Raggen wrote:
Bare så det er klinkende klart, vi får garantert et TL lag i neste runde.
Det er nå igjen 6 lag fra 2 divisjon, 13 lag fra TL og 13 lag fra Adecco. Hvis NFF følger sitt vanlige opplegg blir det ca slik som dette:
De 6 lagene fra 2. divisjon settes opp mot de 6 øverste på TL tabellen.
Da står vi igjen med 7 lag fra TL som settes opp mot de 7 lavest plasserte lagene fra Adecco.
Deretter gjennstår de 6 øverste på tabellen i Adecco....og da tør jeg vedde dama til naboen på at de 3 øverste av disse (Odd, Start og Bryne pr dd) blir satt opp mot de 3 neste på tabellen i Adeccoen.
Dette blir vel satt opp til uka skulle jeg tro, så da er det vel tabellene i TL og Adecco etter helgens serierunde som blir gjeldende.
.....denne metodikken har de benyttet seg av i flere år nå....med noen få unntak.
Det blir altså lag fra TL, og det blir vel stort sett også garantert bortekamp. For egen del tar jeg gost en tur til Tromsø. Enda ikke sett KIL spille kamp på Alfheim. I tillegg er en heisatur til Tromsø et stort savn denne sesongen

...men å slå ut VIF på Ullevål funker også ganske greit for meg

Blir litt forandringer på min "spådom" nå som både RBK og HamKam (gledelig nok) også forsvant ut av køppen:
Nå blir det som følger:
De 8 lagene fra 2. divisjon møter de 8 øverste på tabellen i TL, som fortsatt henger med i cupen. Dvs Stabæk, Brann, Glimt, FFK, Lyn, VIF, Viking og Godset.
De 3 siste lagene fra TL blir satt opp mot de 3 lavest plasserte lagene som fortsatt henger med fra Adeccon. Og da burde vel disse oppgjørene bli satt opp slik:
TIL - Alta
AaFK - Hødd
Molde - KIL
....blir vel egentlig ett fett om Hødd får AaFK eller Molde....relativt kort reisevei uansett. Mer kjedelig for oss som må helt til Røkkeløkka.....men for all del, jeg hadde det hyggelig der i fjor
De resterende 10 lagene fra Adecco settes opp mot hverandre....og da blir det vel gjerne slik at de 5 øverste på tabellen settes opp mot de 5 laveste av de gjennværende. Altså:
Odd, Start, Bryne, Moss og Sandnes Ulf........settes opp mot LøvHam, Sogndal, Sandefjord, Sparta og FKH.
....bare vent å se, slik blir det!
...kanskje