Janko wrote:
Skogenskonge wrote:
Hva med å hente Kim Roger Strand og Tore Andreas Gundersen hjem igjen,vil sikkert bli noen flere tilskuere av det! De er lokale og gode nok.Men vi venter vel så Flisa hen
Ikke dra disse hit igjen. Strand har fått mer en nok av muligheter, men er ikke god nok. Se hvordan det går med Lars Eirik Bredvold. Scoret 16 mål i 2007, men i år har det blitt bare med 1 mål. Det er et stort sprang fra 2-3 div og opp til adeccon.
Helt enig i dette. Kim Roger er nok ikke god nok for Adecco, og TAG har vel i tillegg til "bruduljene" blitt trent av Tom Nordlie. Når Nordlie klarer å ødelegge fysikken til BH Riise på 2,5 uker, så tenk hvor nedkjørt TAG er etter over 1 år. Er vel snart invalid
Men, tilbake til trådens tema. Dette er på tide. Og et veldig positivt tiltak. Nå har jeg ikke fått med meg hvor mye Sp. Hedmark og bilsenteret skal gi, men i løpet av uken så sendes noen kroner fra meg også for å få en "andel" i en ny spiller. (Eller flere)
Nå har jo Nybergsund nesten blitt "farmerklubben" til Lyn, men det burde jo være mulig å låne inn noen andre talenter fra eliten, eller som noen nevnte hente inn et godt talent eller flere fra afrika. Helst på kontrakter som varer noen år så vi kan selge de videre. (Vi har vel nok spillere som ikke bør få fornyet kontrakt til neste år, så lønnsbudsjettet til da er "har åpninger")