allan wrote:
Tidenes dummeste innlegg. Folk må faen meg snart innse at Fremming,Pat,Nilsen,Samuelsson,Moen og Johansen holder middels 2 div nivå. Da kunne Capello trent dem uten at det hjalp i Adecco.
Om et av de to siste innleggene er "tidenes dårligste" på forumet, er Allan og jeg kanskje uenige om hvilket....
Spillerne var gode nok til å kjempe om opprykk ifjor, og selv om salg og avskjed for spillere som Pelu, Lindau og Stormoen er negativt, er det neppe hele årsaken til at man blir "middels 2. div". Forøvrig trenger vi ikke Capello for å trene ok 2. div materiale i Adecco, det holdt med Skogen.
Jeg er litt mer enn bare middels forbannet over at hele gjengen fikk/tok ferie etter 4-3 seieren. Jeg mente da og jeg mener nå at det var helt feil. Jeg kan ikke tenke meg at KIL hadde spilt 5 kamper uten nettkjenning og med et forsvar som minner om sveitserost om de ikke hadde avbrutt den lille oppturen med fellesferie.
Men: det er 17 kamper igjen, og det viktigste nå er at trenere og spillerne bevarer roen og troen. Jobbes det hardt nok hver eneste dag, er det mer enn tid nok til å redde kontrakten. Desverre ser det ut til at gutta ikke har den troen.