KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 17:00

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 15 Jul 2008, 19:02 
Klubbdirektør

Jeg legger merke til at hjemmesiden for KIL også har vilepuls og har hatt det en god stund så hva skjer? Treg oppdatring og stor sett kopi av Glåmdalens sine skriverier som heller ikke er å juble for. Jeg stusser også over at hjemmesiden har profilbilder av 3 spiller som ikke spiller for laget i år... Den siste kampen mot hønefoss er jo et stykke for seg selv har alle reist på ferie tro? Med tanke på at det skurrer i de fleste ledd så syntes jeg det er flaut at ikke hovesiden engang har tatt seg tid til å endre sin frontside men tanke på spillere en gang så hva er det egentlig som skjer på kil.no????

Profile  

PostPosted: 15 Jul 2008, 19:54 
Klubbdirektør

Det går vel like dårlig der som med Kil. Kanskje det ikke skjer noen ting rundt a laget. Fikk foresten mail om å kjøpe ender til anderacet i september. Noen andre som har fått det??

Profile  

PostPosted: 15 Jul 2008, 20:03 
Grævling

Det er vel i hovedsak frivillige som tar seg av oppdateringene av hjemmesiden til KIL. Nå tror jeg en del av dem er på ferie, så da blir det som det blir.

Ellers.....ender har jeg ikke hørt noe om enda, venter egentlig på en henvendelse snart, Supporterklubben tok seg av en stor del av fjorårets salg, så jeg regner med at de trenger oss også i år. Men jeg har altså ikke fått noen mail med tilbud om å kjøpe ender enda. Dessverre har vel heller ikke vi økonimi til å kjøpe ender for over 5000 kroner som i fjor. Får vel heller prioritere å få med folk på buss til kampene i "nærområdet" utover høsten...men noe ender skal det vel bli også i år!

PS! I fjor kjøpte vi faktisk flere ender enn hovedsponsoren ;-)

Profile  

PostPosted: 15 Jul 2008, 21:18 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Det går vel like dårlig der som med Kil. Kanskje det ikke skjer noen ting rundt a laget. Fikk foresten mail om å kjøpe ender til anderacet i september. Noen andre som har fått det??

Vel dette er en skamm og et fryktelig dårlig signal til både suportere og spillere!!!

At man ikke har klarer å forandre forsiden på snart et halvt år samt kan gi gode innlegg er jo bare uakseptabelt :roll:

Man kan snakke om ender og det er positivt men man burde kanskje heller snakke om troll... Dette er en orginasjon i fri oppløsning hele veien dessverre når man ikke klarer slike enkle ting... Man skjønner faktisk at laget faktisk bør rykke ned og få en skikkelig opprydding fra topp til bunn.

Profile  

PostPosted: 15 Jul 2008, 23:00 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Janko wrote:

Vel dette er en skamm og et fryktelig dårlig signal til både suportere og spillere!!!

At man ikke har klarer å forandre forsiden på snart et halvt år samt kan gi gode innlegg er jo bare uakseptabelt :roll:

Man kan snakke om ender og det er positivt men man burde kanskje heller snakke om troll... Dette er en orginasjon i fri oppløsning hele veien dessverre når man ikke klarer slike enkle ting... Man skjønner faktisk at laget faktisk bør rykke ned og få en skikkelig opprydding fra topp til bunn.

Nå har det jp vært utskiftning i de fleste ledd innad i klubben i år, styreleder er bytta ut, dagligleder og markedsansvarlig begynner vel i klubben i disse dager. Trener er sparka, og som vanlig en haug med nye spillere ;)

Profile  

PostPosted: 16 Jul 2008, 09:12 
Forumlegende

Nei, man skal ikke kimse av dette og av JadaJadas vonde opplevelser i denne forbindelse.

Rapporter fra distrikets apoteker snakker om en langt høyere omsetning av sovetabletter enn vanlig - så mange har nok hatt vonde netter grunnet dette...

Værst av alt er faktisk at det vises bilde av Torp med langt hår.
Han har jo klippet seg...

Er det noe rart at laget er nederst og at publikum svikter...

Synes man kil.no er en "bogus" sender man kanskje en forespørsel / opplysende kommentar dit...

Profile  

PostPosted: 16 Jul 2008, 10:08 
Klubbdirektør

Det verste er vel at de ikke har fått med anderacet de skal ha. Jeg har alt fått mail (mandag) om det. Lurte på om jeg vil kjøpe noen gakk gakker. Ikke en gang Glåmdalen har om det. Det kaller jeg dårlig.

Profile  

PostPosted: 16 Jul 2008, 11:02 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Nei, man skal ikke kimse av dette og av JadaJadas vonde opplevelser i denne forbindelse.

Rapporter fra distrikets apoteker snakker om en langt høyere omsetning av sovetabletter enn vanlig - så mange har nok hatt vonde netter grunnet dette...

Synes man kil.no er en "bogus" sender man kanskje en forespørsel / opplysende kommentar dit...

Du prøver å være spydig som vanlig men jeg må bare le av deg :lol: Mannen som hadde sammenbrudd og unskyldte seg personlig til gud og alle på furumet for sin oppførsel bare noen få uker tilbake snakker om apotek og sovetabletter :lol: Jeg fatter egentlig ikke hva du driver med her inne da du stort sett ser deg ut enkelpersoner og lager kvalme for så å sutre som ei jente og be om unskylding :cry: Ja du kan nok veien til apoteket og bruker sikkert også sterke piller daglig men dette er ingen undskylding for at du skal kunne oppføre deg slik du gjør her inne så vi tar dette videre nok en gang så får man håpe de som styrer forumet denne gangen gir deg en sommer/høstpause herfra.

Profile  

PostPosted: 16 Jul 2008, 12:23 
Forumlegende

ivo wrote:

Ivo..sjekk PM! :evil:

Forøvrig anbefaler jeg å lese forumreglene.

Profile  

PostPosted: 16 Jul 2008, 21:52 
Forumlegende

Man kan jo se det med spillerne på flere måter...

Minnes den gangen Pelu skåret mål som mot Notoden og Hønefoss.
Da man kunne juble over slikt.

Minnes Stormoen som en ekte lojal KIL-spiller.
Minnes Smolinski som en eksemplarisk modell for innsats og vilje.

Så kan man dra sammenlikninger til bibelhistorien om Torp - Samson.
Han med det lange håret som ga ham overlegen styrke.
Da han klippet seg ble styrken borte...
KIL var gode i 2007 - så langt ikke i 2008...

Så der finnes assosiasjoner og annet i spillerbildene...

Forøvrig er KILs hjemmeside etter min mening veldig bra og lett å finne fram i, rent generelt.
At det iblant kanskje går et par nanosekund (?) vi må vente på oppdateringer er etter min mening ikke så farlig.
Se på mange andres som det er naturlig å skulle sammenlikne seg med...

Slik synes det...

Profile  

PostPosted: 28 Jul 2008, 13:15 
Forumlegende

Er kil.no nede i dag? Jeg får ikke opp sida, har slitt litt med at den har vært treg de siste dagene, men den har kommet opp når jeg har trykket refresh, i dag funker ikke det heller.

Profile  

PostPosted: 28 Jul 2008, 13:21 
Klubbdirektør

Funker utmerked her på Kongsvinger. :lol:

Profile  

PostPosted: 28 Jul 2008, 14:39 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Er kil.no nede i dag? Jeg får ikke opp sida, har slitt litt med at den har vært treg de siste dagene, men den har kommet opp når jeg har trykket refresh, i dag funker ikke det heller.

Samme problemet her.

Profile  

PostPosted: 28 Jul 2008, 16:48 
Forumlegende

Janko wrote:
Funker utmerked her på Kongsvinger. :lol:

Da har de vel innført ett filter slik at folk som bor utenfor ikke kommer inn ;)

Profile  

PostPosted: 28 Jul 2008, 18:49 
Klubbdirektør

Jeg bor da innafor!!! :P

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]