KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 18:04

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 29 Feb 2008, 16:51 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Raggen wrote:
Hmff.....ja ja, 99 kroner skal jeg vel klare å avse for å se Andreas Moen leke seg med Kamark ;-)

Eller du kan betale 35,- for et ukekort hvis du nøyer deg med pc... Koble pcen til tvn og du har gjort et kjempekjøp på noen kamper :lol:

Priser - Sumo BASIS

Ukekort (kredittkort), 35 kroner

Ukekort (mobil), 39 kroner

Månedskort, 95 kroner

Årskort, 895 kroner

Lenge leve internett :D

NB-Ser i etterkant at det koster ekstra for fotball da altså som mikeb skrev 99,- for en kamp.

Kobler nok Pc'en til TV'n for å få litt større bilde ja, men som du fant ut så må vi uansett ut med 99,-, tror uansett at Internett har kommet for å bli ;)

Et det ingen av de gratis streaming stedene som sender slike kamper?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Feb 2008, 18:56 
Grævling

For 2 år siden susa det rundt diverse linker hvor du kunne få med deg rubb og stubb av gratis fotball norsk fotball fra TL, samt noe 1. div, etter en tabbe av diverse folk i tv2. Men i fjor klarte de vel å tette denne "lekasjen". Så ikke mye til gratis streaming av norske kamper i fjor....men det er vel lov å håpe på nye tabber i år ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Feb 2008, 20:53 
Trener

Raggen wrote:
Dette høres da strålende ut :-)

Tydelig litt varierende hva folk mener i Haugesund:

http://www.maakeberget.no/nyforum/viewtopic.php?t=878

...så skal det vel nevnes at han vel denga inn de fleste av målene sine som spiss. Men det er jo greit nok. Vi så jo mot Moss at Samulesson kunne spille stopper, og det er jo greit nok å ha enda et alternativ også på topp. I tillegg er han vel litt lenger enn de andre vi har på topp i dag.

VELKOMMEN :D

Får dra tråden inn på et spor som ligner litt mer på "topic" nå ;)

Har vært skrevet ganske mye det siste døgnet i tråden Raggen la ut link til. Må innrømme at jeg er sjeleglad for to ting etter å ha lest gjennom hele den tråden.

1: J.J. kom til oss (synd han ikke har et mellomnavn på j, forresten. Kunne omtalt ham som J.J.J (J. Jonah Jameson for oss som er vokst opp med Edderkoppen :lol: ))

2: At jeg er en del av KILSK, og ikke Maakeberget. Makan til lavmåls drittslenging mellom medlemmene kan jeg ikke huske å ha lest på noe annet suporterforum i Norge. (Og jeg har surfet gjennom ganske mange de siste årene). Det er til og med gjengangstonen i andre tråder jeg bare så vidt har kikket innom på maakeberget. F.eks denne:

http://www.maakeberget.no/nyforum/viewtopic.php?t=818&postdays=0&postorder=asc&start=0

Tråden heter "ka skjer med Jonas og dei andre som vil vekk".

En klubb som behandler spillerne sine sånn som beskrevet her og supportere som holder på sånn, og til og med skriver til hverandre at klubben helst burde være foruten mange andre supportere hører ikke hjemme i fotballens 4 øverste divisjoner. Passer bedre på et bedriftslag i en bedrift med veldig dårlig arbeidsmiljø :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Feb 2008, 21:00 
Klubbdirektør

Mange gode komentarer om Johansen
en her også http://www.haugesunds-avis.no/article/2 ... 62/AKTUELT

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Feb 2008, 21:16 
Trener

Snart på tide å lage en "vælkømmin tell gards, jonas"-tråd :lol:

Er fortsatt veldig glad for at vi fikk tak i den gutten der. Han var jo som nevnt tidligere ett av de største talentene i Tromsø, og hvis ikke hukommelsen min spiller meg et puss, så var det stilt større forhåpninger til gutten enn til folk som Lars Iver Strand.

Liker også veldig godt at han både uttaler at det er "ett steg opp" og at han valgte KIL for å få fart på karrieren siden vi er gode på talentutvikling. Mistenker at det faktisk kan bety at han har gått ned i lønn for å bli en bedre fotballspiller og på sikt kunne få en mye bedre karriere enn om han hadde råtnet vekk i Haugesund med deres personalpolitikk. Var vel en Sigernes en gang som sa om en "håpløs" fotballspiller med en vannvittig krøllete hockey-sveis fra Elverum FK at ; "neei, han har jo bare ett (venstre)bein, men vi må jo prøve å gjøre fotballspiller ut av ham". Og bortsett fra et par år i hvit RBK-drakt ble det jo stort sett rødt på ham både For Norge og et møkkalag fra England hvor de til og med sniffer krittet fra linja :twisted:

Så vi får se hvor fort vi kan få i gang karrieren hans igjen :) Satser på at det ikke tar lang tid, og at han scorer 5-0 målet mot FKH neste gang vi møter dem

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2008, 00:35 
Grævling

DV wrote:
1: J.J. kom til oss (synd han ikke har et mellomnavn på j, forresten. Kunne omtalt ham som J.J.J (J. Jonah Jameson for oss som er vokst opp med Edderkoppen :lol: ))

J.J. holder vel lenge, noen av oss er vel "voksne" nok til da å tenke i baner av en annen Jameson, type jenna? ;-)

Får dog håpe han er bedre i fotball enn den skapningen ;-)

Så der....faen jeg er god på avsporing!

Men ja....etter å ha lest både her og det om denne gutten så blir jeg mer og mer overbevist om at vi har hentet en knallspiller. Liten tvil om at det engasjerer i haugesund, så da er det gjerne et tegn på at det er en gutt de helst ville beholdt selv :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2008, 02:40 
Trener

Raggen wrote:

J.J. holder vel lenge, noen av oss er vel "voksne" nok til da å tenke i baner av en annen Jameson, type jenna? ;-)

Når du skrev annen type Jameson, så gikk faktisk mine tanker først til den irske whiskeyen....

Ikke det at jeg har noen motforestillinger mot å nyte en kvinnelig Jameson med fornavn Jenna sammen med en whiskey-versjon brygget i Irland. Jenna har vel muligens litt større og rundere fordeler enn den whiskeyen som er litt flat og mild, men... Hmmm Nå går denne tankerekken videre til noen av mine litt mer skitne drømmer. Huff, nå må jeg legge meg før dette blir utdypet noe videre....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2008, 03:39 

Ser du prøver å sette Maakeberget i et dårlig lys her DV.Det går en kule varmt på Maake-forumet innimellom, ingen tvil om det.Men på kamp oppfører alltid Maakeberget seg eksemplarisk og støtter alltid alle spillerne 100%.Også utenfor banen har Maakeberget gjort seg bemerket positivt.Et par eksempler: http://www.h-avis.no/article/20040713/SPORT/294629928
http://www.h-avis.no/article/20071224/SPORT/483340424

Grunnen til at Jonas har fått endel tyn på forumet er pga det mange har oppfattet som sutring i media etter at han ble satt ut av laget.Han har etter manges mening ikke vist den lojaliteten til klubben som man forventer av en profesjonell fotballspiller.

Jeg kan ikke se at det skulle være noe i veien med personalpolitikken til FK Haugesund som du antyder.Mener du at Jonas har blitt dårlig behandlet i FKH? Han ble satt ut av laget av sportslige grunner.Han ønsket seg bort fra klubben pga lite spilletid.FKH lot han gå (sannsynligvis) gratis til dere.Så hva har FKH gjort galt i forhold til Jonas egentlig?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2008, 04:02 
Trener

maaka wrote:
Ser du prøver å sette Maakeberget i et dårlig lys her DV.Det går en kule varmt på Maake-forumet innimellom, ingen tvil om det.Men på kamp oppfører alltid Maakeberget seg eksemplarisk og støtter alltid alle spillerne 100%.Også utenfor banen har Maakeberget gjort seg bemerket positivt.Et par eksempler: http://www.h-avis.no/article/20040713/SPORT/294629928
http://www.h-avis.no/article/20071224/SPORT/483340424

Grunnen til at Jonas har fått endel tyn på forumet er pga det mange har oppfattet som sutring i media etter at han ble satt ut av laget.Han har etter manges mening ikke vist den lojaliteten til klubben som man forventer av en profesjonell fotballspiller.

Jeg kan ikke se at det skulle være noe i veien med personalpolitikken til FK Haugesund som du antyder.Mener du at Jonas har blitt dårlig behandlet i FKH? Han ble satt ut av laget av sportslige grunner.Han ønsket seg bort fra klubben pga lite spilletid.FKH lot han gå (sannsynligvis) gratis til dere.Så hva har FKH gjort galt i forhold til Jonas egentlig?

Er vel ikke akkurat jeg som prøver å sette måkene i et dårlig lys, dessverre. Det har dere klart selv. Jeg har bare lest forumet deres og lagt inn noen linker til deres eget forum. . Jeg er, helt ærlig, sjokkert. De som leser linkene over vil nok være enige med meg. Det er faktisk helt utrolig at supportere kan slenge så mye dritt til hverandre. SÅ jeg står for alt jeg har sagt, men kan utdype det videre. Hvis supporterskikken til FKH gjenspeiles i det vi andre kan lese på forumet til maakeberget, så hører ikke FKH hjemme i 7. divisjon engang. Da må vi ned til barnehagen.

Jeg har ikke noen personlig erfaring med FKH-supportere, men igjen, det dere demonstrerer på deres eget forum er rimelig pre-pubertalt. Og sånt prat hører ikke hjemme i fotballen. Så pga forumet deres så må jeg innrømme at jeg gleder meg til neste år når dere rykker ned.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2008, 04:33 
Trener

Og til Maaka: les så mye du vil på vårt forum. Du kan se diskusjoner ++ Men sjikanering som på forumet til maakeberget finner du ikke. Her hos oss er vi ofte uenige, men vi sjikanerer ikke våre egne.Noe du kan ta med deg til disse måkene dine, som ikke gjør annet enn å krangle og sjikanere hverandre på det groveste.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2008, 08:38 
Forumlegende

DV wrote:
Og til Maaka: les så mye du vil på vårt forum. Du kan se diskusjoner ++ Men sjikanering som på forumet til maakeberget finner du ikke. Her hos oss er vi ofte uenige, men vi sjikanerer ikke våre egne.Noe du kan ta med deg til disse måkene dine, som ikke gjør annet enn å krangle og sjikanere hverandre på det groveste.

Jeg tror vi penser innpå temaet igjen jeg. Du har rett DV, veldig fornøyd med oppførselen, svært få "episoder". Men på trådutglidning derimot, DER er vi gode;) Så får vi la Maakene få lov til å styre med sitt på sin måte.

Så lar vi spilleren J.J. få oppmerksomheten i stedet i disse dager.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2008, 11:12 

DV:Har du noen konkrete eksempler på det du kaller sjikanering? Enkelte i Maakeberget setter klubben sin høyt, og bruker gjerne forumet til å uttrykke sine innerste følelser og tanker.Drittslenging til hverandre sier du.I Maakeberget er det et samhold og vennskap blant de 400-500 medlemmene som hvertfall har imponert meg.Tro meg, det er ingen som blir uvenner pga noen uenigheter på forumet.Takhøyden er muligens større på vårt forum enn deres, men vi støtter ikke laget vårt mindre av den grunn. :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2008, 12:12 
Forumlegende

maaka wrote:
DV:Har du noen konkrete eksempler på det du kaller sjikanering? Enkelte i Maakeberget setter klubben sin høyt, og bruker gjerne forumet til å uttrykke sine innerste følelser og tanker.Drittslenging til hverandre sier du.I Maakeberget er det et samhold og vennskap blant de 400-500 medlemmene som hvertfall har imponert meg.Tro meg, det er ingen som blir uvenner pga noen uenigheter på forumet.Takhøyden er muligens større på vårt forum enn deres, men vi støtter ikke laget vårt mindre av den grunn. :)

Da kan gjerne du også være med på å pense debatten tilbake til tema, akkurat som DV skal:)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2008, 21:26 
Klubbdirektør

Ny spiss på vei kanskje?

Sakset ifra glomdalen:

"Ubekreftede meldinger tyder på at KIL har med seg en spiss fra Senegal på det ukeslange treningsoppholdet. "

Hele linken:

http://www.glomdalen.no/kil/article3384571.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2008, 14:46 
Kaptein

Noen med litt god gammelsags insiderinfo iht. hvem dette er for en?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]