KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 20:37

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2008, 18:05 
Klubbdirektør

Helt greit resultat og ingen skader som jeg er glad for, og nå er Alta neste samt alvoret i gang. Jeg har en god følelse før denne sesongen selv med blandet drops i treningskampene..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2008, 20:50 
Forumlegende

Fin grønn matte, men været ga helt håpeløse spilleforhold på Tjølling i dag.
Horisontalt regn og kraftig vind ga laget som hadde medvind taket i hver sin omgang. Notodden skapte lite, men hadde ballen mest i 1. omgang og Alex vW rota inn et innlegg som absolutt ikke skulle ha havna i kassa, men til hans forsvar var det ikke lett å være keeper med såpass våte og sleipe forhold. KIL hadde ikke noe å varte med fremover på banen i 1. omg bortsett fra et par fine kombinasjoner mellom Sandefjord kameratene Ørjan og Olav Tuelo. I 2. Omgang fikk vi medvind og skapte en del mer, de helt farlige sjansen kom aldri, men vi sto på og Sylling klarte å sette en i kassa rett før slutt etter at han, Moen og Digerud hadde hatt flere sjanser mpt slutten av kampen. I 2. omgang skapte Notodden nesten ingen ting, de hadde vel 1 sjanse og 1 corner. Notodden viste at de hadde solide midtstoppere, men vår bakre firer er også meget solid. Og Jonas Johansen er en meget spennende og spillene midtstopper type, ett scoop? Ellers imponerte Ørjan. Resten av gjengen får godkjent for det de viste etter pause. Vi bør klare oss bra mot Alta neste helg med dette laget.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2008, 20:51 
Grævling

Forblåst og iskald opplevelse i stiv kuling med regn som kom blåsende rett inn i øregangen.....ender vel opp med at jeg blir liggende hjemme i senga, dausjuk, under serieåpningen neste helg :evil:

Men men.....2. omgangen varmet jo litt i medvinden. Vi var i det minste bedre enn Notodden den omgangen vi hadde vinden i ryggen.....altså laget....jeg hadde vinden inn i høyre øre hele kampen!

Vi skapte 3-4 feite sjanser i vår omgang med ryggen i vinden. Notodden skapte vel egentlig ingen ting i sin omgang med vind i seilene, selv om de hadde ballen klart mest i første omgang.

Ellers var det gledelig å se Digerud komme inn og ta for seg. Det var også godt å få se enomgang med Sylling på flanken. Han har ikke spilt mange kampene på flanken i år, men det er helt klart at det bør seriøst vurderes å bruke han der.

Synd med tabben til Wijk, men han tok seg bra sammen og leverte bra.....og bør stå til helga mot Alta. Tidman har tross alt litt flere brølere bak seg fra treningskampene i vinter.

Så...herr Berntsen, her er mitt forslag til start-11'r til helga:

--------------- Wijk -------------------
Guiomar - Ryen - Johansen - Nilsen
---------Torp - Strømnes-------------
------Tuelo - Ørjan - Sylling----------
-------------- Moen -------------------

Altså Samuelsson på benk......han har på ingen måte spilt seg ut av laget, men jeg har egentlig mest tro på dette laget, med Sylling på flanke og Moen som spydspiss.

....men OK, du bestemmer ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2008, 23:25 
Trener

Raggen wrote:
.ender vel opp med at jeg blir liggende hjemme i senga, dausjuk, under serieåpningen neste helg :evil:

Du får komme deg opp, da du har sesongkortet mitt :twisted:

Quote:

Så...herr Berntsen, her er mitt forslag til start-11'r til helga:

--------------- Wijk -------------------
Guiomar - Ryen - Johansen - Nilsen
---------Torp - Strømnes-------------
------Tuelo - Ørjan - Sylling----------
-------------- Moen -------------------

Altså Samuelsson på benk......han har på ingen måte spilt seg ut av laget, men jeg har egentlig mest tro på dette laget, med Sylling på flanke og Moen som spydspiss.

....men OK, du bestemmer ;-)

Forsåvidt enig, bare bytt Johansen og Ryen ;) Ryen spiller alltid venstre stopper...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Mar 2008, 19:43 
Forumlegende

Moen er best på venstrekanten.
I Sogndal brukte de ham feil.
Som spydspiss kan han fort bli for veik.

Samuelsson trengs i tillegg i en slik kamp som fort kan bli kriging.
Dessuten trengs hans avgjørende luftstyrke.
Dessuten er han målfarlig nok i tillegg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Mar 2008, 19:50 
Klubbdirektør

Jeg stemmer også for Samuelson på topp, men vil ikke forandre på noe annet. Moen kan heller være en superreserve. Så får han heller få noen innhop og vise at han kan prestere da det gjelder. Det har Samuelson allerede gjort mange ganger gjennom forrige sesong.

Gleder meg til å se Guiomar på høyrebacken. Tror forsvarsfireren vi har akkurat nå kan bli knallbra. Mest spenning er det vel til Fredrik Nilsen, men han var absolutt bra da han fikk sjansen i fjor.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Mar 2008, 21:01 
Grævling

Når det gjelder å slenge inn en spydspiss som skal krige så tror jeg jaggu Digerud er den beste vi har til den jobben. Men selv om han er brukbart lang, så er han vel ingen Koller i lufta enda.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Mar 2008, 21:27 
Forumlegende

Mener Moen var midtspiss i Lørenskog, og at de hadde Fredrik Dahm på kanten han scora 2 eller 3 mål mot Eidsvoll Turn i en kamp jeg så ham.

Tror han funker bra som midtspiss, og Sylling er definitivt grei å ha på kanten. Er enig med Raggen i hans forslag til lagoppstilling.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Mar 2008, 23:13 
Klubbdirektør

Uenig med Raggen. Eriksen i mål ;)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]