Nå skal jeg ikke si så mye i denne saken, men kan svare til KIL4EVER.
Hvorvidt objektiv eller subjektivt jeg skal se på det, er en annen sak. Ettersom jeg er ihuga supporter selv, så har jeg frabedt meg om å skrive A-saker om KIL, og Glåmdalen vil det heller ikke selv - grunnet min supporterfølelse til KIL og at jeg da blir innhabil.
Men si meg, skjer det noe spesielt i løpet av en uke hos KIL? Kanskje en evaluering på mandagen, ellers er det oppkjøring til neste kamp. Den eventuelle evalueringen eller det Glåmdalen får av informasjon etter en kamp plukker dem opp etter kampen og skriver det i en fyldig to-siders på mandagen.
Når fredagen og lørdagen nærmer seg så har dere sikkert sett oppkjøringen som lages der Berntsen selv skriver noen ord før kampen, samtidig som en antydet oppstilling settes og Glåmdalens tips om resultat. Da har det ikke skjedd noe spesielt nevneverdig den uka, og da er det lite vits å skrive noe som ikke er nytt. Da er det faktisk annen idrett der det skjer noe nytt som får den spalteplassen sporten har til rådighet.
Skulle det derimot skje noe helt spesielt innen KIL så er Glåmdalen klart tilstede, og det bør dere kanskje ha sett for eksempel i vinter. Herr Danielsen vet kanskje mer om KIL enn KIL selv
Edit:
Grunnen til at Glåmdalen ikke var tilstede i Notodden vet jeg ikke, og jeg spurte heller ikke hvem som kunne da. Antageligvis var det ikke nok folk på sporten den helga? Ikke vet jeg.