KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 16:27

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 77 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 Apr 2008, 15:54 
Reserve

Korslund wrote:
crispo wrote:
Husk Alta har vunnet overgangsmarkedet før denne sesongen.

Alta:
Needham
Allasane
Braaten
Aziz Idris

KIL:
Makumbu
Strømnes
Tuelo
Eriksen
Johansen
Larsen
Krogh Gerson
Jahr
Digerud
Moen

Vil nå si at vi har hentet inn et par bedre spillere enn dere ;)
Haraball!!

Dere har hentet bedre spillere??? Hvorfor er de så dårlige at de ikke klarer å vinne kampen da??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Apr 2008, 16:12 
Forumlegende

crispo wrote:
Dere har hentet bedre spillere??? Hvorfor er de så dårlige at de ikke klarer å vinne kampen da??

fordi ballen er rund ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Apr 2008, 16:21 
Trener

crispo wrote:
Opprykk :roll:

HA HA, du kommer deg nok snart ned på jorda igjen

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Apr 2008, 16:47 
Grævling

http://fotball.vg.no/bors/kamp.php?kamp_id=15713

Terningkast på spillere er alltid like gøy. Når jeg var yngre husker jeg at jeg faktisk la noe i disse tallene terningen viste på de forskjellige spillerene etter kamper. Jeg hadde liksom tro på at poden som hadde kastet terningen hadde greie på det han drev med.......nå har jeg i ettertid funnet ut at folka med disse terningene i hånda, faktisk ikke har det døyt mer greie på terningskasting enn det jeg har selv.

Så har vi da nå altså helgens snurr med terningene i VG på Adeccoligaen.
Et lag skiller seg ut så til de grader at det nesten skullle fått meg til å tro at vi allerede har møtt på seriens beste lag. At Alta ender opp med en haug mer poeng enn våre spillere etter helgens kamp har jeg selvfølgelig ingen problemer med å forstå. At de derimot også går av med å få en drøss mer poeng enn alle andre lag i Adeccoligaen denne runden stiller jeg meg mer tvilende til. En ting som får meg til å lure, Alta's keeper får 6 på børsen....hvor mye hadde han egentlig å gjøre? Vi klarte jo knapt å komme til en eneste avsluttning etterhvert. Får han 5 poeng bare for å møte opp? Samt 1 poeng i bonus for en reddning i 2. omgang? Også forsvaret til Alta får strålende poeng....mens angrepet vårt får ditto dårlige terningskast.......dette henger vel ikke på greip!! Hvis vårt angrep er så jævla elendig, da skal det vel ikke stort til for å stoppe forsøkene.....så da er det vel heller ikke stort med poeng som bør deles ut til motstanderens forsvar?

Nei......terninger bør brukes til det de egner seg best til, YATZY!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Apr 2008, 20:28 
Materialforvalter

Raggen wrote:
http://fotball.vg.no/bors/kamp.php?kamp_id=15713

Terningkast på spillere er alltid like gøy. Når jeg var yngre husker jeg at jeg faktisk la noe i disse tallene terningen viste på de forskjellige spillerene etter kamper. Jeg hadde liksom tro på at poden som hadde kastet terningen hadde greie på det han drev med.......nå har jeg i ettertid funnet ut at folka med disse terningene i hånda, faktisk ikke har det døyt mer greie på terningskasting enn det jeg har selv.

Så har vi da nå altså helgens snurr med terningene i VG på Adeccoligaen.
Et lag skiller seg ut så til de grader at det nesten skullle fått meg til å tro at vi allerede har møtt på seriens beste lag. At Alta ender opp med en haug mer poeng enn våre spillere etter helgens kamp har jeg selvfølgelig ingen problemer med å forstå. At de derimot også går av med å få en drøss mer poeng enn alle andre lag i Adeccoligaen denne runden stiller jeg meg mer tvilende til. En ting som får meg til å lure, Alta's keeper får 6 på børsen....hvor mye hadde han egentlig å gjøre? Vi klarte jo knapt å komme til en eneste avsluttning etterhvert. Får han 5 poeng bare for å møte opp? Samt 1 poeng i bonus for en reddning i 2. omgang? Også forsvaret til Alta får strålende poeng....mens angrepet vårt får ditto dårlige terningskast.......dette henger vel ikke på greip!! Hvis vårt angrep er så jævla elendig, da skal det vel ikke stort til for å stoppe forsøkene.....så da er det vel heller ikke stort med poeng som bør deles ut til motstanderens forsvar?

Nei......terninger bør brukes til det de egner seg best til, YATZY!

Har lagt merke til dette selv også, mange ganger lurer jeg på om jeg har sett samme kamp som terningkasterne... I fjor når dagbladet også hadde terningkast på spillerne i 1.div, så måtte jeg kjøpe både VG og Dagbladet hver mandag for å sammenligne. Det var veldig stor forskjell på terningkasternes terninger og på det verste var det 3 poengs forskjell på en og samme spiller.
Så dra på kamp og døm selv, og la terningene brukes til yatzy ja...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Apr 2008, 22:47 
www.kilsk.com

jeg vet hvor vanskelig det er å sette terninger, jeg gjorde det litt for dagbladet ifjor.
Det var selvsagt lettest for KIL-spillerne ettersom de var hjemmelaget og laget i mitt hjerte, enda jeg var så objektiv som jeg kunne. Jeg prøvde å holde terningene på samme nivå på begge lag hvis det var en jevn kamp, men er sikker på at mange bortesupporter kunne reagere litt da mange ble ren gambling.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Apr 2008, 22:58 
Materialforvalter

Er det forresten bare meg som reagerte på at Olav som har spilt høyrekant i vinter på treningskampene, ble plassert på benken, mens Sylling som ikke har spilt høyrekant i en eneste kamp i vinter (han spilte det ikke i hele fjor heller), ble satt som høyrekant fra start???
Er ikke dette en meget merkelig manøver av treneren?
Siden Sylling har spilt midtbane på treningskampene, skulle man da tro at dette også var fornuftig i serieåpningen, istede for å sette utpå en for tiden dårlig trent Torp...
Samtidig setter ikke Sylling Olav på benken når det kommer til å spille høyrekant.

Var nok ikke dette som avgjorde kampen tror jeg, men syns det er veldig rart med slike endringer i forhold til treningskampene i serieåpninga.
Hadde vært moro å høre Thomas sin tankegang om hvorfor det ble slik.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Apr 2008, 23:09 
Grævling

Dette er vel ganske engkelt!

Sylling startet ettersom Tuelo har vært småskadet den siste tida etter treningskampen mot Notodden. Når han gikk ut av den kampen tok også Sylling over på høyrekanten. Tuelo hadde vel nesten ikke trent noe den siste uka, så da er det vel natulig at han startet på benken.

Torp har ikke samme futt i beina nå som han hadde i fjor høst, det er nok riktig. Men han er vel faktisk bedre trent på dette tidspunktet i år enn han var i fjor. I tillegg har han vel spilt 90 minutter i våre to siste treningskamper før seriestart, så det var vel forsvarlig å la han starte. Men...han så sliten ut etterhvert, og hadde vel neppe noen fordel av at vi hadde tidenes tyngste matte på Gjemselund noen sinne på søndag.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Apr 2008, 11:21 
Forumlegende

Tilskuer wrote:
Er det forresten bare meg som reagerte på at Olav som har spilt høyrekant i vinter på treningskampene, ble plassert på benken, mens Sylling som ikke har spilt høyrekant i en eneste kamp i vinter (han spilte det ikke i hele fjor heller), ble satt som høyrekant fra start???
Er ikke dette en meget merkelig manøver av treneren?
Siden Sylling har spilt midtbane på treningskampene, skulle man da tro at dette også var fornuftig i serieåpningen, istede for å sette utpå en for tiden dårlig trent Torp...
Samtidig setter ikke Sylling Olav på benken når det kommer til å spille høyrekant.

Var nok ikke dette som avgjorde kampen tror jeg, men syns det er veldig rart med slike endringer i forhold til treningskampene i serieåpninga.
Hadde vært moro å høre Thomas sin tankegang om hvorfor det ble slik.

Det man kan lure er hvor Sylling fikk spille så lenge som han gjorde.
Han gjorde jo null...

Dessuten, hvorfor trener bare var fra benken hver gang det var "feil innkast"...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Apr 2008, 13:49 
Grævling

...det regnet, best å holde seg under taket ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Apr 2008, 15:53 
Reserve

Vi heiv tre poeng i sekken og tok første flyet hjem
Oh, vi spilte samba, ja, vi var direkte slem

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Apr 2008, 21:47 
Klubbdirektør

crispo wrote:
Vi heiv tre poeng i sekken og tok første flyet hjem
Oh, vi spilte samba, ja, vi var direkte slem

3 poeng = ja samba =NEI og dere kommer fortsatt til å rykke rett ned selv om "DU" ikke har skjønt dette enda...

PS-Husk "Tro kan flytte rein"

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2008, 08:12 
Reserve

Jada-jada wrote:
3 poeng = ja samba =NEI og dere kommer fortsatt til å rykke rett ned selv om "DU" ikke har skjønt dette enda...

PS-Husk "Tro kan flytte rein"

Dere kan også rykke ned vet du. Og det er vel stor fare for det...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2008, 09:11 
www.kilsk.com

Moro at det diskuteres nedrykk etter første seriekamp..

egentlig når det gjelder begge lagene..

vel.. alta har har større muligheter for å rykke ned enn KIL, men ut i fra noen av spillerne til alta, så er det nok like stor sjangs for at alta blir i 1. divisjon som at KIL rykker opp;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2008, 11:23 
Klubbdirektør

Egentlig unødvendig og i det hele tatt å bruke så mye tid og energi på å diskutere om Alta rykker ned på denne sida.. :roll:

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 77 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]