KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 17:08

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 262 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2008, 18:29 
Forumlegende

solstråla wrote:
har ikke tenkt til å ta den diskusjonen videre her, du kan sjekke pm.

TAKK!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2008, 18:35 
Forumlegende

Kamark var en helt ok spiller for KIL, utviklet seg bra i fjor og kan sikkert utvikle seg enda mer når han nå får helttidskontrakt, men greit å passe på hav man sier / hvordan man uttrykker seg til media så han slipper så mye hest etterpå. Ønsker lykke til til Kamark i Start og det er jo bra vi møter dem tidlig i sessongen for da er han vel neppe ferdigutviklet ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jan 2008, 01:41 
Trener

Tina wrote:
solstråla wrote:
Tina wrote:
Jeg vil se hvor langt jeg kan nå, og jeg ønsker å få veiledning i hvordan jeg kan trene best mulig. Det har jeg aldri fått sier Kamark

Dette er sikkert ord Skogheim og Berntsen setter pris på fra sin tidligere elev :roll: http://fotball.fvn.no/forstediv/article98422.ece

P-S Primadonna = JA

trodde personkarakterestikker var noe man skulle ha seg frabedt her inne? selv du er nok mer primadonna enn han. makan til ofring for fotballen skal du lete lenge etter.

tror det var en feilsitering forresten, det skulle nok bli en sluttbetydning av typen: slipper å ha en jobb ved siden av og kan fokusere fullt på fotball. har ikke kunnet bli best mulig før pga. den lille tiden man har kunnet brukt på fotballen.

Savvy TINA?

Og dette kommer fra kjæresten :roll:

Give me a break (Alexandra) du er jo også verdens største tøffelhelt i følge deg selv. Å gid så mye jeg dyrker gutten min (kvalmt og patetisk) men nå har han fått drømmen sin oppfylt så gratulere og lykke til med forholdet :lol: http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=11938

Savvy Alexandra

Uavhengig av hvor mye jeg gjerne vil se en "bitch-fight". Hmmm Har faktisk aldri sett en. Mulig det er noe i veien med livet mitt, men i dette tilfellet så synes jeg Kamarks uttalelser er pyton. Pr akkurat nå så har jeg gått fra å like karen til å ikke skjønne hvorfor TAG og Gullerud blir hetset, mens Kamark ikke blir det. Makan til uttalelser til media. At han ikke har fått råd og veiledning om hvordan han skal trene hverken under berntsen eller skogen?

Nå tar jeg tilbake alt jeg har sagt tidligere om at jeg fortsatt kunne tenke meg å ha han i KIL, og er veldig glad for at vi er kvitt hele idioten.

Og til den der fighten som nevnt tidligere så håper jeg Tina vinner over solstråla ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jan 2008, 07:22 
Klubbdirektør

Gutten sa jo ikke opp kontrakten. Han var jo såvidt god nok til å bli tilbudt en. Og det er vel også mye av grunnen til at folk gir litt faen i hva han gjør og sier. Så da får han bare spille for start som ikke eier en eneste back. Og det er vel eneste grunnen til at han også får kontrakt. De er desperate.

Last edited by Rød Jævel on 20 Jan 2008, 18:56, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jan 2008, 13:30 
Forumlegende

Ønsker Kamark å spille et annet sted, er det ikke så mye å gjøre med det.

Synes nok at mange undervurderte ham her. Han bedret seg godt til 2007 og gjorde en god sesong.

Tenk heller litt kreativt - at når Start gir ham kontrakt så viser det også at de ikke mønstrer noen overmenneskelig stall...God nok for KIL, altså god nok for Start.

Når det gjelder uttalelsene om treningen, så er et nok slik at om konkrete egenskaper som nevnt, så er det ikke så mange klubber som nødvendigvis har kompetanse til å spisse dette for alle.

Faktisk er nevnt forhold noe det kan være vanskelig å sterkt bedre for en god del utøvere.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 10:50 
Klubbdirektør

Leste en kommentarartikkel i Fædrelandsvennen på lørdag, av sportssjef og x-kilspiller Svein Enersen, som mente at Kamark hadde vært så god i Brasil at det bare var å signe han.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 15:40 
Reserve

Dette sier vel en god del om hvorfor Start rykket ned i fjor..

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 262 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18

All times are UTC + 1 hour [ DST ]