OK, Pelu er solgt. Forhåpentligvis til en ok pris (som vi neppe får vite

).
Det er selvfølgelig vanvittig trist, Gjemselund har blitt den største attraksjonen på "Gud hvet hvor lenge" fattigere. Men et plaster på såret er at han gikk til en av landets største klubber, og ikke en av våre konkurrenter pr dags dato.
Jeg håper (forventer) at en stor andel av disse pengene vil gå til å forsterke stallen.
Jeg har et par kjappe synspunkter på hva jeg tenker de kan brukes til. Jeg håper inderlig at klubben har en avtale med Steinar S. mer eller mindre klar Mener han er en spiller som passe ekstremt godt inn i det som kanskje blir en litt tynn stall. Han er veldig anvendelig spiller som jeg mener holder mer enn god nok Adeccoliga standard. Og han har tidligere uttalt at han ønsker seg til byen, slike gutter trenger vi!!!
Dessuten håper (forventer) jeg at det ligger noen føringer i avtalen med RBK om at spillere som ikke er blant de 18-20 spillerne som aspirerer til plass i RBKs første 11er kan prøve seg GRATIS på lån i KIL.
Dessuten drister jeg meg til å håpe at det blir frigjort noen kroner som kan friste en gammel slager eller to tilbake til Gjemselund. Nystuen og Rønning, dere er ALLTID velkomne!
Andre synspunkter på hva "vi" ønsker oss/drømmer om???