KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 16:23

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: 28 Dec 2007, 23:42 
Klubbdirektør

http://www.ostlendingen.no/article/2007 ... /449837287 Herregud :roll:

http://www.ostlendingen.no/article/2007 ... /307442118

Våre gamle spillere viser seg frem for Nybergsund og jeg har faktisk ikke ord lenger. "grattis ledelsen"

PS-en mil kroner...... fy faen vi blir pissa på og smiler som vanlig :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Dec 2007, 23:52 
Kaptein

Nei, dét er det iallefall ikke. Har bare vært for...vondt og flaut å ta opp.

Der har man mye av forskjellen, og den er det vanskelig å ikke være misunnelig på. Giv, satsning og pågangsmot er liksom ikke det man forbinder med...spesielt det administrative i nyere tid.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Dec 2007, 00:00 
Klubbdirektør

Hadde Kil hatt en som Svein Skarpmo hadde vi også fått til dette her eller noe lingnende. Men det er ikke noen som er kreative nok i styre og stell til å få til noe slikt. Desverre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Dec 2007, 00:11 
Klubbdirektør

Hva i svarte er de driver med? Her klarer Nybergsund å dra inn 1 mil kr på våre gamle legender :roll: Nei jeg har fått nok av dette tullet og nok en gang klarer en nyklubb i Adeccoligaen å slå oss sønder og sammen på vår egen hjemmebane.. Nybergsund/ledelsen må faktisk le av oss som er så tragiske og dette er faktisk veldig flaut og udyktig fra KIL sin side.

PS- Hva i helvete tenkes i denne klubben for framtiden og økonomisk???? Er alle suportere blinde for hva som skjer etter hvert? Jeg syntes det er rart at ikke flere reagerer med sunt vett og ikke klarer å se litt lengere en pr nå..

Profile  

PostPosted: 29 Dec 2007, 00:54 
Klubbdirektør

Jada-jada wrote:
http://www.ostlendingen.no/article/20071228/SPORT/449837287 Herregud :roll:

Våre gamle spillere viser seg frem for Nybergsund og jeg har faktisk ikke ord lenger. "grattis ledelsen"

Kjedelig at ikke KIL har klart å gjøre det vi fikk til i fjor til en tradisjon. Det var vel ikke alt for godt oppmøte, men uansett så er det vel ikke store utgifter med en slik showkamp. I stedet for å legge ned hele driten burde kanskje ledelsen sett sitt snitt til å utbedre opplegget rundt matchen. Bankett, fotballskole og salg av sponsorpakker er blandt tingene sundet har inkludert i sitt opplegg.

Alikevel syns jeg det er feil å si at vi blir pissa på fordi sundet har arrangert en showkamp med Bjørneby og Riseth. Det er mye annet i inntekt og sponsorjakt som jeg er mer skeptisk til når det kommer til KIL's ledelse.

Profile  

PostPosted: 29 Dec 2007, 08:18 
Klubbdirektør

Rød Jævel wrote:
Jada-jada wrote:
http://www.ostlendingen.no/article/20071228/SPORT/449837287 Herregud :roll:

Kjedelig at ikke KIL har klart å gjøre det vi fikk til i fjor til en tradisjon. Det var vel ikke alt for godt oppmøte, men uansett så er det vel ikke store utgifter med en slik showkamp. I stedet for å legge ned hele driten burde kanskje ledelsen sett sitt snitt til å utbedre opplegget rundt matchen. Bankett, fotballskole og salg av sponsorpakker er blandt tingene sundet har inkludert i sitt opplegg.

Alikevel syns jeg det er feil å si at vi blir pissa på fordi sundet har arrangert en showkamp med Bjørneby og Riseth. Det er mye annet i inntekt og sponsorjakt som jeg er mer skeptisk til når det kommer til KIL's ledelse.

Det var 360 stk sist dem hadde denne kampen i hallen. Husker ikke prisen på biletten, men en rundt 35000.-ble det nok i kassa.

Profile  

Post subject: Overreaksjon
PostPosted: 29 Dec 2007, 11:50 
Reserve

Nå HAR de faktisk hatt showkamp de siste 2 år så dette har ledelsen fått til.

Oppmøtet var vel ikke all verden forrige gang, så jeg skjønner godt at det ikke fristet til gjentagelse i år.

Nå har jo KIL også hatt suksess med anderace og disse reality nerdene, så denne kritikken synes jeg er uberettiget.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Dec 2007, 13:03 
Klubbdirektør

Ideen til show kampene har ikke de funnet på. Det var ideer fra noen utenfor ledelsen. Men er vel ingen sak å finne på 3-4 ting i løpet av alle de årene kil har hvert i toppen. Har hvert på gjemslund siden 1980 tallet, og har ikke opplevd mange artige ting utenom fotballen. Det var 360 stk i hallen sist, ikke mange. Men det blir jo penger i kassa uansett. Kanskje det hadde kommet 700 i år. Dem taper jo ingen ting på dette her.

Profile  

Post subject: Re: Overreaksjon
PostPosted: 29 Dec 2007, 13:56 
Klubbdirektør

Antienga wrote:
Nå HAR de faktisk hatt showkamp de siste 2 år så dette har ledelsen fått til.

Oppmøtet var vel ikke all verden forrige gang, så jeg skjønner godt at det ikke fristet til gjentagelse i år.

Nå har jo KIL også hatt suksess med anderace og disse reality nerdene, så denne kritikken synes jeg er uberettiget.

Poenget er at det gjøres for lite, jeg tenker ikke bare på showkamp men å få inn penger generelt, det er jo ingen tiltak for tiden når man trenger penger som mest...
Kritikken er høyst verdig en ledelse som står med lua i hånda og klør seg i hodet.. At Nybergsund klarer å dra inn 1 mil på et stundt syntes jeg er helt utrolig og dyktig men det sier også mye om gutta som har kontrollen der.
Anderacet var et fint tiltak men det dro vel ikke akkurat mil inn i kassa og nerdene så vi vel helt tilbake fra 2006 sesongen...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]