KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 16:48

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2008, 16:57 
Kaptein

Får dessverre ikke sett kampen i dag. Spent på hvordan Lars Christian klarer seg. Han har jeg klokkertro på!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2008, 17:35 
Reserve

Er ikke på vinger selv, og nå virker ikke nettradioen til radiokongsvinger heller ser det ut som. Iallefall virker den ikke hos meg :(

Og der var den oppe igjen!

Avspark.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2008, 18:09 
Trener

faen....1-0 til Hødd etter 3 min

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2008, 18:32 
Trener

JAAAAAAAA 1-1

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2008, 19:35 
Reserve

Nå ser jeg ikke kampen, men det virker som om dommeren er av det noe spesielle slaget idag!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2008, 20:19 
Kaptein

faen..... hvorfor suger dommerne i adeccoen så jævlig hver gang????????? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2008, 21:43 
Trener

Husk å sette + og minus på dagens spillere i KIL Magasinets spillerbørs.

http://origo.no/-/workgroup/show/1620_kil-magasinet

Det er nå enda godt at vi ikke har dommerbørs, da hadde det blitt mye minus i dag.

PS! Gløttet litt på blokka til kamp observatøren, og det var ikke bare lystig lesing der for dommeren.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2008, 21:49 
Spiller

Katastrofe dommer!!! :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2008, 21:53 
Forumlegende

Berntsen har begynt å rotere på laget like mye som Benitez ;) Noen av grepene fungerer bra, andre er litt vanskligere å skjønne. Tok lang tid før vi kom inn i denne kampen også, om ikke like lang tid som mot Sparta.
Trekket med Strømnes på høyre back fungerte meget bra og jeg tror vi har funnet løsningen på backproblemet på ene kanten, Nilsen spilte noe tryggere enn tidligere, men har litt problemer med plassering i enkelte situasjoner. Tydlig at Johansen har imponert Berntsen, siden Berntsen forsøker ham på ulike plasser for å ha han i første elleveren, men bortsett fra at han var trygg på straffen, syns jeg han så mest forvirra ut når han ble plasser på offensiv midtbaneplass. Han spilte seg noe opp i 2. omgang, men vi har nok bedre alterativer for denne plassen.

Hødd var ikke veldig mye bedre enn oss i 1. omg, men hadde bedre bevegelse, i 2. omg var vi et lite hakk bedre. Tviler på at Hødd blir noen kasteball i årets adecco, men det er et lag vi burde ha slått og hadde ikke dommern sendt ut Sylling p.g.a gult kort nr. 2 for kjeftbruk og noe dommern nok syns lukta filming i straffefeltet. Merklig nok er terksklen høyere for å få tildelt en straffe når man allerede har fått en, men det var minst to situasjoner i 2. omgang som det lukta straffe av. Jeg syns Sylling og Fredrik Eriksen var KIL's best i dag, hadde Eriksen blitt tryggere på tilbakespill og utspark hadde han vært en meget god keeper. Ryen er som vanlig tryggheten selv så det Eriksen ikke plukker rydder Ryen opp i. Torp og Ørjan jobber også bra, men Ørjan kommer litt sent i gang og Torp må få trekk for den gavepakken han ga til Hødd i 1. omgang, heldigvis ble det ikke noe ut av den.

Samuellson jobber bra og har blitt mer beveglig enn han var i fjor, men blir litt alene og vi mangler spilleren som skal spille han fri så han må gjøre mye av jobben selv. Krogh debuterte i dag og var plassert på kanten, det var mye fornuftig i det han forsøkte på, men desverre var ikke presisjonen god nok. Med litt rutine og bedre presisjon tror jeg Krogh kan ha mye å bidra med, jeg tror han kan være et bra alternativ i Lindau rollen da han viser bra mottak med mann i rygg, men har nok litt igjen til Lindaus styrke og rutine.

Det vi sliter mest med er å finne kantspilleren som skal erstatte Pelu og foreløpig har vi ikke funnet det alternativet. Også må man terpe på det offensive spillet for vi skaper ikke nok sjanser. Vi gir også bort en del cornere og frispark på egen banehalvdel og Hødds mål kom på corner, så en del rusk er det i sessongstarten som må bort. Neste helg er det Odd som kommer og det vil ikke forundre meg om vi tar poeng fra serielederen fordi vi som regel spiller bedre mot antatt bedre motandere enn de vi "skal" slå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2008, 23:15 
Reserve

Det positive er at KIL viser bedre takter enn mot Alta (og etter rapportene mot Sparta). Det negative er jo at vi står med 2 poeng etter møter med Alta, Sparta og Hødd - to av dem hjemme. Samt at vi etter å ha startet 2. omgang veldig positivt faller sammen etter 10 minutter. Passe traurig.

Håper Krogh får mere spilletid, men han er neppe mannen for flanken. Da heller i offensiv midtbanerolle mer sentralt.

Nå venter Odd, Løv/Ham borte og Bryne. Ikke uoverkommelig, men samtidig MÅ KIL finne formen snart. For etter Bryne venter Start, Haugesund, Moss og Sogndal, før det er EM-pause.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2008, 23:40 
Klubbdirektør

Krogh kan jo ta plassen til Johansen som spilte offensivt i dag. Han har vært veldig dårlig i innledningen av sesongen, og jeg håper han finner formen igjen snart om han skal få spille noe mer.

Få inn Tuelo på kanten og plasser Krogh sentralt. Tror det kunne funket bra mot Odd til helgen.

1 poeng mot Hødd klinger ikke i øra på en kil-supporter, men i forhold til matchen mot Alta var det jo mye bedre.

Dommeren gidder jeg ikke å diskutere en gang.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2008, 23:54 
Materialforvalter

Da var målene fra kampen ute:

http://www.tv2.no/sporten/fotball/adecc ... 773426.ece

Bra at KIL kjempe seg tilbake, men trepoengeren bør komme snart..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Apr 2008, 09:39 
Forumlegende

Framgang siden sist. Gutta hadde fortjent en seier.

Baklengsmålet tidlig: La meg få lov til å sitere et klokt fotballtrenerhode jeg mottar en del råd, tips og kunnskap fra: "Forsvarsspill dreier seg først og fremst om innstilling" De fleste trekker vel da konklusjonen på hva han mener. Altså jobbe som et helvete tilbake når laget mister ballen og ofre ALT inni egen 16 meter for å få ballen vekk derfra. KIL kan ikke fortsette å slippe inn slike mål, de kan vise seg å bli svært utslagsgivende.

Men jeg gleder meg uansett over framgangen, 3 poengeren er ikke langt unna nå. Selv om man ikke skal forvente at den kommer til helga.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Apr 2008, 11:04 
Kaptein

Det gjorde vondt langt inn i sjelen å se andre omgangen da gutta har en god innsats og fightervilje. Jeg vibrerte i sinne i flere timer etter kamp etter noen av de dummeste dommeravgjørelsene jeg har sett på gjemselund på lenge, noe som ikke sier rent lite. Vet at det ikke har noe for seg å henge seg opp i dommerprestasjoner i ettertid, men akkurat denne gangen fortjente og TRENGTE gutta en seier. Det lot ikke dommeren skje, rett og slett. Trist er ordet.

Ellers, godt å se litt innsats og tendenser igjen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Apr 2008, 11:17 
Klubbdirektør

Jævla surt å ikke få 3 poeng etter den kampen. Det hadde vært høyst fortjent. Etter en tam åpning kom gutta seg og hadde brukbart trykk på Hødd i 2.omgang. Med en ok dommer hadde vi kanskje fått ett par straffer til også.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]