KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 19:23

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 262 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2008, 19:54 
Klubbdirektør

Ser ikke noe grunn til å diskutere dette i denne tråden men det går generelt på hvordan han har profilert seg selv den siste tiden blant annet..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2008, 20:41 
Saftblander

Jada-jada wrote:
Ser ikke noe grunn til å diskutere dette i denne tråden men det går generelt på hvordan han har profilert seg selv den siste tiden blant annet..

Hehe, visste det ble vanskelig Jada-jada. Hadde vel ikke noe å komme med?

Prøv å unn andre noe godt, ikke vær så forbanna misunnelig hele tiden. Blir mye enklere å være deg som menneske.

Syns også det er feigt og sitte på et forum som anonym å slenge dritt om andre mennesker. Har du noe å si til vedkommende så hvorfor ikke si det til han istedet? Det funker mye bedre!

Til slutt vil jeg bare si at det var du som begynte med å si at kjetil var et stort ego, og hvis du ikke vil diskutere det, hvorfor skrive det på et diskusjonsforum?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2008, 22:19 
Klubbdirektør

Du har PM.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2008, 23:20 
Forumlegende

el fussbal wrote:
Jada-jada wrote:

Hehe, visste det ble vanskelig Jada-jada. Hadde vel ikke noe å komme med?

Prøv å unn andre noe godt, ikke vær så forbanna misunnelig hele tiden. Blir mye enklere å være deg som menneske.

Syns også det er feigt og sitte på et forum som anonym å slenge dritt om andre mennesker. Har du noe å si til vedkommende så hvorfor ikke si det til han istedet? Det funker mye bedre!

Til slutt vil jeg bare si at det var du som begynte med å si at kjetil var et stort ego, og hvis du ikke vil diskutere det, hvorfor skrive det på et diskusjonsforum?

Personlige debatter dropper vi her inne ja. Hver enkelt av oss bør fokusere på hva VI mener og ta de andre på sak.

Sterke meninger om vårt elskede KIL og personer og livet rundt er greit. Sjikane og personkaraterestikker demper vi.

Fortsett med fotballdiskusjonen a folkens!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2008, 00:15 
Kaptein

Kjetil Kamark er en helt grei høyreback i Adeccoligaen. Jeg tror få av oss KIL supportere ville hatt noe imot at Kjetil fortsatte i KIL. Samtidig tror jeg få av oss tror han kommer til å bli særlig vanskelig å erstatte. Det er vel også KIL's vurdering, og derfor vil de heller bruke ressursene sine anderledes.

Start tar sikkert sine egne vurderinger av Kamark. De er også i en litt annen situasjon enn KIL ved at de har råd til å ha Kamark i stallen uansett om han er god nok for første elleveren eller ei.

Personlig er jeg meget spent på hva Fredrik Nilsen kan prestere for KIL i år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2008, 00:17 
www.kilsk.com

Saturnus wrote:
Kjetil Kamark er en helt grei høyreback i Adeccoligaen. Jeg tror få av oss KIL supportere ville hatt noe imot at Kjetil fortsatte i KIL. Samtidig tror jeg få av oss tror han kommer til å bli særlig vanskelig å erstatte. Det er vel også KIL's vurdering, og derfor vil de heller bruke ressursene sine anderledes.

Start tar sikkert sine egne vurderinger av Kamark. De er også i en litt annen situasjon enn KIL ved at de har råd til å ha Kamark i stallen uansett om han er god nok for første elleveren eller ei.

Enig med deg her, Nilsen er en spennende spiller, og det lille vi fikk se av han i 2007 var jo ikke så aller verst :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2008, 00:46 
Klubbdirektør

Joeman wrote:
Saturnus wrote:

Enig med deg her, Nilsen er en spennende spiller, og det lille vi fikk se av han i 2007 var jo ikke så aller verst :)

Støttes.. Og Berntsen har vel uttalt at Nilsen kan være et kapteinsemne om noen år også!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2008, 01:17 
Trener

Saturnus wrote:

Kamark er en habil back, og skulle gjerne sett ham vider i KIL som du skriver.

Men angående Start, så var jo grunnen til at de rykket ned at de manglet backer. Når de i enkelte kamper til og med satte Ygor på venstreback hvor han var elendig. Ikke klarte han å posisjonere seg, ikke klarte han å heade og ikke klarte han å time taklingene i den posisjonen, så sier det seg selv at Start trenger habile backer neste år. Og i forhold til det de har så vil Kamark være en kjempeforsterkning. Heldigvis har vi bedre backer enn Start p.t. ....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2008, 03:25 
Grævling

For de som sitter oppe og ikke helt vet hva de skal finne på så kan jeg nevne at Kamark nå er ute og jogger på TV2.

Kampen vises i reprise, ender vel 1-1 og Kamark får med seg ca 75 minutter før han blir byttet ut!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2008, 14:01 
Saftblander

Jeg vil se hvor langt jeg kan nå, og jeg ønsker å få veiledning i hvordan jeg kan trene best mulig. Det har jeg aldri fått sier Kamark

Dette er sikkert ord Skogheim og Berntsen setter pris på fra sin tidligere elev :roll: http://fotball.fvn.no/forstediv/article98422.ece

P-S Primadonna = JA

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2008, 14:28 
Klubbdirektør

Utrolig at det går an å si noe så dumt. Tror ikke Skogheim og Bertsen lar gutta trene som de vil. Da hadde det blitt mye rart.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2008, 16:04 
Saftblander

Ja, en å si noe så fææælt??? Herregud, han sa at han aldri hadde fått riktig veiledning på hvordan han skulle trene for å få bedre løpskapasitet. Det har han sikkert aldri fått...men herregud han var frekk!! herremin. FOR EN PRIMADONNA...så mye rart her inne at jeg blir dårlig

Så jeg tror jeg stikker :D

Last edited by el fussbal on 19 Jan 2008, 17:15, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2008, 17:05 
Reserve

tror nok det var en feilsitering, det skulle nok bli en sluttbetydning av typen: slipper å ha en jobb ved siden av og kan fokusere fullt på fotball. har ikke kunnet bli best mulig før pga. den lille tiden man har kunnet brukt på fotballen. er ingen synd det.

Last edited by solstråla on 19 Jan 2008, 18:11, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2008, 17:53 
Saftblander

solstråla wrote:
Tina wrote:
Jeg vil se hvor langt jeg kan nå, og jeg ønsker å få veiledning i hvordan jeg kan trene best mulig. Det har jeg aldri fått sier Kamark

Dette er sikkert ord Skogheim og Berntsen setter pris på fra sin tidligere elev :roll: http://fotball.fvn.no/forstediv/article98422.ece

P-S Primadonna = JA

trodde personkarakterestikker var noe man skulle ha seg frabedt her inne? selv du er nok mer primadonna enn han. makan til ofring for fotballen skal du lete lenge etter.

tror det var en feilsitering forresten, det skulle nok bli en sluttbetydning av typen: slipper å ha en jobb ved siden av og kan fokusere fullt på fotball. har ikke kunnet bli best mulig før pga. den lille tiden man har kunnet brukt på fotballen.

Savvy TINA?

Og dette kommer fra kjæresten :roll:

Give me a break (Alexandra) du er jo også verdens største tøffelhelt i følge deg selv. Å gid så mye jeg dyrker gutten min (kvalmt og patetisk) men nå har han fått drømmen sin oppfylt så gratulere og lykke til med forholdet :lol: http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=11938

Savvy Alexandra

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2008, 18:08 
Reserve

har ikke tenkt til å ta den diskusjonen videre her, du kan sjekke pm.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 262 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]