KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 19:49

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 18 Jun 2008, 11:24 
Klubbdirektør

1892 wrote:
Jada-jada wrote:
Raggen wrote:
NOEN SOM VURDERER Å DRA?

Jeg skal teste det nye flyet mitt rundt disse tider og en tur til Sogndal kunne faktisk være perfekt. Vi har da plass til 20 mennesker og tar ikke noe for denne turen så de som er int kan sende meg en PM..

NB-Personer som er påvirket av alkohol må bli igjen på flyplassen.

Kunne ikke tenkt deg å teste dette flyet på en langtur da? Eks. Alta? ;)

Kan bli en mulighet det også vi får se hva som skjer , nå skal det skrives at et fly ikke letter fra bakken før det er testet på alle mulig måter først og er 110% sikkert "for de som ikke forstår slik"

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Jun 2008, 12:38 
Forumlegende

Joeman wrote:
Tror jeg holder meg til Radio Kongsvinger hvis alternativet er å "teste"et nytt fly til Sogndal.

Kanskje en reality av

Snoopy vs The Red Baron... :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Jun 2008, 14:36 
Klubbdirektør

Dette var faktisk et forsøk på et seriøst tilbud, og hvem får fly gratis til bortekamp her i Norge? Når int er lik null og man også får slengt tull og fjas som vanlig på forumet her så dropper vi dette. Ivo har jo vært grinete nå i to mnd og bør snart ta seg en ferie fra varmen da han bare lager kvalm her inne for tiden :evil:

PS- Er det rart at det blir forfall både på bortekamper/hjemme når man ikke gidder å lette på ræva lenger? "patetisk" Kos deg med radio Joeman..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Jun 2008, 17:14 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Dette var faktisk et forsøk på et seriøst tilbud, og hvem får fly gratis til bortekamp her i Norge? Når int er lik null og man også får slengt tull og fjas som vanlig på forumet her så dropper vi dette. Ivo har jo vært grinete nå i to mnd og bør snart ta seg en ferie fra varmen da han bare lager kvalm her inne for tiden :evil:

PS- Er det rart at det blir forfall både på bortekamper/hjemme når man ikke gidder å lette på ræva lenger? "patetisk" Kos deg med radio Joeman..

Grinete?
Tert imot.
Synd du ikke har det minste sans for humor eller selvironi..

Tåler du ikke de halvmorsomme [forsøkene] innspillene fra meg og Joeman bør du neppe ta med folk opp i luften...

Hva eventuell manglende interesse angår må jo enhver bestemme...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Jun 2008, 17:40 
Klubbdirektør

"I REST MY CASE" http://kilsk.com/test3/viewtopic.php?t=3107 "flaut"

Jeg har fløyet i 20 år/10 år i militære så det er få mennesker som ikke stoler på meg under en flytur men alikevel takk for den ivo C.

Poenget mitt er at man gir et strålende tilbud uten om "en ølkasse" som virker meget viktig for enkelte men alikevel en liten spiss på tilbudet da jeg regnet med det ville være vanskelig for de fleste. Jeg har ikke lov til å servere/ha med berusede personer på en slik tur i følge norske regler og de må jeg følge hvis jeg vil fly videre. Jeg har tatt imot dritt/fjas både fra deg og Joeman men nå kan dere få sandkassa for dere selv.

NB-Beklager at jeg ikke har din humor og selvironi men har egentlig noen her det? Uansett så er det ikke mitt tap men evt andre suportere som syntes dette var en god ide..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Jun 2008, 17:59 
www.kilsk.com

Interesse for å dra på bortekamper i år har ikke vært særlig stor, Jada-Jada. Så ikke forvent at plutselig kommer alle bare til å slenge seg på. Jeg regner med at flere kommer til å melde seg på hvis vi lager en tråd om det på turer, og kanskje legger det ut som en nyhet på forsida. Det er faktisk to personer som har vist interresse, men du har ikke svart de. Ikke her i tråden ihvertfall.

En annen ting er at du må ikke ta alt som skrives her personlig. Du har en tendens til å skrive litt nedlatende til folk som egentlig bare fleiper litt. Det Joeman skriver er at han heller holder seg hjemme enn å teste et fly, det er ikke noe angrep på deg, det er bare en spøk om det å faktisk "teste et fly", at det kan høres litt risky ut ;-)

Og Ivo bare slenger på en spøk han og. For å være helt ærlig skjønner jeg den ikke, men det er en spøk.

Kul'n!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Jun 2008, 17:59 
Forumlegende

Du JadaJada,
du må ikke ta ting så personlig.

Visst er det mange med humor og selvironi her...I alle fall noen...

Men slik er livet.
Det man synes er utrolig flott, og som att på til er det, virker ofte helt fjernt og uninteressant for andre.

Faktisk kunne det vært noe for TV også - KIL-supportere flys gratis til bortekamp i cupen - ville man sikkert ha lagd et lite innslag om...

Dersom øl-forbud, som er helt forståelig, er det som hindrer noen i å reise, sier vel det sitt om fotballinteressen egentlig...

Øl-kulturen knyttet til fotball er vel noe stammer i fra at de svakt midlere i England hadde fotball og øl som trøst i et hardt og vanskelig dagligliv.
Det var den gangen slike folk hadde råd til å gå på kamper i England.

Men se, nu skal gradstokken sjekkes...
Ettersom du har sagt jeg skal vekk fra forumet får jeg taste et nytt passord i blinde...

God sommer!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Jun 2008, 21:11 
Klubbdirektør

Jeg blir med på flytur. Tar gjerne med meg 3 mann om det er plass? Dette er jo faktisk tidenes tilbud, men det var vanskelig å si hvor seriøst det var tidligere i tråden, men du mener jo tydeligvis alvor! :) Blir det noe av?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jun 2008, 21:27 
Reserve

Jeg blir gjerne også med.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jun 2008, 21:45 
Forumlegende

Jeg er interresert, men ettersom jeg jobber den dagen må jeg isåfall vite når dere må reise for å nå kampen slik at jeg vet om jeg rekker å snike meg unna jobben ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jun 2008, 23:15 
Klubbdirektør

Turen er avlyst av andre årsaker en diskusjonen her inne befatter. Vi får se om vi kan gi et tilbud ved en senere bortekamp.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2008, 12:59 
Saftblander

Kanskje tidenes forslag av Jada-jada og dere sender hele møkka på trynet. En at en supporter kunne tenkt seg og flydd flere supportere til en bortekamp i SITT EGET FLY, og flere her inne bare "fucker" det opp. Sier sitt om noen av KIL sine supportere, og det som er synd er at dere ikke er så mange så hvis 2-4 stk er sprutlamme så ødelegger dere for resten..

Tenk : KIL NESTSIST og en supporter vil FLY dere til BORTEKAMP..Er jo sinnsykt tilbud..

Go Kjetil Kamark! :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2008, 20:22 
Grævling

http://www.ikstart.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jun 2008, 02:57 
www.kilsk.com

Vent, nå er jeg ikke helt med. Når sendte vi "hele møkka på trynet"? Har du i det hele tatt lest diskusjonen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jun 2008, 10:55 
Grævling

Noe nytt her? Noen som har tenkt seg til Sogndal?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]