KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 17:27

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 04 Jul 2008, 21:43 
Klubbdirektør

Ny kamp, nye muligheter.. Denne skal og bør vinnes!

Glasskula:

http://www.kilsk.com/nyhet.php?id=134

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Jul 2008, 21:58 
Kaptein

som sagt tidligere oppfordrer og regner jeg med at alle som er og kaller seg supportere møter på kampen og støtter gutta og viser at vi fortsatt tror på dem...... kanskje vi greier å gi dem selvtilliten tilbake ved å heie dem frem??? :D :D :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Jul 2008, 12:16 
Grævling

Får håpe Turboneger klarte å røske litt liv i dem i går. Ellers kan vi kanskje også håpe på at Pelu glemmer å reise hjem til Trondheim, slik at han heller kan spille for oss på søndag ;-)

Profile  

PostPosted: 05 Jul 2008, 14:28 
Materialforvalter

ManUtd wrote:

Glasskula:

Skal og bør vinnes???
Stikk fingern i jorda.
I denne kampen skal vi være ekstremt fornøyde med 3 poeng og vi skal ikke sutre over 1 poeng.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Jul 2008, 18:49 
Forumlegende

Sandnes Ulf har tross alt 15 poeng.
KIL har 7.

Jeg er enig i at kampen bør vinnes ut fra å bedre sin egen poengfangst for ikke å risikere å bli liggende helt i sumpa.

Men jeg ville ikke bruke "bør" ut fra laget man møter.
I skrivende stund framstår jo KIL som en skokk bortkomn sauer.

Så får man håpe,håpe, håpe at man får til.

487 tilskuere???

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2008, 15:42 
Klubbdirektør

Denne kampen snur det.
Tror laget overrasker alt og alle.
Tenker alt stemmer. 3-0 til KIL.

Synd å miste kampen det snur pga jobb :(

Profile  

PostPosted: 06 Jul 2008, 20:15 
Klubbdirektør

Tilskuer wrote:
ManUtd wrote:

Glasskula:

Skal og bør vinnes???
Stikk fingern i jorda.
I denne kampen skal vi være ekstremt fornøyde med 3 poeng og vi skal ikke sutre over 1 poeng.

Tar selvkritikk på den der. Det jeg mente var at KIL burde vinne for å komme seg litt ut av nedrykksgjørma. Skal man dømme ut ifra at sesongen så langt og tabellen, så blir den overskrifta feil. Så det er bare å beklage dårlig formulering.

Men dette begynner å se veldig tøft ut. Det er nødt til å skje noe snart, for hvis det skal fortsette som idag, resten av sesongen, så er jeg veldig veldig redd for at vi må finne oss i å se 2.div kamper neste sesong. Kom dessverre 20min forseint til kampen, men fikk høre at KIL hadde hatt et skudd i stanga. Ble det egentlig skapt noen flere sjanser enn dette?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2008, 20:37 
Saftblander

Ro ro til.......... Å bøye seg i støvet etter kampslutt blir bare patetisk ManU og kanskje noen annen bør stå for tippingen her etter..... KIL rykker ned i år men det positive er at man får flere lokale spillere på banen da :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2008, 20:38 
Forumlegende

Skal og bør vinne: Jeg mener ManUtd ikke burde tatt selvkritikk på den. Slike kamper må vi vinne rett og slett.

Men hadde vi ikke hatt Conny i mål hadde det blitt tap i dag. Nå er det krise. Handling forlanges. Viduet er rett foran oss. det er dyrer å rykke ned enn å styrke laget!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2008, 21:01 
Klubbdirektør

Tina wrote:
Ro ro til.......... Å bøye seg i støvet etter kampslutt blir bare patetisk ManU og kanskje noen annen bør stå for tippingen her etter..... KIL rykker ned i år men det positive er at man får flere lokale spillere på banen da :D

Kunne gjerne ha svart akkurat det samme FØR kampen, som etter hvis jeg hadde hatt mulighet til det. Så det er ikke akkurat noen som "bøyer seg i støvet etter kampslutt" her.

Syntes ikke du at man bør (og skal) vinne mot et lag som rykket opp fra 2.div før denne sesongen, og skal spille mot KIL på Gjemselund?

Hvis du svarer "nei", Hvor skal dette ende da?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2008, 21:06 
Forumlegende

Tina wrote:

Faen til usaklig gnål! Tipping kan alle bomme på! Ta å diskuter SAK, ikke personer a!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2008, 21:12 
Saftblander

Karlsen wrote:
Tina wrote:

Faen til usaklig gnål! Tipping kan alle bomme på! Ta å diskuter SAK, ikke personer a!!

Hmm glemte at man må være "veldig saklig" med de som jobber for forumet. Hvor saklig er du etter et tap da Karlsen? Har jo sett deg tømme dine jalla følelser fritt her på furumet så fuck off!!!!!!!!!!!!!!!! Nå til sak.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2008, 21:14 
Kaptein

Kall meg gjerne medgangssupporter, men jeg gidder ikke mer.. Jeg støtter opp gang på gang, og hva får jeg igjen? Ikke en dritt.. En gjeng giddaslause gutter som legger seg bakpå på hjemmebane og lar lag på lag trille ball i hatt med dem!

Det jeg føler etter kampen i dag, er at KIL ikke gir meg en dritt tilbake lengre..

Det dem presenterer for meg er 1 målsjanse på 90 minutter! Har bedre ting å bruke tid og penger på enn dette..

Så si ifra en eller annen da vi begynner å blø for drakta igjen, for da stiller jeg gladelig opp.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2008, 21:15 
Forumlegende

Tina wrote:
Karlsen wrote:
Tina wrote:

Hmm glemte at man må være "veldig saklig" med de som jobber for forumet. Hvor saklig er du etter et tap da Karlsen? Har jo sett deg tømme dine jalla følelser fritt her på furumet så fuck off!!!!!!!!!!!!!!!!

Visst har jeg mange meninger men har TIL DAGS DATO IKKE ANGREPET ANDRE FORUMBRUKERE! Det er forskjell på sak og person. Greit?

Det er forskjell på å snakke dritt om, veære negativ tild et som skjer på banen og det å ta en annen forumbruker.

Fuck off? Vel selv etter dagens møkkakamp som jeg mener mye om skal ejg avstå å kommentere slik usaklighet. Men værsågod, si hva du vil om kampen. Det er det denne tråden handler om.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2008, 21:16 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Skal og bør vinne: Jeg mener ManUtd ikke burde tatt selvkritikk på den. Slike kamper må vi vinne rett og slett.

Men hadde vi ikke hatt Conny i mål hadde det blitt tap i dag. Nå er det krise. Handling forlanges. Viduet er rett foran oss. det er dyrer å rykke ned enn å styrke laget!

"Skal og bør vinne"
1) kan bety at man bør vinne ut fra tabellposisjonen
2) kan bety at man bør vinne for motstanderen per defisjon er et lag man slå.

Så kan man filosofere over bruken av "skal".
I denne sammenhengen anser jeg det for å bety et innbitt uttrykk og knyttet neve - altså seiersvilje...

Ikke noe å bråke mer med...

Krise?
Man kan også se 4 positive ting
1) fikk et poeng mot en lag som var et klart bedre fotballag
2) man holdt nullen for første gang i år
3) 1.valget i mål virket svært bra
4) Hødd tapte
---

Så kan man lure på om man i klubben har innsett hvor man ligger?

Etter Sandefjord-tapet snakket en spiller om at klubben måtte ta grep om man skulle spille i TL - ok, men tidspunktet synes noe virkelighetsfjernt for å nevne noe slikt...

Etter Sogndalkampen i køppen snakket man fra sportslig ledelse om at Sogndal var et lag man burde ha kjørt over...

Etter begge kampene snakket man om - under pari...

---
Jeg er enig i at handling - kanskje i dobbelt betydning må til.
Men styrke laget?
Hvor?
Forsvar? Midtbane? Angrep? Trenerbenk?

I dagens kamp skapte man vel ikke en døyt før mot helt på slutten, bortsett fra tverrliggerskuddet i 1.omgang.
Null niks.
Man var rett og slett uhyre dårlige forover - unøyaktige når innlegg ble slått - løperne gjemte seg 'bak' mostanderens fosvarere...

Ok, man sparket TB.
Greitt av sikkert forskjellige grunner.
Men er man blitt noe bedre?
Hvor er denne ketchup-effekten?
Kom i 4-3 sieren mot Sogndal?
Flaska tom igjen?

I dette ligger også at man stiller seg litt tvilende til skriket etter forsterkninger...
I så fall snakker om virkelige forsterkninger og spillere over snittet.
Finner man det nå - med klubbens pengekasse?

Man kan også lure på hvorfor KIL etter sin makabre vårsesong, algtså før ferien, skal spille treningskamp mot et TL-lag, og ikke annet...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]