KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 23:48

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 21 Jul 2008, 15:08 
Grævling

Endelig ser det ut til at noe er i ferd med å skje i bygda. Glåmdal Bilsenter og Sparebanken Hedmark har selv dratt igang som representanter for næringslivet i byen:

http://www.glomdalen.no/sport/article3677544.ece

Vi kan ikke finne oss i at laget rykker ned.

Ordene tilhører banksjef Storberget.....FAEN SOM JEG HAR VENTET PÅ DETTE!!!

Og Glomdalen ved Danielsen følger på:

http://origo.no/-/bulletin/show/101032_er-du-med

Her SKAL også Kongsvinger Supporterklubb bidra, men også enkeltvis bør vi vel nå sørge for at dette blir en aksjon som virkelig fører frem til noe fornuftig!

......så får vi håpe klubben klarer hoste opp et kontonummer hvor penger vil flomme inn i tiden som kommer!

EDIT: Da er kontonummer på plass:

1840 11 07270

Starter opp med 500 raske av egen lomme, må nesten avvente diverse feriesprell før jeg finner ut hvor mye mer jeg klarer å bidra med. Supporterklubben vil nok også gi sitt bidrag her, må bare få litt oversikt over den økonomiske ståa først ;-)

Edit nr 2: Da er også Facebook med på begivenheten:

http://www.facebook.com/event.php?eid=24389736836

Profile  

PostPosted: 21 Jul 2008, 15:17 
Klubbdirektør

Endelig ser det ut som det skjer noe. Får håpe klubben har klart å hoste opp ett kontonr og at det er penger igjen i feriekassa etter 14 dager i syden. :lol:

Her må alle bidra !

Profile  

PostPosted: 21 Jul 2008, 15:32 
Spiller

Endelig! Måtte en banksjef fra Brandval til for at det skulle skje noe, ja!

Profile  

PostPosted: 21 Jul 2008, 17:00 
Forumlegende

Skal nok klare å hoste opp noen kr. til en slik støtteaksjon også får vi håpe at man også tar opp hansken med Danielsens forslag om en spiller som "eies" av supportere, nor vi jo også diskuterte her inne bl.a når Pelu skulle selges.

Profile  

PostPosted: 21 Jul 2008, 17:02 
Forumlegende

mikeb wrote:
Skal nok klare å hoste opp noen kr. til en slik støtteaksjon også får vi håpe at man også tar opp hansken med Danielsens forslag om en spiller som "eies" av supportere, nor vi jo også diskuterte her inne bl.a når Pelu skulle selges.

Og der er alt på plass hos kil.no også :)

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=1224

Profile  

PostPosted: 21 Jul 2008, 17:25 
Kaptein

godt å se et lite lys i tunnelen....... kjempe bra initjativ........

Profile  

PostPosted: 21 Jul 2008, 20:03 

BLODRØDT har herved bidratt med kr 500,- og oppfordrer alle andre band som
har skrevet dritkule supporterlåter til KIL til å gjøre det samme!

Profile  

PostPosted: 21 Jul 2008, 20:49 
Grævling

Godt :-)

Nå har jeg ikke skrevet noen låt, heldigvis, men samme beløp er da overført!

Nesten så vi skulle hatt vårt å si i forhold til hva de nå skal anskaffe av spillere.

For mine 500 kroner vil jeg ha Kaka, Ronaldo, Gerrard og Terry.....ja ja, der scora Nannskog dagens andre mål....ta med han også!! :D

Profile  

PostPosted: 21 Jul 2008, 23:06 
Trener

Jeg kommer til å støtte dette når lommeboka blir litt tjukkere.. Men hvem ønsker vi oss? Hva er ledig på markedet? Plutselig dukker vel "Gunda" opp på Gjemselund og melder seg klar til tjeneste igjen.. Kanskje han trenger litt lenger drikkepauser igjen...

Spøk til side, noen som har gode forslag på spillere vi kunne ha henta? Jeg tenker en Trond Fredrik Ludvigsen, men han blir vel alt for dyr..

Profile  

PostPosted: 21 Jul 2008, 23:20 
Grævling

Først og fremst gjelder det å få inn kvalitet som kan ta oss vekk fra suppa vi befinner oss i. Det betyr kanskje at vi må få tak på "leiesoldater" som bare kommer inn for å gjøre enn jobb ut sesongen, altså leie inn som i fjor. Da bør vi vel se etter benkslitere i Norge og nabolandene først. Er de unge og lovende er det sikkert også lettere å få tak på dem da klubbene de er i gjerne ønsker at gutta skal få spilletid. I tillegg har vel disse unggutta gjerne litt lavere lønn enn eldre rutinerte herrer...som vel heller ikke er like motivert.

Ellers håper jeg mest at klubben kunne lure opp en røver å få tak på 2-3 talenter fra Nigeria som Lyn. Noe som blir vår eiendom og kan gi masse penger på bok i fremtiden....men det blir vel å drømme om for mye?

Når vi snakker om Lyn så var jeg og så deres B-lag i kamp mot VIF-2 tidligere i sommer. Fler ungutter som imponerte med stort der, men det er vel ikke sjans i havet for å få lånt noen av disse.....men uansett, noen må ringe og spørre, og gjør ikke noen i KIL dette så setter jeg faen meg igang selv ;-)

Profile  

PostPosted: 22 Jul 2008, 00:18 
Spiller

Kanskje Rosenborg kan være litt snille og la oss låne Pelu ut sesongen? :) Han hadde jo hatt godt av litt Adeccoliga-spill også, så ikke Pelu-krampa plutselig tar ham igjen... :lol:

Profile  

PostPosted: 22 Jul 2008, 16:28 
Saftblander

Hva med å hente Kim Roger Strand og Tore Andreas Gundersen hjem igjen,vil sikkert bli noen flere tilskuere av det! De er lokale og gode nok.Men vi venter vel så Flisa hen

Profile  

PostPosted: 22 Jul 2008, 16:43 
Grævling

Hvordan kan du påstå at Kim Roger er "god nok"? Greit nok så digger jeg det gutten gjorde for oss i 2. divisjon, men han har da ikke bevist noe i Adeccoligaen!

Gundersen bør vel i utgangspunktet være "god nok", men han har ikke overbesvist verken for LSK's a- eller b-lag....og da snakker vi 2. divisjon! I tillegg er jeg ikke like sikker på om det er så veldig mye folk i Vinger som ønsker han tilbake etter bruduljen han dro igang for å komme seg vekk!

Profile  

PostPosted: 22 Jul 2008, 16:59 
Kaptein

nå har jeg kjøpt meg inn i en spiller... :D :D lurer på hvem jeg jeg kommer tyil å "eie" litt av??? :P :P

Profile  

PostPosted: 22 Jul 2008, 17:19 
Klubbdirektør

Skogenskonge wrote:
Hva med å hente Kim Roger Strand og Tore Andreas Gundersen hjem igjen,vil sikkert bli noen flere tilskuere av det! De er lokale og gode nok.Men vi venter vel så Flisa hen

Ikke dra disse hit igjen. Strand har fått mer en nok av muligheter, men er ikke god nok. Se hvordan det går med Lars Eirik Bredvold. Scoret 16 mål i 2007, men i år har det blitt bare med 1 mål. Det er et stort sprang fra 2-3 div og opp til adeccon.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]