KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 01:23

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
PostPosted: 18 Aug 2008, 19:21 
Saftblander

Skjønner det, men etter kampen hadde ikke trenerne vært der og hørt det. De går jo rett i garderoben. Saken var at man ikke skulle hudflette egne spillere, men det var nok heller ikke det denne personen gjorde. Her på forumet må det være fullt lovlig og si hva man mener!!!

Last edited by rød og hvit on 18 Aug 2008, 19:23, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 19:23 
Reserve

rød og hvit wrote:
Synes det er fullt lovlig å si hva man mener om spillere,
så lenge det er et diskusjons forum. Vi supportere må kunne mene og si ting!!!

Joda vi skal kunne mene ting, men spørsmålet er jo i hvilken form og hvordan man gjør det ;)

Drita full i underveis og etter kamp er ikke akkurat arenaen og måten og gjøre det på :)

Hva med om supporterklubben tok initiativet til en samling på telegrafen med trenerne, sportslig leder og evt leder av styret?

Moss hadde noe slik for ikke lenge siden med trener og sånn der nede. de har jo ikke gjort det så strålende de heller ;)

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 19:23 
Klubbdirektør

Fikk ikke med meg at han gikk bort. At han slapp gjennom helt frem til benken er en ting. Det jeg er mer kritisk til er at Glåmdalen trykker bilde av ham. Aviser pleier å følge presseetikk.

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 19:24 
Klubbdirektør

rød og hvit wrote:
Skjønner det, men etter kampen hadde ikke trenerne vært der og hørt det. De går jo rett i garderoben. Saken var at man ikke skulle hudflette egne spillere, men det var nok heller ikke det denne personen gjorde. Her på forumet må det være fullt lovlig og si hva man mener!!!

Gutten hadde sikkert fått sagt sin mening om det hadde vært umiddelbart etter kampen. Det er vel ikke slik at trenerne løper rett i garderoben da kampen er slutt?

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 19:25 
Trener

Nå er vel Pellerud ledig, så få'n hit.

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 19:35 
Forumlegende

Neil Lennon wrote:
Fikk ikke med meg at han gikk bort. At han slapp gjennom helt frem til benken er en ting. Det jeg er mer kritisk til er at Glåmdalen trykker bilde av ham. Aviser pleier å følge presseetikk.

Det at man kommer seg fram til benken er faktisk en meget alvorlig sak.
Det har prinsipielt med sikkerheten til utøverne å gjøre.

At det trykkes bilde av en som utfører et slikt stunt er helt i orden.
Stikker man fram haken på denne måten er det helt ok.
Man kan gjerne si at avisen ikke skulle ha gjort det, men noen kritikk bør ikke rettes mot den.

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 19:43 
Klubbdirektør

Image

....jeg blir flau!

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 20:48 
Forumlegende

I 100 av 100 tilfeller ville jeg ikke støttet en slik handling fra en supporter.

Men for å få ting litt i perspektiv. I Napoli brant dem ned klubbhuset og i Lyngby steina dem det.. Herremin så snille vi er her oppe. Herremin hva vi finner oss i!

På den annen side. Å forstyrre en trener under kamp er en grov grov fornærmelse mot den treneren. Jeg har aldri slått noen, men i et sånt tenkt tilfelle med meg som trener hadde det "smølli" tvert! Når en trener er oppslukt av kampen er intet annet viktig overhodet.

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 20:52 
Saftblander

Hva med om supporterklubben tok initiativet til en samling på telegrafen med trenerne, sportslig leder og evt leder av styret?

Meget bra forslag!!!

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 20:59 
Klubbdirektør

Det er uakseptabelt. Men følelsene tar dessverre helt overhånd for noen.
Hvordan han kom seg dit er i seg sjøl et stort spørsmål..
La oss la dette ligge og heller støtte laget videre. Det er det eneste vi kan gjøre nå.
Så får indrejustisen heller bli bedre framover.

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 21:06 
Forumlegende

Karlsen wrote:
I 100 av 100 tilfeller ville jeg ikke støttet en slik handling fra en supporter.

1) Men for å få ting litt i perspektiv. I Napoli brant dem ned klubbhuset og i Lyngby steina dem det.. Herremin så snille vi er her oppe. Herremin hva vi finner oss i!

2) På den annen side. Å forstyrre en trener under kamp er en grov grov fornærmelse mot den treneren. Jeg har aldri slått noen, men i et sånt tenkt tilfelle med meg som trener hadde det "smølli" tvert! Når en trener er oppslukt av kampen er intet annet viktig overhodet.

1) Tvilsom filosofi...

2) Bare det at om det hadde "smølli" fra din side kunne det endt i straff og kanksje om det gikk litt for galt - et større erstatningsansvar.
Derfor var det faktisk bekymringsfullt at noen kunne ta seg slik fram...

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 21:29 
Forumlegende

Korrekt Ivo. Også trenere har som spillerne boblende adrenalin under kampens gang og har sågar lettere for å handle irrasjonelt. Det i seg selv utgjør en fare om man provoserer for hardt.

Støtter 1892, vi har strengt tatt andre ting å bekymre oss over..

Det største problemet har jo arrangøren av kampen som kan la sånt skje.

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 21:33 
Reserve

albert wrote:
rød og hvit wrote:

Joda vi skal kunne mene ting, men spørsmålet er jo i hvilken form og hvordan man gjør det ;)

Drita full i underveis og etter kamp er ikke akkurat arenaen og måten og gjøre det på :)

Moss hadde noe slik for ikke lenge siden med trener og sånn der nede. de har jo ikke gjort det så strålende de heller ;)

Karlsen - siden dere ikke vil skrive noe ?
Hva med å arrangere noe slik en onsdag eller noe på Telegrafen ?

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 21:36 
Forumlegende

albert wrote:
albert wrote:
rød og hvit wrote:

Karlsen - siden dere ikke vil skrive noe ?
Hva med å arrangere noe slik en onsdag eller noe på Telegrafen ?

VIL og KAN har forskjellig betydning. Bytt ut VIL med KAN.

Skribenter og andre ildsjeler som har tid er hjertelig velkomne til å melde seg slik at vi kan få et bedre kilsk.com. Vi som styrer her inne nå har litt for mange andre jern i ilden til å drive med dypere journalistikk.

Når det er sagt, Telegrafenideen er god. Raggen er høvding i supporterklubben og jeg er sikker på at et sånt spørsmål blir behandlet der det skal, og det blir da selvfølgelig publisert happenings her inne så fort det skjer noe!

Profile  

PostPosted: 19 Aug 2008, 22:58 
Reserve

Korslund wrote:
"KIL-supporter hudfletter spillerne"

Var det så ille? Jeg var ikke tilstede så kan ikke si noe. Men om det som sies er fakta synes jeg det er helt latterlig.
Den avbildede synes jeg ikke gjør annet enn å stå å skrike dritt mot dommeren på hver eneste hjemmekamp og nå har han faen meg begynt mot spillerne også? Det skal ikke være lov. Å komme med konstruktiv kritikk er fullt lovlig synes jeg, men hudfletting skal ikke komme fra en supporter.

Det hjelper jævlig lite å få høre hvor rævva man er da man spiller dårlig.

Jeg er den første som skal innrøme at måtten jeg gjorde det på var feil. MEN jeg har ikke hengt ut en eneste spiller. jeg snakket ikke med trenerne jeg snaket med henning. vist man tar seg en tur ned på kil treninga å titter så skjønner man at man blir sur. Men er det noe som vil ha fult referat fra hva jeg sa så rin meg på 95242484 så skal jeg ord rett samtalen. Jeg beklager måten det ble gjort på. Vist noe eller supporterkluben menner jeg skal holde meg unna så er ikke jeg verre vanskligere en at jeg holder meg unna. Men jeg står for handlingen min å det jeg sa PUNKTUM

Last edited by Alex on 19 Aug 2008, 23:50, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]