KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 19:20

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 56 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 23 Jan 2008, 20:37 
Trener

Virker jo som om Moen endelig har våknet også. Er det lov å håpe på utligning....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Jan 2008, 20:48 
Klubbdirektør

Og da er kampen avgjort, 3-1

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Jan 2008, 20:49 
Forumlegende

Kjipt med tap i 1. treningskamp selvfølglig, men det viktigste er jo å få sett hvordan de nye spillerene fungerer. Håper på en fyldig kamprapport fra noen som så kampen live.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Jan 2008, 20:53 
Klubbdirektør

"og nå har vi folk på tråd`n, så da setter vi over til Kongshallen"..

Jøss? Har KIL TOPPFOTBALL begynt å spille kampene sine i kongshallen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Jan 2008, 20:58 
Klubbdirektør

Hvem putta for KIL?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Jan 2008, 21:00 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:
Hvem putta for KIL?

Kristian Jahr

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Jan 2008, 21:00 
Klubbdirektør

Fant ut av det. Hvordan var de nye gutta?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Jan 2008, 21:04 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:
Fant ut av det. Hvordan var de nye gutta?

Etter å ha hørt kampen på nettradio så virket det som om Makumbu og Tuelo gjorde det bra. Kristian Jahr tror jeg gjorde tingene sine bra også, i tillegg til scoringa så hadde han vel også en fin pasning til Tueolo som fort kunne endt i mål også.

Andreas Moen virket kanskje ikke helt på hugget, men det hørtes ut som at han våknet litt på mot slutten. Veldig skuddvillig iallefall :twisted:

Men noen andre som har vært på kampen har kanskje mer konkrete ting og fortelle om :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2008, 01:05 
Klubbdirektør

Ran!!!

Børs:
Wiiiiiik: Gjorde sakene sine ok, men lite å gjøre. Kunne ikke skyldes for noen av målene. 6
Makumbu: Dynamite! Her har vi en super venstreback. Kanskje KILs beste spiller. Full kontroll. Stor, sterk, rask. Kjempesigning. 8
Ryen: Sikker som vanlig. Taper knapt en duell? 7+
Strømnes: Uheldig på 1-0. Tar det igjen med solid stopperspill. 7+
Guiomar: Liker han bedre på stopperplassen. For all del greit, men er ikke like god på back. 7-
Berg Hansen: Opp og ned. Litt ute av kampform, men glimter tidvis. Veldig veldig sliten på slutten av kampen. 7
Krogh: Dagens positive overraskelse. Gjorde sakene sine meget bra. Her kan vi sitte på en juvel. 7
Fremming: Fremming slik vi elsker han. Fighter som alltid, mens han også i dag var litt mer kreativ enn vi er vant med. Uheldig som ikke får scoring. 7+
Moen: Herregud. Helt til det vanvittige stangskuddet var han som en dårlig versjon av Thomas Jahr på en dårlig dag. Trur han er bedre som midtspiss. 5
Samuelsson: Lite å gjøre. Har 2 sjanser, hvor den ene er veldig stor. Burde scoret, men det var han ikke alene om. 7-
Tuelo: Teknikken kan minne om Pelu. Herlig fart. Men avslutningene? Burde hatt hattrick i dag. Men det kommer etterhvert. Spiller veldig bra helt til avslutningen kommer. 7+

Jahr med et kjempeinnhopp. Herlig scoring og en nydelig pasning gjennom til Tuelo. Viser også god teknikk. Han må vel få kontrakt? Gjør det ingen greide i fjor. Scorte mot HamKam.. Helt allerede? :P

Forfot får ikke gjort mye, men fy dæven for en ung midtbane vi avsluttet kampen med. To gutter født i 1990 og en i 89.

Jeg kan ikke tro at vi tapte denne kampen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2008, 02:48 
Klubbdirektør

Hmmm.. Hvilken kamp har du sett egentlig?

Greit å se kampen med litt andre briller når vi møter skamma, men den børsen og analysen var mildt sagt i overkant positiv..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2008, 05:53 
Trener

Rød Jævel wrote:

Greit å se kampen med litt andre briller når vi møter skamma, men den børsen og analysen var mildt sagt i overkant positiv..

Tja, ikke i overkant i følge radio-analysen. Et annet poeng er at vi ikke har trent med ball i år. Kun løping. Så uansett, gi Jahr en kontrakt + en forsvarsspiller, så er jeg fornøyd med stallen...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2008, 11:47 
Klubbdirektør

Rød Jævel wrote:

Jeg synes ikke det var så jævla mye negativt heller jeg. Skamme scorte vel på 3 av 2 sjanser. Vi hadde minst 5 gedigne som vi bommet på. I tillegg var vi ikke dårligere enn HamKam i banespillet.

Hvilken kamp så du?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2008, 15:48 
Klubbdirektør

Enig i at det var en jevnspilt kamp, men sjuere og åttere på børsen var det vel ingen som fortjente. Krogh og Tuelo var mest positive av de nye. Makumbu vant en del dueller, men var også til tider slurvete. Spesielt i posisjoneringsarbeidet. skamma hadde tett med innlegg fra høyrekanten Makumbu skulle passe på.

Vi hadde noen store sjanser vi ikke putta på, og har nok enda mer å gå på fremover. Målene vi slipper inn er mest slurv, spesielt det første målet var en skandale. En helt ok kamp, men håper vi kan forvente mer av enkelte spillere fremover. Torp og Sylling kan helt fint være det vi trenger for å få mer kreativitet på midten, men det var moro å se unggutta i aksjon.

Så får vi vel ikke legge alt for mye vekt på en treningskamp i januar.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2008, 17:02 
Forumlegende

Vi må huske på at det var lagets 1.kamp i år, og HamKams 3. (4.)

Man skaper like mange sjanser.

Forskjellen var og blir ofte at forskjellen er at hvor HK dyttet ballen 20 cm innenfor, så dyttet KIL 20 cm utenfor. Det er faktisk dette som gjør forskjellen på "tabellen". Dette bør forbedres kraftig utover.

Pluss litt passivitet med et par mål.

Men det er ingen grunn til å henge med hodet, fordi man mangler senrale som

- Torp, Syllingen, Månsson 8selv om vikaren var helt fin)

Videre var det Berg-Hansens første virkelige fotballspill på mange måneder.

Laget har dessuten bare trent fysikk så langt i år.

Summen blir synes jeg veldig mye positivt.

De av nykommerne man mønstret gjorde mye bra

- Tuelo jobbet voldsomt og viste mye bra. Savnet vel litt skudd.

- Destin var en spillende back.

- Moen startet bra, ble så helt vekke, før han blomstret til med gode skudd og engasjement. Han fikk det oppgitte "herregud"-stemplet i et innlegg her.
Man vet jo ikke noe etter 1 kamp om senere, men var ikke vanskelig å se at det er en spiller som er lettbent og med et godt tilslag i skuddene.

Noe sier meg det kommer mange mål derfra i år.

Dessuten fikk ikke GAL vist seg fram.

Ungsauene klarte seg veldig godt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2008, 21:39 
Klubbdirektør

Rød Jævel wrote:
Enig i at det var en jevnspilt kamp, men sjuere og åttere på børsen var det vel ingen som fortjente. Krogh og Tuelo var mest positive av de nye. Makumbu vant en del dueller, men var også til tider slurvete. Spesielt i posisjoneringsarbeidet. skamma hadde tett med innlegg fra høyrekanten Makumbu skulle passe på.

.

Jeg har en litt snillere børs enn glåmdalen, som hvor du må score dobbelt hattrick for å komme opp på 5eren. Er det noen som noensinne har fått høyere enn 7er i glåmdalen? De er ekstremt strenge, jeg er litt snill. :)
Børsen min er til lettere sammenligning en "FM-børs" for de som har erfaring der...

Og Ivo.. Får håpe jeg må spise ordene mine om Moen slik som jeg gjorde med Smolinski i fjor. Men har vanskelig for å se hvordan han skal kunne danke ut Sylling...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 56 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]