KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 01:45

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
PostPosted: 17 Aug 2008, 21:59 
Saftblander

Det er helt utrolig at man kan si at man er bedre enn Sundet i dag,nå må man stikke fingern i jorda og innse at man ikke
er bedre.Tabellen lyver ikke,interessen for Kil er dårlig,og sympatien for Kil er lik null utenfor Tavernaen.Hva blir igjen i Kil hvis de rykker ned,er ikke mange spiller med lokal tilknyttning her,er redd at det blir spillerflukt og at Kil raktner totalt.Rekruttlaget har ikke mange spillere som holder mål i 2 divisjon heller.Det må skje noe nå hvis dette skal gå bra men hva?

Profile  

PostPosted: 17 Aug 2008, 22:46 
Klubbdirektør

På Taverna er det ikke mye sympati for Kil. Det er der man bare prater om hvor dårlig kil er det. Og at de skulle ha gjort slik og slik. Artig å høre på dem. Virker som om spillerne og trenerne har gitt opp. Hjelper ikke å kjøpe spisser når det lekker som f..bakover. Nå må dem bruke resten av penga for å få en trener som det er litt tak.

Profile  

PostPosted: 17 Aug 2008, 22:56 
Klubbdirektør

Så var man da tilbake på Kongsvinger, etter å ha "kastet bort en halv dag" for å se at Nybergsund vinner fortjent mot KIL. Man fikk troen på at man kunne ta med seg poeng(ene) hjem til Kongsvinger da Larsen scoret, men dette varte vel i ca 4 minutter. Det er på en måte greit at KIL taper, men det er ikke greit da laget viser så å si 0 innsats. Det virket som at spillerne tenkte "Jeg slår en pasning til han, så står jeg igjen (jeg gjentar STÅR IGJEN) og ser hva som skjer". Dette hjelper ikke..

Noe må rett og slett skje i klubben nå. Dette holder ikke.. Men KIL TOPPFOTBALL kommer kanskje ikke til å gjøre noe før vi er klare for 2.div?

Last edited by ManUtd on 17 Aug 2008, 22:57, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 17 Aug 2008, 23:01 
Forumlegende

Vi er desverre ikke gode nok for spill i 1. div slik vi presterer nå, fortsetter vi sånn lukter det nedrykk lang vei. I dag henger vi med i 15. min før Nybergsudn spiller oss ut av stilen, selv om vi har spillere med gode ferdigheter en for en i laget så mangler kollektivet en plan for hvordan de skal vinne kamper, ser at panikken tar dem med en gang det butter i mot, desverre ikke mange lyspunkt i dag.

Profile  

PostPosted: 17 Aug 2008, 23:12 
Forumlegende

Jeg resignerer. Har gulpet en del her på forumet det siste halve året, noe konstruktivt og noe ikke fullt så konstruktivt.

Jeg gjør snart som resten av folket rundt klubben: Gir faen.
Spillerne står stille på banen (Vet at de fleste spillerne innerst ikke gir faen men de har ingen sterke personer til å lede seg)
Trenerne sitter passive på benken
Ledelsen i klubben blir mer og mer fraværende i forhold til å informere folk om hva man (ikke) gjør nedi nedrykksumpa.
Folk flest gir faen i å gå på Gjemselund.. Man får jo ikke se fightingspirit og vilje likevel.

Det virker som alt er gjennomført apati..det der er smittsomt merker jeg på meg selv.
Har brukt opp en hel søndag i Trysil, jeg er faen ikke klok!!

De nede på brakka som utrolig nok gidder å henge seg oppi hva jeg skriver her på forumet skal få fred nå.

2. divisjon neste. (= å pisse på klubblogoen) Takk og farvel. Har mange fine minner å leve på.

Dukker nok opp på hjemmekamper. Men utover det har jeg bedre ting å bruke livet mitt på.

Profile  

PostPosted: 17 Aug 2008, 23:29 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Jeg resignerer. Har gulpet en del her på forumet det siste halve året, noe konstruktivt og noe ikke fullt så konstruktivt.

Jeg gjør snart som resten av folket rundt klubben: Gir faen.
Spillerne står stille på banen (Vet at de fleste spillerne innerst ikke gir faen men de har ingen sterke personer til å lede seg)
Trenerne sitter passive på benken
Ledelsen i klubben blir mer og mer fraværende i forhold til å informere folk om hva man (ikke) gjør nedi nedrykksumpa.
Folk flest gir faen i å gå på Gjemselund.. Man får jo ikke se fightingspirit og vilje likevel.

Det virker som alt er gjennomført apati..det der er smittsomt merker jeg på meg selv.
Har brukt opp en hel søndag i Trysil, jeg er faen ikke klok!!

De nede på brakka som utrolig nok gidder å henge seg oppi hva jeg skriver her på forumet skal få fred nå.

2. divisjon neste. (= å pisse på klubblogoen) Takk og farvel. Har mange fine minner å leve på.

Dukker nok opp på hjemmekamper. Men utover det har jeg bedre ting å bruke livet mitt på.

Meget bra skrevet Karlsen. Du fikk da sett litt skog da. De på brakka henger seg ikke oppi noen ting. Er det noen her inne som har hørt et ord fra styret uteom penga de har fått. Skjønner ikke hvorfor Torunn Elle er der en gang. Hu må da f.. meg se at det er noe som er galt? Eller kanskje dem er blinde hele gjengen.

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 01:13 
Klubbdirektør

Skal bli spennende å lese hva Eide sier om dette tapet? Tapte KIL igjen mot 1.div dårligste lag?

Sakset fra ostlendingen:

"Mirza Durakovic ble altså kampens store spiller med sine to mål i dag. Han forteller til ostlendingen.no at det var en deilig seier, og at uttalelsene fra KIL-trener Øyvind Eide som kom etter forrige møtet de to Hedmarksklubbene hadde, ga ekstra tenning før kampen.

- Det var deilig å vinne i dag. Spesielt etter uttalelsene etter forrige matchen hvor det ble sagt at vi var det desidert dårligste laget. Det må føles ille for dem å tape for det dårligste laget. Men det føles ekstra godt for oss."

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 07:40 
Klubbdirektør

Ryen 3 poeng Nilsen 3 poeng som vanlig renger vel ikke si mer

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 08:17 
Forumlegende

Et lite forsvar av Ryen her:

Han jobber jo for 5 mann snart. Han er kaptein. Han er midtstopper og venstreback (med den egentlige venstrebacken konstant "ute av kurs" defensivt). Han får bare markert en om gangen. Han er den siste vi skal "ta".

Last edited by Karlsen on 18 Aug 2008, 08:17, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 08:36 
Reserve

Etter kampen i går er det tydelig at vi mangler struktur defensivt.
Og de "trenerne" vi har er ikke i stand til å skaffe oss det.

Vi trenger en Trener NÅ.

Så kjære styreleder kan du være så snill å skaffe oss det før vi spiller i andre divisjon!

Vi trenger en postiv sak nå før alle i og rundt klubben resignerer og tar nedrykk for en selvfølge.

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 10:12 
Materialforvalter

Ny trener må på plass nå dersom det ikke skal bli 2. divisjon. Her er det styret som må ta tak. Kristiansen/Eide gjør vel bare jobben de er satt til men dessverre holder det ikke. Forventer styret at 2 så urutinerte trenere skal klare å snu dette?

Det viktigste er å få en hovedtrener. Er vel ikke så lett å hente inn noen nå midt i sesongen men man burde iallefall prøve. Jørn Karlsrud kan vel være et alternativ. Poenget er at noe må skje nå.

I tillegg må man så fort som f... sette ned Strømnes eller Johansen på venstreback...

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 17:36 
Spiller

Kanskje noen fra styret i supporterklubben kan få ei side i Glåmdalen og komme med supporterne sine synspunkt der??
Da blir det sikkert lest av dissa på kontoret og det kan fort bli litt bless rundt uttalelsen.
Bare og ta en titt opptil supportersjefen i BB, rykka heller ned enn å se abiodun i hamskam drakt....
Støtter alle som vil han en ny venstre back. Tror ikke vi har hatt noen dårligere back i kil de siste 20åra.....

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 18:37 
Klubbdirektør

"KIL-supporter hudfletter spillerne"

Var det så ille? Jeg var ikke tilstede så kan ikke si noe. Men om det som sies er fakta synes jeg det er helt latterlig.
Den avbildede synes jeg ikke gjør annet enn å stå å skrike dritt mot dommeren på hver eneste hjemmekamp og nå har han faen meg begynt mot spillerne også? Det skal ikke være lov. Å komme med konstruktiv kritikk er fullt lovlig synes jeg, men hudfletting skal ikke komme fra en supporter.

Det hjelper jævlig lite å få høre hvor rævva man er da man spiller dårlig.

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 19:10 
Saftblander

Synes det er fullt lovlig å si hva man mener om spillere,
så lenge det er et diskusjons forum. Vi supportere må kunne mene og si ting!!!

Profile  

PostPosted: 18 Aug 2008, 19:18 
Klubbdirektør

rød og hvit wrote:
Synes det er fullt lovlig å si hva man mener om spillere,
så lenge det er et diskusjons forum. Vi supportere må kunne mene og si ting!!!

Det som var Korslunds poeng var vel at en KIL supporter kom seg bort til KIL benken under kampen i går, og begynte å kjefte. Men jeg trodde ikke det var spillerne denne supporteren kjeftet på? Jeg trodde det var trenerne?

Uansett meget forståelig. Men det kunne kanskje passet bedre å gjøre det umiddelbart etter kampslutt? Hvorfor midt under kampen?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]