KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 01:23

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 156 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next
Author Message
PostPosted: 03 Aug 2008, 16:20 
Klubbdirektør

Ok ivo du har selvsagt rett klubben har gjort en kjempetabbe ved å låne han ut men da blir jeg bekymret av de som følger han hver eneste dag på treninger etc men men. Hvem er de du mener flyr til skjørtekantene og sutrer om det går i mot eller om man blir sagt i mot da? Det må jo berøre oss alle da laget kun har hatt motgang denne sesongen... Jeg ønsker Destin lykke til i MO jeg også selv om jeg ikke kommer til å savne han videre i denne sesongen.

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2008, 20:25 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Ok ivo du har selvsagt rett klubben har gjort en kjempetabbe ved å låne han ut men da blir jeg bekymret av de som følger han hver eneste dag på treninger etc men men. Hvem er de du mener flyr til skjørtekantene og sutrer om det går i mot eller om man blir sagt i mot da? Det må jo berøre oss alle da laget kun har hatt motgang denne sesongen... Jeg ønsker Destin lykke til i MO jeg også selv om jeg ikke kommer til å savne han videre i denne sesongen.

Det vil alltids være forskjellige meninger om spillere, i en grad at man skulle tro at man ikke snakket om samme spiller.
Mange spillere slår til i andre klubber eller under andre trenere, men på samme nivå.

Jeg og flere andre mener han gjorde en fin figur i de 2 kampene i hallen i vinter.
Andre mener noe annet.

C'est la vie!

"Sutreklutene"?
Det er vel mange av disse...både her og der og der og her.
Har ikke nevnt eller tenker ikke på noen KIL-spillere i denne sammenhengen, men som en motpol.
Det er nok av sutrekluter blant idrettsutøvere og andre på toppnivå.

Men gjort er gjort så videre spekulasjoner blir nettopp bare det...

Profile  

PostPosted: 05 Aug 2008, 15:08 
Forumlegende

Så kommer altså en forsvarer.
Selv om man fikk nei når det gjaldt 2 henvendelser til TL-lag.

Men det blir jo litt spennende å se hva man likevel får til da.

http://www.glomdalen.no/kil/article3701905.ece

Profile  

PostPosted: 05 Aug 2008, 20:13 
Klubbdirektør

Som forventet og ikke noe overaskelse på oss fleste da Destin forsvant til 2 div spill.

Profile  

PostPosted: 06 Aug 2008, 07:52 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Som forventet og ikke noe overaskelse på oss fleste da Destin forsvant til 2 div spill.

Glimrende deduksjon...

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2008, 13:36 
Forumlegende

http://www.origo.no/-/bulletin/show/109 ... a-lure-paa

Stemmer det som Danielsen sier at Brenes er uten kontrakt så er det vel bare å fortsette kronerullingen for han bør vi få inn i troppen videre også.

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2008, 15:10 
Klubbdirektør

Han har ikke kontrakt etter sesongen nei, Så for håpe Kil bruker noen kr her ja,

Profile  

PostPosted: 13 Aug 2008, 01:00 

Synes KIL burde spytte inn noen penger så de får Brenes på bosmanovergang etter sesongen.

Dette høres sikkert utrolig idiotisk ut, men Football Manager [FM] er faktisk et så realistisk spill med tanke på ferdigheter til spillere, at det kan være verdt et forsøk å teste det til talentspeiding.
Hvertfall sjekke ut noen spillere. En spiller som Mahmoud Hejazi som var på prøvespill i KIL for en liten stund siden var en ok spiller, noe også football manager tilsier.
Bare for å få det med, Chelsea bruker FM til å finne talenter i sydlige strøk!

Profile  

PostPosted: 13 Aug 2008, 11:38 
Forumlegende

Det er vel neppe realistisk å få hans underskrift for neste sesong ennå, med tanke på at det er så usikkert hvilken divisjon man spiller i.

Det samme er nok saken for flere som har utgående kontrakt nå.

Et annet moment er hvor mye han slår til i KIL og hvordan det utvikler seg utover.

2 mål i første kampen - 1 straffe og 1 fra close-in.
3 svake avslutninger i god posisjon mot Moss, pluss noen tuslete langskudd...

Vi får bare håpe at han blir stabilt god utover og at laget også kan utnytte hans sterke sider.
De er der så absolutt.

Last edited by ivo on 13 Aug 2008, 11:39, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 13 Aug 2008, 15:01 
Klubbdirektør

Rart alle sier at det ikke er realistisk å få han eller han hit. Alt går som regel. Om det gjelder trener også, så sier man at det ikke er realistisk. Det koster ikke noe å spørre eller legge frem en kontrakt samme hvem det er.

Profile  

PostPosted: 15 Aug 2008, 11:42 
Trener

Janko wrote:
Rart alle sier at det ikke er realistisk å få han eller han hit. Alt går som regel. Om det gjelder trener også, så sier man at det ikke er realistisk. Det koster ikke noe å spørre eller legge frem en kontrakt samme hvem det er.

Det stemmer. Hadde man fulgt de som sa det var lite realistisk å få spillere hit, hadde man neppe fått Pelu, eller Conny.

Av nyere dato kan vi jo nevne Andreas, som overasket "alle," med å si ja til KIL.

Profile  

PostPosted: 19 Aug 2008, 20:30 
Kaptein

http://www.glomdalen.no/kil/article3728191.ece

Kristiansunds venstreback Torbjørn Vik (22) er i dag på plass på Gjemselund for å vise seg fram.

det er ikke snakk om overgang nå!!!!!!!!???????? :roll: :roll: :roll: :roll: :?: :?:

de bør vel heller prøve spillere vi kan hente nå?????

eller venter d til vi er i 2 div????

Profile  

PostPosted: 20 Aug 2008, 14:08 
Trener

Grunnen til at de er skeptiske til overgang henger vel sammen med økonomi. De har ikke råd til å kjøpe han nå. Men som det stod i artikkelen, så var de interesserte i å knytte til seg investorer om det kunne bli aktuelt med kjøp..

Profile  

PostPosted: 20 Aug 2008, 17:20 
Klubbdirektør

Jeg etterlyser hvor det har blitt av resten av penga de samla inn. De har vel ikke brukt opp alt på 2 spillere. Er sikkert mye igjen til a betale lønn til Vik ut sesongen.

Profile  

PostPosted: 20 Aug 2008, 18:07 
Forumlegende

Janko wrote:
Jeg etterlyser hvor det har blitt av resten av penga de samla inn. De har vel ikke brukt opp alt på 2 spillere. Er sikkert mye igjen til a betale lønn til Vik ut sesongen.

Om de har samla inn 100.-200.000 så går det fort med for å dekke lønn for 2 spillere i 3-4 måneder. Har de en månedslønn på 30.000 blir det godt over 200.000 og man må vel betale arb.giver avgift og forsikringer i tilegg til lønn.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 156 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]