KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 20:45

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2008, 19:53 
Forumlegende

Usj..bittert. Isolert sett bra med poeng på Melløs, men ikke med baklengs på slutten

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2008, 19:57 
Saftblander

Huff, skal vel være fornøyd med ett poeng men jeg klarer det ikke.
Spesielt ikke når man leder og får en imot i det 89' minutt. Da blir det bare surt!
4 poeng på 9 kamper, det her lover ikke bra..
Hødd tok poeng, Sarpsborg tok poeng, Nybergsund har 2 kamper mindre spilt..

Trist å se KIL nederst med Alta

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2008, 20:07 
Kaptein

Begynner å miste troen på overlevelse, det er tungt å innrømme.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2008, 20:11 
Klubbdirektør

Det som varmet i kveld var vår kjære Erik S som komenterte kampen i virkelig surrete stil (skål)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2008, 20:28 
Kaptein

hNk* wrote:
Begynner å miste troen på overlevelse, det er tungt å innrømme.

alt for tidlig å miste troa.... er ikke halveis ennå.... 2 seiere så er vi over streken....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2008, 20:31 
Kaptein

Jeg vet.. Ikke lurt å ta sorgene på forskudd. Kanskje det mest er en forsvarsmekanisme for å unngå den verste sorgen som eventuelt kan komme senere i år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2008, 21:13 
Trener

Hadde aldri trodd at jeg skulle reise fra Moss og være skuffet over 1 poeng. Men det er jeg altså.

Riktig nok kjørte Moss oss skikkelig den første halvtimen, men vi gjorde en bra defensiv jobb og holdt unna. Kom også mer med etter hvert. Og Tuelo var farlig på kontringer. Dessverre var ofte Peter/Sylling litt på etterskudd når Tuelo kom seg løs.

I 2. omgang så ble det til tider lekestue, og Mossespiller etter Mosse-spiller måtte tøye ut kramper, mens våre gutter fortsatt holdt koken. Og i tillegg til scoringen hadde vi mange store sjanser. Moss hadde en i tverrliggeren, men det var omtrent det. Utligninga til Moss skulle aldri vært utligning, da vi skulle hatt frispark rett før når Guiomar blir brukt som klatretau. Og i kampens siste angrep er Peter og Ørjan alene med en mosse-forsvarer. Ørjan kommer seg forbi men får en litt for dårlig touch og taper løpeduellen med Keeper. Det var surt.

Mulig at en nøytral tilskuer ville sagt at uavgjort var greit men at vi på bakgrunn av 2. omgang var nærmest seier. Jeg syns i alle fall at det var utrolig bittert å reise hjem med "bare" ett poeng. Gåseøyne siden jeg før kampen ville vært sjeleglad for det ene poenget...

Fortsetter vi sånn, så skal vi klatre utover sesongen, men tabellen er selvsagt ikke noe hyggelig lesning akkurat nå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2008, 21:47 
Forumlegende

Moss var tøffe i 10 min, men så gikk lufta ut av ballongen og KIL slapp inn i kampen. Ørjan og Tuelo hadde mange fine kombinasjoner og vi burde ha hatt minst en scoring til i 1. omgang, men det manglet litt på den touchen på innleggene og avsluttningene. Jonas kom til sin rett i denne kampen og jeg syns han var blant KIL's beste, han toppet også med en scoring. Eriksne var også solid i dag, sjanseløs på skoringen til Moss, og utrolig surt når den skrudde inn i lengste hjørne. Spiller vi som dette fremover så varer det ikke lenge før vi får en 3 poenger. gutta må få tilbake trua på at de kan vinne kamper.

Ellers så toppet det seg på slutten når Amin Asgar spytter på linjemannen etter å ha fått rødt kort, lurer hva Guiomar sa til ham for å hisse ham såpass opp?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2008, 21:59 
Forumlegende

Vi må se på denne sesongen som todelt, under Berntsen og etter Berntsen. Under Berntsen var jo en katastrofe, det er jo diskutert opp og ned og i mente.

Men la oss se litt på hva som har skjedd etter at Berntsen ble kasta ut og man begynte å spille fotball:

Man dro til Kristiansand og i følge rapportene gjorde det veldig bra. Tap der får de fleste. Så kom Haugesund på besøk, vi var bedre enn dem i 1. omgang og burde slått et anntatt topplag. Så nå i dag gikk turen til en av de vanskeligste bortebanene, Moss. Og eier deler av kampen og tar med oss et poeng fra opprykkskandidaten.

Vi har hatt tøft program etter Berntsen. Sesongen vår startet jo da og disse tre kampene har vi kommet relativt godt ut av. Nøkkelen framover blir å ta slike bortepoeng og slå de andre antatte bånnlagene også borte så er vi der. Jeg synes faktisk det ser lyst ut med tanke på framtida.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2008, 22:14 
Forumlegende

Mener vi burde hatt en straffe i andre omgang også når tror det var Samuellson eller Sylling som blir tatt av keeper.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2008, 22:15 
Kaptein

med cup-kamp til uka som vi vinner så tror jeg selvtilliten er såpass tilbake at vi også tar sogndal på søndag... :D :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2008, 22:47 
Trener

bergerud wrote:
med cup-kamp til uka som vi vinner så tror jeg selvtilliten er såpass tilbake at vi også tar sogndal på søndag... :D :D

Spiller vi som særlig 2. omgang i dag, så skal vi grisebanke Sogndal.....

Dagens to store positive opplevelser var for meg Tuelo som virkelig var i slag i dag, og Jonas. Han viste at han er en veldig god stopper og imponerte ikke bare med å score, men med veldig godt spill ellers også. Både god i dueller og trygg med ballen.

Mange andre som kan trekkes frem også, men nevner disse to fordi de har hatt en veldig stigning og viser at de var gode signeringer.

Ellers: Støtter Berntsens innlegg rett over. Helt enig

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2008, 11:38 
Saftblander

mikeb wrote:
Mener vi burde hatt en straffe i andre omgang også når tror det var Samuellson eller Sylling som blir tatt av keeper.

Samuelsson ble tatt, og om dommeren hadde blåst så hadde det vært helt greit. Keeperen var på ballen selv om den gikk forbi så det er forsåvidt greit det og. Jeg er ikke så stødig i alle sånne dommersituasjoner, men tror det var greit at det ikke ble straffe.

Kjedelig med den siste berøringen til Ørjan rett før dommeren blåste av, det var en STOR mulighet...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2008, 20:03 
Forumlegende

Resultatet er i seg selv bra.
Ifølge Mosseskriverier før kampen var dette en kamp de bare skull vinne,
da de var bedre på papiret og ikke minst i bedre form. ifølge dem selv.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2008, 20:07 
Grævling

De har vel vært bedre enn oss på papiret i herrens mange år, ifølge dem selv....steike godt å ta poeng fra denne klubben....år etter år.

Ellers var det 12 år siden sist det endte uavgjort mot Moss, synd ikke Ørjan fikk kontroll på ballen når han kom gjennom i siste sekund.... kunne lett ventet 12 år til med uavgjort mot Moss.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 1 hour [ DST ]