KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 16:22

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2008, 21:43 
Trener

ivo wrote:
Antienga wrote:

Nei, men laget trenger forsterkninger i alle ledd. Absolutt ingen tvil om det. Siden KIL har svak økonomi og Moen, som har vært den svakeste av alle som har fått sjansen på banen, utvilsomt hever lønn, er det etter min oppfatning hevet over enhver tvil at Moen bør kuttes. Dermed kan det forhåpentligvis bli økonomisk rom for forsterkninger.

Det er jo en fair sak å mene at noen ikke holder mål i en tropp.
Men ikke akkurat med alle de skjellsord og hånsord som er blitt noen til del.
Slik er det bare vil noen si - ok - men ta tåler man også som man gir...

På tide du klarer å si dette. Du har jo nå hoppet på alle som sier noe som helst om Moen som Asgeir Holm gjør mot KIL i nettavisen. Vil vel påstå at du i det siste har fremstått som stjerneeksempelet på en som ser flisa i andres øyne, men ikke bjelken i sitt eget. Særlig da du anklaget alle moderatore på dette forumet for å være enig med Korslund siden de ikke utestengte ham for å være uenig med deg tok kaka.

Ellers er det MikeB skriver bekymringsverdig. Når mikeB skriver, så lytter jeg ekstra nøye. Og hvis det vi presterte mot Sandefjord var så dårlig, så er det foruroligende.

Heldigvis er Torp snart tilbake. Han er ufattelig viktig. Ikke bare som ballfordeler, men jeg ser Dalløkkens ferdigheter som ballvinner også hos ham. Selv om han kan være usynlig er han ofte limet som holder midtbana vår sammen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2008, 22:06 
Forumlegende

1. omgang mot Sandefjort var under pari som Eide også sier. Savna Torp på midten selv om Strømnes vant mye dueller. Ørjan gikk seg litt fast til tider selv om han viste noen teknisk lekre detaljer, også enig med Janko om at Jahr snart burde få prøve seg siden han viste godt blikk for spillet i treningskampene i vinter. Må også si jeg syns litt synd på Moen når han satt ballen over mål fra 5 meter, syns han hadde fortjent å score der for å få litt ro.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2008, 22:11 
Klubbdirektør

Jahr er den spilleren som har hevet junior og b laget i år. Når han ikke er med mister laget liksom en kreativ spiller på midten. Han har noen kjempe bra passninger. Overblikk som det ikke er mange som har. Så kanskje han for et innhopp til helga.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2008, 22:22 
Trener

Jahr imponerte meg veldig i en del av treningskamoene i vinter. Jeg hadde knapt hørt om ham før det, og hadde mye større forhåpninger til Krogh, bl.a., men innimellom viste Jahr klasse som virkelig satte Krogh m.fl. i skyggen. Så hadde vært morsomt om han snart kunne få prøve seg litt.

Også enig med MikeB i at det var synd Moen satte ballen over (selv om jeg ikke så sjansen). Ikke for at han skal få "fred", men fordi han spiller på KIL, og når Syllings karanteneperiode snart kommer, så trenger vi alle som kan spille på kanten og som kan duge på dette nivået. Men er nok redd for at både han og Makumbu kommer i samme kategori som Kim Roger m.fl. Alt for gode for 3. divisjon, men faller totalt sammen på Adecco-nivå.

Og både Krogh og Jahr viste såpass mye positive takter i vinter at jeg vil gjerne se at de får noen lengre innhopp begge to. Skal de utvikles som spillere, så må de få matching.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]