ivo wrote:
Antienga wrote:
Nei, men laget trenger forsterkninger i alle ledd. Absolutt ingen tvil om det. Siden KIL har svak økonomi og Moen, som har vært den svakeste av alle som har fått sjansen på banen, utvilsomt hever lønn, er det etter min oppfatning hevet over enhver tvil at Moen bør kuttes. Dermed kan det forhåpentligvis bli økonomisk rom for forsterkninger.
Det er jo en fair sak å mene at noen ikke holder mål i en tropp.
Men ikke akkurat med alle de skjellsord og hånsord som er blitt noen til del.
Slik er det bare vil noen si - ok - men ta tåler man også som man gir...
På tide du klarer å si dette. Du har jo nå hoppet på alle som sier noe som helst om Moen som Asgeir Holm gjør mot KIL i nettavisen. Vil vel påstå at du i det siste har fremstått som stjerneeksempelet på en som ser flisa i andres øyne, men ikke bjelken i sitt eget. Særlig da du anklaget alle moderatore på dette forumet for å være enig med Korslund siden de ikke utestengte ham for å være uenig med deg tok kaka.
Ellers er det MikeB skriver bekymringsverdig. Når mikeB skriver, så lytter jeg ekstra nøye. Og hvis det vi presterte mot Sandefjord var så dårlig, så er det foruroligende.
Heldigvis er Torp snart tilbake. Han er ufattelig viktig. Ikke bare som ballfordeler, men jeg ser Dalløkkens ferdigheter som ballvinner også hos ham. Selv om han kan være usynlig er han ofte limet som holder midtbana vår sammen.