KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 01:27

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Trond Amundsen til KIL?
PostPosted: 07 Jul 2008, 11:12 
Materialforvalter

Leser i Bergensavisen i dag at Trond Amundsen er aktuell som trener for 4 klubber (inkludert sin nåværende klubb Løv-Ham). Kan KIl være en av de som har tatt kontakt mon tro?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Jul 2008, 11:44 
Reserve

Amundsen er sett på Gjemselund flere ganger den siste tiden så det er vel rimelig opplagt at han er ønsket her. Ifølge flere kilder fikk Amundsen tilbud om å trene KIL neste sesong allerede i vinter.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Jul 2008, 12:18 
Forumlegende

Isåfall et meget godt valg. Men han, eller den det måtte bli må komme til klubben NÅ!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Jul 2008, 12:39 
Reserve

Du betaler han ut av kontrakta med Løv-Ham du da Karlsen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Jul 2008, 12:42 
Forumlegende

Emil Svensson wrote:
Du betaler han ut av kontrakta med Løv-Ham du da Karlsen?

Idiotisk utsagn. Det er lov til å ihvertfall både håpe og tro at sånne ting ordner seg. Trenger ikke utdype mer, men penger er det nok av rundtomkring selv om det ikke er annet enn støv i kassa nede på Gjemselund.

Dessuten er det uansett mye dyrere å rykke ned.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Jul 2008, 13:06 
Spiller

Hvorfor er det et idiotisk utsagn fra Emil? Har de ikke penger så har de ikke penger, og KIL får vel garantert ikke noe lån akkurat.
Hjelper ikke om det er dyrere å rykke ned hvis de ikke har penger Karlsen.
Hjelper heller ikke å holde seg å ikke få godkjent lisens eller gå konk.

Selvsagt er det lov å håpe at man skaffer penger på en eller annen måte. Amundsen inn allerede nå ville vært fint.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Jul 2008, 13:14 
Klubbdirektør

Jo lenger opp på tabellen Kil kommer, desto mer penger for dem.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Jul 2008, 18:44 
Forumlegende

Har man ikke penger så har man ikke penger... Skal man da akseptere fakta og sette seg med henda i fanget og titte på de røde tallene? Skal man apatisk sette seg ned og vente på 2. divisjons "regninga" neste år?

Alt er mulig om man vil det hardt nok. Veien til all suksess er hardt arbeid.
Visjoner, krystallklare mål, sterkt lederskap, besluttomhet og offensiv tankegang kan ofte gjøre underverker.

Derfor bør alle nede på brakka vrenge sjela si og jobbe ræva av seg for å få på plass penger slik at vi kan få inn en sterk mann som kan snu skuta i tide! Pr nå ser det ikke ut til at vi har sterk nok sportslig ledelse til å snu dette. Måtte dette motbevises...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jul 2008, 09:31 
Reserve

Unnskyld meg, Karlsen!
Tror du virkerlig folk på KIL-kontoret bare sitter og tvinner tommeltotter om dagen? Vet folk på KIL-kontoret er dritt lei dine enkle løsninger på alt.
Du er en voksen mann og bør ha litt av historien i ryggmargen.
KIL har fått mye investorhjelp de siste 15 årene. Roy Holth, Claussen og Tufte er noen som har bidratt med penger. Men alle ser at det å spytte penger i KIL er å gi bort penger. Derfor skal du ha et ekstra stort hjerte for KIL.
Jeg synes heller du skal komme med konkrete forslag på hvordan klubben skal få millioner i kassa. Regner med at styret tenker på dette hver eneste dag og at de som er ansatt på KIL-kontoret tenker på det hver eneste time.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jul 2008, 11:08 
Forumlegende

Emil Svensson wrote:
Unnskyld meg, Karlsen!
Tror du virkerlig folk på KIL-kontoret bare sitter og tvinner tommeltotter om dagen? .

nei, det vet jeg ikke at de gjør.

Les det jeg skriver.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jul 2008, 11:13 
Reserve

Jeg har lest det du skriver flere ganger. Du kommer ikke med et eneste konkret forslag. Bare at folk må jobbe hardt og vri sine hoder.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jul 2008, 11:20 
Forumlegende

For å si det kort, ettersom jeg ikke gidder å gulpe opp at:

Man må være offensiv i huet. I stedet for den gjengs tafatte holdninga man faktisk finner blant folk flest her i distriktet.

Et konkret forslag: Gå høyt ut i avisa og overfor sponsorer og si noe sånt som: Vi vil ha nye trener, og vi vil ha han nå. Men da trenger vi hjelp. Vi har ambisjoner og da trenger vi en sterk sjef. Hjelp oss!!

Og da sklir man over på andre ting som både jeg og flere andre har etterlyst og etterlyser i offentligheten: Hva er målene for laget og klubben? Tør man å legge ei list høyt er det så mye enklere å få gehør. Man vinner intet om man ikke satser.

Så det er mitt konkrete forslag: Gå høyt ut, hvis at man vil noe, og fortell HVA man vil oppnå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jul 2008, 11:29 
Reserve

Det er vel ikke lenge siden Jens Njøsen gikk ut i Glåmdalen og sa at KIL skulle spille i tippeligaen i 2009. Et hårete mål. Det kom ikke sponsorer løpende av den grunn. Nå skal vel KIL være happy om de spiller i Adecco neste år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jul 2008, 11:36 
Forumlegende

Emil Svensson wrote:
Det er vel ikke lenge siden Jens Njøsen gikk ut i Glåmdalen og sa at KIL skulle spille i tippeligaen i 2009. Et hårete mål. Det kom ikke sponsorer løpende av den grunn. Nå skal vel KIL være happy om de spiller i Adecco neste år.

Det er en god stund siden Njøsen sa det vel. Men det er bra, men da må man ha den samme strategien hos alle i klubben. Thomas Berntsen sa jo noe helt annet om samme sak. En felles strategi og felles visjoner over tid funker nok bedre enn et tilfeldig avisutspill.

Men når det er sagt, det er nye koster i de fleste posisjoner i klubben nå, jeg vil gi dem litt tid til å vise seg fram. Ny og handlekraftig styreleder, spennende daglig leder, Kjøk på marked.. dette kan bli bra det! Har kun en bønn til disse(Og alle andre mennesker): Brenn Janteloven!!

Enig, jeg blir veldig glad om vi slipper 2. divisjonsmarerittet igjen. Hele vår lille diskusjon bunnet vel ut i din kraftige reaksjon på at jeg vil ha Amundsen NÅ. Jeg står fortsatt på det, uten at jeg kan trylle tror jeg sånt er mulig å få til uansett.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jul 2008, 13:53 
Reserve

Når han var aktuell til sandefjord jobben utalte ledelsen i Løv Ham at han ble priset til "et betydelig millionbeløp". Hadde klubben hatt pengene burde de heller brukt dem på nye spillere i år og overlevd og deretter hentet Trond gratis neste år.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]