KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 16:38

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2008, 19:28 
www.kilsk.com

2-0 ja..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2008, 19:29 
Reserve

Poeng ser det ikke ut til å bli nei, og der kommer trestokken innpå igjen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2008, 19:51 
Trener

Antienga wrote:

Skulle ønske at han kunne vise at han har noe i Adecco å gjøre, men skjønner ikke hvorfor de ikke kan sette inn Krogh eller Jahr i stedet når han ikke viser noe uansett. De var mye bedre i treningskampene enn Moen. I tillegg er de lokale og talenter for fremtiden.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2008, 20:11 
Reserve

DV wrote:
Antienga wrote:

Skulle ønske at han kunne vise at han har noe i Adecco å gjøre, men skjønner ikke hvorfor de ikke kan sette inn Krogh eller Jahr i stedet når han ikke viser noe uansett. De var mye bedre i treningskampene enn Moen. I tillegg er de lokale og talenter for fremtiden.

Han kan ikke vise at han har noe i Adecco å gjøre fordi han ikke har det. Lørenskog har vistnok utrolig nok sagt at de er interessert i å få han tilbake, så hvorfor i helv... sender de han ikke tilbake?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2008, 20:19 
Forumlegende

Selvsagt skulle man ikke satt inn Moen.
Hadde man satt inn noen annen hadde man vunnet 3-2.

Det var sikkert Moens skyld at de lå under 0-2.
Han hadde sikkert telepatisk negativ påvirkninsgkraft slik at de ikke fikk det til. Ved hjelp av psykokinese fikk han sikkert ballen til å sprette feil for lagkameratene.

Jo da, laget ligger på nedrykk.
Synd.
Enkelte supportere får kanskje det de fortjener?

Spark Eide / Kristiansen.
Inn med Antienga og DV.
Future looks bright, doesn't it?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2008, 20:25 
Reserve

ivo wrote:

Han hadde sikkert telepatisk negativ påvirkninsgkraft slik at de ikke fikk det til. Ved hjelp av psykokinese fikk han sikkert ballen til å sprette feil for lagkameratene.

Synd.

Inn med Antienga og DV.

Nei, men laget trenger forsterkninger i alle ledd. Absolutt ingen tvil om det. Siden KIL har svak økonomi og Moen, som har vært den svakeste av alle som har fått sjansen på banen, utvilsomt hever lønn, er det etter min oppfatning hevet over enhver tvil at Moen bør kuttes. Dermed kan det forhåpentligvis bli økonomisk rom for forsterkninger.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2008, 20:36 
Spiller

At de unge kongsvingergutta var bedre enn Moen i treningskampene i vinter er vel i beste fall sludder. Moen var vel toppscorer, mens unggutta viste at de er noen nummer for små (selv om de så absolutt har potensiale).

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2008, 20:39 
Trener

ivo wrote:

Synd.

Inn med Antienga og DV.

Nok en seriøs kommentar fra den kanten....

Vil gjerne ha en kommentar fra deg på hvor du i dette innlegget klarer å tolke inn at jeg mener KIL hadde vunnet 3-2 hvis de satte inn noen annen:

DV wrote:

Og jeg vil også vite hvordan du kan tolke dette som at jeg vil kvitte meg med Eide/Kristiansen, eller at jeg har beskyldt ham for at de lå under 2-0 når han kom inn.

Det må være mulig å diskutere spillere her uten at folk som deg skal komme inn og enda en gang tillegge folk meninger de ikke har. Du bør virkelig ta deg sammen her, Ivo.

Etter den motbydelige personhetsen du hadde mot Korslund, og etter oppfordring ga en "halvveis" unnskyldning for og sa at du ikke kom til å være på forumet lenger, så var jeg nære ved å skrive at det var synd at du ga deg. Nå begynner jeg å helle til det motsatte standpunkt.

I følge Glomdalen.no så er det dette Moen bidro med :

92 KIL kontrer på overtid, men angrepet ender med at Moen skyter svakt høyt over.

Og da må det være lov å stille spørsmålstegn ved hvorfor han holder lokale talenter som faktisk har vist mer i kampsituasjon på benken.

Og det er fristende å spørre hvorfor du ikke tåler å se noe som helst negativt om Moen. Til og med fristende å senke seg ned på ditt nivå og spørre om hvilke nære relasjoner som er melloom dere to.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2008, 20:53 
Trener

Haraball wrote:
At de unge kongsvingergutta var bedre enn Moen i treningskampene i vinter er vel i beste fall sludder. Moen var vel toppscorer, mens unggutta viste at de er noen nummer for små (selv om de så absolutt har potensiale).

Sant at han var toppscorer, men spillet var ikke bra. Grunnen til at han ble toppscorer var at han skjøt uansett. Selv om det var en medspiller som var bedre plassert. Både Krogh og Jahr viste bedre spill i de treningskampene jeg så.

Men som kil.no melder om Destin, som er "for god til å spille i 3." men tydeligvis for dårlig til å spille i Adecco, så er dette faktisk en uttalelse som jeg syns passer på Moen også. For god for 3. div, men for dårlig til adecco.

Dessverre.

Derfor spørsmålet om hvorfor de ikke kan prøve Krogh/Jahr litt mer når vi uansett taper. De har potensiale til å bli topp adecco-spillere, evt. mer, men må få litt matching.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2008, 21:24 
Forumlegende

Kanskje på tide å våkne opp...

Ifølge treneren er man 'langt under pari'...

http://www.glomdalen.no/kil/article3638901.ece

Hvilket pari?
Det teoretisk ønskelige eller virkelighetens verden.
I virkelighetens verden har laget

1 sier
4 uavgjorte
6 tap

og ligger nest sist.
Det er pari.
Derfor er det ikke usannsynlig at laget presterer mye unøyaktighet etc. borte mot et lag som sannsynligvis blir nr 3 i årets serie...

Kanskje man skulle bruke spillerne til det de er best i, og ikke bare følge teorier [om fotball] fra noen "kurs"?

Fra hjemmekampene som jeg har sett (alle) kan man lure på hvorfor en historisk sett god målscorer som Peter S skal måtte slåss langt bakover på banen og løpe etter forsvarer på skrå ut mot cornerflagget...
Det er ikke der han har klasse...

Medisinen [trenere er byttet] - kanskje bør man for å fortsette innenfor
samme illustrasjonsmåte --- justere dosene?

Men nå er jo nerven til neste helgs kamp sikret...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2008, 21:35 
Trener

ivo wrote:
Kanskje på tide å våkne opp...

Ifølge treneren er man 'langt under pari'...

http://www.glomdalen.no/kil/article3638901.ece

Hvilket pari?
Det teoretisk ønskelige eller virkelighetens verden.
I virkelighetens verden har laget

1 sier
4 uavgjorte
6 tap

og ligger nest sist.
Det er pari.
Derfor er det ikke usannsynlig at laget presterer mye unøyaktighet etc. borte mot et lag som sannsynligvis blir nr 3 i årets serie...

Kanskje man skulle bruke spillerne til det de er best i, og ikke bare følge teorier [om fotball] fra noen "kurs"?

Fra hjemmekampene som jeg har sett (alle) kan man lure på hvorfor en historisk sett god målscorer som Peter S skal måtte slåss langt bakover på banen og løpe etter forsvarer på skrå ut mot cornerflagget...
Det er ikke der han har klasse...

Medisinen [trenere er byttet] - kanskje bør man for å fortsette innenfor
samme illustrasjonsmåte --- justere dosene?

Men nå er jo nerven til neste helgs kamp sikret...

Helt enig i det du skriver før første runde med 3 stjerner.

Så kommer noe jeg er litt uenig i, men det med bruken av Samuelsson er litt feil. Peter er god på huet, og ikke egentlig god på noe annet. Selv om Fredrik Kjølner er skadd, så har midtstopperparet til SF en gjennomsnittshøyde på ca 190 cm (madsen 195, Gabrielsen 184). Da må man også legge opp spillet noe annerledes, da Samuelsson ikke har så stor sjanse til å vinne hodeduellene mot disse.

Ellers er det godt å se at du er tilbake med et fornuftig innlegg. Du pleier å ha det når du ikke går til stygge personangrep.

Venter fortsatt på både forklaring og unnskyldning for de du kom med mot meg i forrige innlegg, men godt å se at du er på vei tilbake igjen med innlegg som har en plass her på forumet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2008, 22:19 
Forumlegende

1. omgang i dag er noe av det dårligste jeg har sett av KIL i år, Sandefjord var ikke mye bedre, men ledet 1-0 til pause. Vi vinner en del dueller, men klarer ikke skape noe fremover i første omgang, vi kan takke linjemannen og reaksjonsevnen til Eriksen for at det kun sto 1-0 til pause. Malick Mane på Sandefjord har fart og teknikk nok til å matche Pelu på sitt beste.
Etter pause blir det mer fart i begge lag og KIL kommer til fler sjanser, men i stedet for at vi skal score så får Mane balle og løper seg fri og øker til 2-0 til Sandefjord. Strømnes handser inne i feltet uten at dommeren ser det og litt senere er det en hands i Sandefjord feltet i det KIL har corner, det ble temmlig hissig stemning på bortetribunen etter dette.
Selv gikk jeg 10. min før slutt p.g.a tragisk fotball.
Stømnes vant en del dueller og kniver med Jonas om å være KIL's beste i dag, men det sier egentlig ikke så mye.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2008, 22:44 
Kaptein

jeg syntes det er like skuffende at ikke flere av de som kaller seg supportere ikke tar seg tid til en bortekamp som ikke er lengere unna.. :? :? :?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2008, 22:58 
Trener

bergerud wrote:
jeg syntes det er like skuffende at ikke flere av de som kaller seg supportere ikke tar seg tid til en bortekamp som ikke er lengere unna.. :? :? :?

Må vel være dagens beste innlegg. Støtter den 100% selv om jeg ikke kunne være der selv.

Min unnskyldning er at jeg kom hjem fra ferie natt til fredag, og det var totalt texas på jobb for å nå noen milepæler. Så har vært på jobb både fredag, samt overtidstimer lørdag og i dag. Kom bare så vidt hjem ca 10 min før kampstart. Så jeg hadde uansett ikke rukket ned til Sandefjord før en gang langt ute i 2. omgang...

Men, det var da et 30-talls supportere der iflg Glomdalen. Ikke så hakkende gærent det...

Edit: Og i og med at jeg bor i Oslo tar det mer enn 10 min å kjøre til Sandefjord :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2008, 20:16 
Forumlegende

Antienga wrote:

Nei, men laget trenger forsterkninger i alle ledd. Absolutt ingen tvil om det. Siden KIL har svak økonomi og Moen, som har vært den svakeste av alle som har fått sjansen på banen, utvilsomt hever lønn, er det etter min oppfatning hevet over enhver tvil at Moen bør kuttes. Dermed kan det forhåpentligvis bli økonomisk rom for forsterkninger.

Det er jo en fair sak å mene at noen ikke holder mål i en tropp.
Men ikke akkurat med alle de skjellsord og hånsord som er blitt noen til del.
Slik er det bare vil noen si - ok - men ta tåler man også som man gir...

Jo, men hvis en spiller er så dårlig at vedkommende burde løses fra sin kontrakt, men spilleren samtidig er en som kommer inn i kamp etter kamp - mens andre som man mener har mer der å gjøre - ikke gjrø det;

så er det jo slik at man da vel burde kunne stille spørsmål ved de som bestemmer...
Det er pgså det man om ikke annet, indirekte gjør.

Forsterkninger...
Nå?
Faktum - KIL er ikke rike.
Er det så mye å hente for en slik klubb her og nå...
Neppe.

Det har også noe å gjøre med å få utnyttet de man har på best mulig måte - jamfør disputasen om Peter S.

Se på 2004 da man sjarmerte Norge.
Stort sett en gjeng ukjente middels spillere vs mange av de andre klubbene.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]