund Mor(d)t, eller kanskje en eller annen lokal kar fra slekta Gjeddetjærnet!!! :lol:

...nei seriøst,, "fisk" var ikke noe lurt budskap her ;-)

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 18:51 
Klubbdirektør

Kanskje Peter Lindau.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 548 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 37  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]