KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 20:20

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 77 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 21:23 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
KIL-Alta=TRIST!!

Profile  

Post subject: FLAUT JA
PostPosted: 06 Apr 2008, 21:32 
Reserve

Feil keeper ble valgt ja, ingen tvil om det. Laget fallt totalt sammen etter 1-1 målet. 2. omgang er noe av det værste jeg har sett.

Savnet naturligvis Pelu, men på dette føret savnet jeg innsatsen og ferdighetene til Smolinski og Lindau mer.

Banen burde etter min mening ikke vært godkjent for spill, men jeg hadde uansett trodd at vi skulle kjøre over Alta.

Regner med at Alta rykker ned (som MK ifjor). Noe opptrykk for vår del skal en vel dessverre se langt etter.

Profile  

Post subject: Re: FLAUT JA
PostPosted: 06 Apr 2008, 21:40 
Klubbdirektør

Antienga wrote:
Feil keeper ble valgt ja, ingen tvil om det. Laget fallt totalt sammen etter 1-1 målet. 2. omgang er noe av det værste jeg har sett.

Savnet naturligvis Pelu, men på dette føret savnet jeg innsatsen og ferdighetene til Smolinski og Lindau mer.

Banen burde etter min mening ikke vært godkjent for spill, men jeg hadde uansett trodd at vi skulle kjøre over Alta.

Regner med at Alta rykker ned (som MK ifjor). Noe opptrykk for vår del skal en vel dessverre se langt etter.

Et lag skal vel ikke falle sammen bare de for et bakover. Tullprat. Hva hadde Pelu fått gjort noe bedre da. Ingen ting. Denne kampen var rett og slett dårlig innsats av samtlige spillere. Hadde ikke hjulpet med Pelu eller noen andre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 21:49 
Reserve

Er glad for at Ørjan er tilbake i fra skade jjeg! Han var vel den eneste som imponerte meg! Veldig rolig og god med ballen!

Profile  

Post subject: VIF HORE DOMMERN
PostPosted: 06 Apr 2008, 21:57 
Reserve

Dommer i dag var VIF HORA Jonny Ditlefsen. Dommern som sørget for at Møkkaenga holdt seg i tippeligaen i kvalikken mot Sandefjord.

Søppelenga har aldri tapt en kamp hvor Ditlefsen har dømt. Tydelig også at han ikke liker KIL. Han snøyt oss for et straffespark og friparket forut for 1-3, hva var det?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 21:58 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Han gjorde ei blemme med et utspark og det resulterte i et mål. Men de 2 andre hadde ingen andre kepere tatt heller. Så han har ikke spilt seg ut av laget heller. Da skulle vi ha byttet hele laget til pause.
Hvordan kan du si at ingen keepere hadde tatt et frispark som kommer i keeperhjørnet og i perfekt keeperhøyde? Synes nesten dette var en større tabbe enn første målet. Der kan man til nøds skylde på føret. Er vel ingen som helst tvil om at Eriksen står neste kamp.

Håper også at Tuelo får prøve seg fra start.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 22:01 
Reserve

Rød Jævel wrote:
Janko wrote:
Han gjorde ei blemme med et utspark og det resulterte i et mål. Men de 2 andre hadde ingen andre kepere tatt heller. Så han har ikke spilt seg ut av laget heller. Da skulle vi ha byttet hele laget til pause.
Hvordan kan du si at ingen keepere hadde tatt et frispark som kommer i keeperhjørnet og i perfekt keeperhøyde? Synes nesten dette var en større tabbe enn første målet. Der kan man til nøds skylde på føret. Er vel ingen som helst tvil om at Eriksen står neste kamp.

Håper også at Tuelo får prøve seg fra start.[/quote

ENIG.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 22:10 
Reserve

Ikke bare Wijks skyld. Det er tross alt en stopper som skal sikre i slike situasjoner ved å ligge nærmere eget mål enn motspilleren også. Slev om det var urutinert gjort. Klareringen til (Strømnes tror jeg det var) etterpå er jo like håpløs.
Det som skuffet meg mest var balltempoet og presisjonen til kil og hvor god tid og plass de ga alta. Min påstand er at KIL spilte alta gode og alta presterte også godt. Men når alta gang på gang får slå 40 meters pasninger som medspilleren får ta ned med kassa og 2-3 touch til før kilspilleren er oppi så er det skandale!
Alta spilte effektivt 1 og 2-touch fotball, mens sylling var det grelleste eksempelet på gå fotball og 14-touch uten å komme noen vei.
Ryen og Moen gjorde ok figur og berg hansen var til tider god. De andre mener jeg rett og slett må heve seg. Og berntsen får våkne fra sidelinjen da gutta er så passive som i dag....ikke mye reaksjon bortsett fra sutringa på dommeren!

Profile  

PostPosted: 06 Apr 2008, 22:12 
Reserve

Antienga wrote:

Vel antienga, jeg er ikke ubetinget enig. Alta virket til å være et lag som var gode kollektivt og hadde en effektiv spillestil....Jeg tror det er flere lag.....som havner lenger ned på tabellen. Hønefoss f eks...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 22:14 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Glåmdalen, 5. april 2008, side 33, rubrikken "trenerns hjørne". Jeg siterer siste avsnittet i Thomas Berntsens artikkel:

" Og et par ting skal ingen slå oss på i år: Innsatsvilje, holdning og profesjonalitet " Sitat slutt.

Kommentar overflødig.

Nettopp.

Men, husk at laget ikke hadde vunnet på de 5 siste treningskampene.
Samme symptomer som i 2007.

Men - er man kanskje ikke bedre?

Profile  

PostPosted: 06 Apr 2008, 22:22 
Reserve

Janko wrote:
Antienga wrote:

Et lag skal vel ikke falle sammen bare de for et bakover. Tullprat. Hva hadde Pelu fått gjort noe bedre da. Ingen ting. Denne kampen var rett og slett dårlig innsats av samtlige spillere. Hadde ikke hjulpet med Pelu eller noen andre.

Hadde ikke hjulpet med Pelu eller noen andre? Vel, innsats ble vel etterlyst. Jeg synes Smolinski lyste av innsats i fjor og Lindaus styrke kunne vi trengt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 23:35 
Kaptein

Fleire som er hese ell ? Merker at strupen itte har fått trim sia sist en var på kamp. Sessongen starta trist men har trua på at det snur tidsnok. Forza vinger for faen !

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 23:56 
Forumlegende

Utrolig surt, typisk seriestart for KIL. Fikk desverre bare med meg en snau første omgang i dag. Litt nervøs start, men KIL spilte seg veldig opp frem mot Samuelsson sitt mål og det så ut som om Samuelsson var i skikkelig slag i dag.
Jeg skulle rekke ett fly i dag og måtte gå halv sju, når jeg gikk ned fra tribuna leda KIL 1-0, så gikk jeg på dass, og i det jeg gikk ut av porten sto det 1-2. Trodde faktisk resultatavla viste feil siden jeg bare fikk med meg det ene målet til Alta på vei ut.
Men dette skal vi snu, våren er aldri KIL sin sterkeste periode. Nå har vi scora og neste helg tar vi poeng.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Apr 2008, 00:10 

Ja hva skal man si? 3 poeng betyr at vi ligger likt med skjema etter første serieomgang :)

Gøy når dere joiker og de 6 altaværingene joiker tilbake. :lol: Da ble det stille i fjøset gitt...

Jaja...

until next year..

Jolly

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Apr 2008, 00:30 
Kaptein

Jolly wrote:
Ja hva skal man si? 3 poeng betyr at vi ligger likt med skjema etter første serieomgang :)

Gøy når dere joiker og de 6 altaværingene joiker tilbake. :lol: Da ble det stille i fjøset gitt...

Jaja...

until next year..

Jolly

6 stykker ? Dere var så mange ja ! Hygglig at dere tok tur'n tel skauen. Stille i fjøset og liv i lavvo'n !

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 77 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]