Forblåst og iskald opplevelse i stiv kuling med regn som kom blåsende rett inn i øregangen.....ender vel opp med at jeg blir liggende hjemme i senga, dausjuk, under serieåpningen neste helg
Men men.....2. omgangen varmet jo litt i medvinden. Vi var i det minste bedre enn Notodden den omgangen vi hadde vinden i ryggen.....altså laget....jeg hadde vinden inn i høyre øre hele kampen!
Vi skapte 3-4 feite sjanser i vår omgang med ryggen i vinden. Notodden skapte vel egentlig ingen ting i sin omgang med vind i seilene, selv om de hadde ballen klart mest i første omgang.
Ellers var det gledelig å se Digerud komme inn og ta for seg. Det var også godt å få se enomgang med Sylling på flanken. Han har ikke spilt mange kampene på flanken i år, men det er helt klart at det bør seriøst vurderes å bruke han der.
Synd med tabben til Wijk, men han tok seg bra sammen og leverte bra.....og bør stå til helga mot Alta. Tidman har tross alt litt flere brølere bak seg fra treningskampene i vinter.
Så...herr Berntsen, her er mitt forslag til start-11'r til helga:
--------------- Wijk -------------------
Guiomar - Ryen - Johansen - Nilsen
---------Torp - Strømnes-------------
------Tuelo - Ørjan - Sylling----------
-------------- Moen -------------------
Altså Samuelsson på benk......han har på ingen måte spilt seg ut av laget, men jeg har egentlig mest tro på dette laget, med Sylling på flanke og Moen som spydspiss.
....men OK, du bestemmer