KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 16:24

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 19 Dec 2007, 12:42 
Forumlegende

Raggen wrote:

....da har jeg herved lagt ut min søknad offentlig....spørsmålet er bare hvordan jeg skal fikse denne jobben og samtidig jobbe 80% i min vanlige jobb!

MÅ vel kutte ned på tiden du bruker på kil forumet da ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Dec 2007, 12:49 
Grævling

Du sier noe!

I tillegg må jeg vel ut av supporterklubben ettersom det står i våre vedtekter at ingen kan sitte på verv både her og i fotballklubben.

MEEEEN......det er vel ingen fare ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Dec 2007, 20:32 
Forumlegende

Håpnes aktuell:
http://www.glomdalen.no/kil/article3201316.ece

Trolig et meget godt valg isåfall:)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2007, 10:23 
Klubbdirektør

Skjønner ikke dette med Jørn. Han jobber i trygdeetaten og klager over at han ikke får gjort jobben sin. Det er første gang jeg hører en offentlig kontorbyråkrat klager over at han ikke rekker å jobbe. Er jo ikke mange av dem som gjør det.... :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2007, 11:09 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:
Skjønner ikke dette med Jørn. Han jobber i trygdeetaten og klager over at han ikke får gjort jobben sin. Det er første gang jeg hører en offentlig kontorbyråkrat klager over at han ikke rekker å jobbe. Er jo ikke mange av dem som gjør det.... :)

Trenger vel ikke så mange hjerneceller for å forstå at noe er alvorlig galt på "brakka" da den ene etter den andre ikke gidder å forsette.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2007, 17:22 
Klubbdirektør

Jada-jada wrote:
Neil Lennon wrote:

Trenger vel ikke så mange hjerneceller for å forstå at noe er alvorlig galt på "brakka" da den ene etter den andre ikke gidder å forsette.

Det er mye som er galt der nede om dagen. Det murrer bra der nå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2007, 21:18 
Forumlegende

Janko wrote:

Og hva er galt der?

Aner ikke jeg, men at en hjelpetrener slutter er vel ikke noe tegn på noe i seg selv...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2007, 21:58 
Klubbdirektør

Nja, skjønner ikke hvorfor 60% av hele klubben skal skiftes ut hvert år..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2007, 22:21 
Forumlegende

ivo wrote:
Janko wrote:

Og hva er galt der?

Aner ikke jeg, men at en hjelpetrener slutter er vel ikke noe tegn på noe i seg selv...

Enig i at Janko godt kan være litt mer konkret om han vet noe, men det er jo ikke bare hjelpetreneren som har slutta. Det er jo også 2 stk sportsjefer og en markedansvarlig som har sagt opp, men 2 av disse har jo trukket oppsigelsen. Og det er jo fortsatt relativt få i den brakka så det rom for mye spekulasjoner om man ikke kan komme med konkret informasjon om hvorfor det murrer.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2007, 23:45 
Klubbdirektør

Mye av murringen angår de som skal ordne sponsorer. Det skjønner vel alle. Kil har jo en riking som er villig til å sponse, men han har ikke fått noe konkrete planer om hva kil er villige til å gjøre. Hjelper ikke å si at de skal satse, når de ikke gjør noe med det. De må jo levere en plan om hva de skal gjøre med Gjemslund feks. Ikke noe skjer. Enig. Viktigste er å komme seg ut. Ikke bare sitte der nede å ringe. Hvis man sier noe galt om hvorfor Jørn ga seg, blir det vel bråk. Kan jo hende de der nede leser det som står her.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Dec 2007, 08:06 
Forumlegende

Janko wrote:
Mye av murringen angår de som skal ordne sponsorer. Det skjønner vel alle. Kil har jo en riking som er villig til å sponse, men han har ikke fått noe konkrete planer om hva kil er villige til å gjøre. Hjelper ikke å si at de skal satse, når de ikke gjør noe med det. De må jo levere en plan om hva de skal gjøre med Gjemslund feks. Ikke noe skjer. Enig. Viktigste er å komme seg ut. Ikke bare sitte der nede å ringe. Hvis man sier noe galt om hvorfor Jørn ga seg, blir det vel bråk. Kan jo hende de der nede leser det som står her.

De der nede leser sikkert her ja. Og det er her hjertet snakker så det høres fornuftig ut om dem vanker her... Derfor, fri meningsytring uten sensur.
Men ja, klart det er greit å komme med noe substans når man sier noe.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Dec 2007, 01:30 
Trener

Karlsen wrote:

De der nede leser sikkert her ja. Og det er her hjertet snakker så det høres fornuftig ut om dem vanker her... Derfor, fri meningsytring uten sensur.

Tydelig at de følger med på det vi skriver ja. Her er styrets svar:

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=930

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Dec 2007, 11:09 
Klubbdirektør

Berntsen wrote:
Karlsen wrote:

Han kunne vel egentlig kortet det ned til "vi er elendige på den økonomiske siden" og derfor må vi selge våre beste spillere hvert år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Dec 2007, 14:36 
www.kilsk.com

Jada-jada wrote:
Berntsen wrote:
Karlsen wrote:

Han kunne vel egentlig kortet det ned til "vi er elendige på den økonomiske siden" og derfor må vi selge våre beste spillere hvert år.

Du klarer fortsatt å vri det til slik du vil ha det du?

Quote:
Foran sesongen 2008 har vår markedsavdeling lovet en god økning, men det er ikke tilstrekkelig til å dekke tapte automatinntekter, penger etter salg, generelt høyere kostnader med toppfotball og ønsket satsing. Vi har pr dags dato ingen kilde vi kan øse av. Det betyr at for å kunne drifte et godt fotballag i 2008 må det fremskaffes penger.

Som vi alle ser han skriver, så må en liten klubb som KIL finne andre inntekter, når tilskuertallet synker, tapte automatinntekter, og andre kostnader øker. Og da er det helt naturlig at lille KIL må selge gode spillere.

Du er jo en "ekte" supporter... Du hadde vel styrt den økonomiske delen mye bedre?? Tryllestaven din kan vel bare trylle fram penger?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Dec 2007, 15:38 
Klubbdirektør

Men herregud Joeman jeg får vel ha min egen mening om dette og har aldri skrevet at jeg ville klart dette bedre økonomisk men at det finnes "andre" som kanskje kunne gjort jobben mye bedre en de som styrer noe jeg er 100% sikker på, og de fleste av oss mener dette...

[Redigert av administrator]

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]