KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 20:10

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 293 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2008, 14:19 
Klubbdirektør

Har gravd litt her nå. Dette firmaet hans finner jeg ikke registrert i Asker. Men det er et datafirma med samme navn i Oslo. Ser også ut som om det er samme karen gjennom firmaet Purehelp har kjøpt spillertrøyer som ble auksjonert bort.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2008, 14:46 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:
Har gravd litt her nå. Dette firmaet hans finner jeg ikke registrert i Asker. Men det er et datafirma med samme navn i Oslo. Ser også ut som om det er samme karen gjennom firmaet Purehelp har kjøpt spillertrøyer som ble auksjonert bort.

http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_all ... =979693745

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2008, 14:50 
Klubbdirektør

Takker. Kom ikke inn på Brønnøysundsregisteret i sted. Men ser jo at firmaet har endret navn veldig ofte. Kan bety mye rart det...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2008, 15:02 
Klubbdirektør

Bruker vel å gjøre det hvis dem trenger ny kapital. :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2008, 15:18 
Reserve

Har akkurat lært meg i jussen på skolen at en avtale to parter i mellom ikke trenger å være skriftlig...en muntlig er like mye juridisk bindende...om noe vanskeligere å bevise....Så da trenger strengt talt ikke KIL og TT ha noen skriftlig avtale for at en avtale skal foreligge...Blir uansett spennende å se hva utfallet blir...Håper TT og firmaet hass blir kjørt i grusen så det gjelder og må betale manger millioner kroner til KIL i tort å svie...Jeg regner med at det kommer et motsøksmål fra KIL for å sette klubben i et dårlig lys osv. osv...:D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2008, 15:37 
Klubbdirektør

Her står det litt om muntlige avtaler. http://no.wikipedia.org/wiki/Avtale

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2008, 15:39 
Reserve

Inneholder en avtale urimelige vilkår eller krav, kan den settes helt eller delvis til side av en domstol, eller Forbrukerombudet om avtalen gjelder varer og tjenester til en forbruker.

Da kan TT trekke rettsaken med engang...:) Makan til urimelig krav skal du lete lenge etter..:)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2008, 15:54 
Kaptein

I mine øyne kan dette vel så mye være TTs forsøk på å skremme klubben til en eller annen form for forlik.. Isåfall bør jo KIL la dem styre så mye de bare vil. åpenbart er det jo en semiskurk det er snakk om. Jfr. linkene til foretakene hans. Hvis ikke;

Håber Njøsen og crew har orden på både ord og korrespondanse. Hvis ikke kan jo dette gå til helvete og mesteparten av pengene for Pelu forsvinne raskere enn...eh, en concorde. Da gråter jeg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2008, 16:16 
Klubbdirektør

Njøsen og co har en klar sak i dette tilfellet og som kjent så er ikke disse gutta lett å ta penger i fra :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2008, 16:19 
Klubbdirektør

hNk* wrote:
I mine øyne kan dette vel så mye være TTs forsøk på å skremme klubben til en eller annen form for forlik.. Isåfall bør jo KIL la dem styre så mye de bare vil. åpenbart er det jo en semiskurk det er snakk om. Jfr. linkene til foretakene hans. Hvis ikke;

Håber Njøsen og crew har orden på både ord og korrespondanse. Hvis ikke kan jo dette gå til helvete og mesteparten av pengene for Pelu forsvinne raskere enn...eh, en concorde. Da gråter jeg.

Nettopp. Tror sleipingen bare er ute etter å skremme KIL til et forlik.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2008, 16:31 
Materialforvalter

Janko wrote:
Neil Lennon wrote:

Det er vel slik at dette selskapet hører til på samme adresse som Purehelp.no AS. (Hadde et overskudd på over 6 mill i 2007, så det er vel ikke kapital som er problemet. Ikke mye navnendringer heller, men oppkjøp og fusjoner..) Linden ligger ikke i Oslo slik jeg ser det.
http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_all ... =989559117

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2008, 03:23 
Trener

TT wrote:
Janko wrote:
Neil Lennon wrote:

Det er vel slik at dette selskapet hører til på samme adresse som Purehelp.no AS. (Hadde et overskudd på over 6 mill i 2007, så det er vel ikke kapital som er problemet. Ikke mye navnendringer heller, men oppkjøp og fusjoner..) Linden ligger ikke i Oslo slik jeg ser det.
http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_all ... =989559117

Que pasa? Har vært innom nettsiden til purehelp. Men kun fordi de la inn bud på en haug med KIL-drakter. At de kan ha hatt et overskudd på over 6 mill i fjor er uforståelig. Eventuelt bør jeg levere inn den godkjennelsen av at tittelen min har noe med økonomi å gjøre. Purehelp er jo i beste fall en versjon av finn.no eller rubrikk.no som kombinerer sitt arbeide med det stepstone ++ holder på med. Og som ingen egentlig vet hva er.... '

Men men, de kjøper da KIL-skjorter....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2008, 09:01 
Materialforvalter

TT er involvert i følgende selskaper:

Linden As Daglig leder, Varamedlem
Purehelp.No As Daglig leder
Salgskontoret Oslo Ans Eier, Styremedlem
Tufte Invest Innehaver

Jeg klarer ved første øyekast ikke å se at han har eierinteresser i de to øverste selskapene, men han kan sitte på aksjer i et av holdingselskapene som er blant eierne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2008, 09:50 
Trener

står vist noe her også, sellv om det er gammelt nytt:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedm ... /1.4525269

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Mar 2008, 07:28 
Trener

Da er det heldigvis løst

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=1038

Innebærer et vidre samarbeid denne senegaleseren tro?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 293 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]