KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 08:27

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 293 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 14:40 
Grævling

Ellers er det virkelig ikke bare hos oss det kommer ut merkelige meldinger fra klubben. Denne adm-leder'n i FKH sa for noen timer siden til Glåmdalen at de ikke hadde noe bud på Pelu....virket nærmest som om hele saken var ukjent for kjakan. Noen timer senere har han altså vært i møte med KIL for å diskutere en overgang......jo da.....det er lett å bli lurt hvis alt som skrives i media slukes rått!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 14:50 

Raggen wrote:
Ellers er det virkelig ikke bare hos oss det kommer ut merkelige meldinger fra klubben. Denne adm-leder'n i FKH sa for noen timer siden til Glåmdalen at de ikke hadde noe bud på Pelu....virket nærmest som om hele saken var ukjent for kjakan. Noen timer senere har han altså vært i møte med KIL for å diskutere en overgang......jo da.....det er lett å bli lurt hvis alt som skrives i media slukes rått!

Den "adm-leder`n" er ingenting aent enn en stor tullekuk. Har verdensrekord i tullekuk-uttallelser.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 14:53 
Forumlegende

Man ønsker vel egentlig at minst mulig skal komme ut til omverdenen.

Det skjønner vi når vi ser her inne :lol:

Men det begynner selvsagt å haste litt å få på plass hele stallen...

Fordelen ved å rykke opp er at det er der pengene ligger...i tv og andre tildelinger...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 15:04 
Klubbdirektør

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=925

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 15:07 
Forumlegende

Rett skal være rett:

KIL krevde for mye for Pelu. Honnør til styret/forhandlere for dette. Da stemte heldigvis ikke ryktene om at 1,5 mill skulle godtas. Føler meg derfor trygg på at dersom han blir solgt så blir det ikke for lommerusk.

Den nyheten jeg fikk stemte ikke, takk og lov. Litt mye støy blir det av sånne rykter men det er min fordømte plikt å orientere omverdnen når noen man ikke venter en telefon fra ringer for å gi meg en nyhet.

John Pelu er KIL spiller. Det må han for pokker være i 2008 også.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 15:19 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Rett skal være rett:

KIL krevde for mye for Pelu. Honnør til styret/forhandlere for dette. Da stemte heldigvis ikke ryktene om at 1,5 mill skulle godtas. Føler meg derfor trygg på at dersom han blir solgt så blir det ikke for lommerusk.

Den nyheten jeg fikk stemte ikke, takk og lov. Litt mye støy blir det av sånne rykter men det er min fordømte plikt å orientere omverdnen når noen man ikke venter en telefon fra ringer for å gi meg en nyhet.

Du får stramme opp kildene dine litt ;)

Gjedda er mer til å stole på :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 15:23 
Kaptein

Karlsen wrote:

Kan aldri gjentas nok ganger.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 15:23 
Grævling

Det er ikke rent få medier som etterhvert har skrevet om denne dealen på 1,5 mill i løpet av det siste døgnet :-)

Godt det ikke ble noe av til den summen!

Men dessverre....det må nok til et lite mirakel for at Pelu blir værende på Vinger.

....får virkelig håpe lotto'n til denne tomme-pengepungen smeller inn til helga... Blir spennende å se om vi i så fall hører noe mer fra han ;-)

Profile  

Post subject: Speller ingen rolle
PostPosted: 18 Dec 2007, 15:24 
Materialforvalter

Om KIL får 1 eller 10 mill. for Pelu speller da ingen rolle!! Med den ledelsen klubben har, hadde vi ikke klart å forvalte pengene til noenting. Tipper det hadde blitt brukt til et par lysmaster eller til å betale forfalte regninger, eventuelt blidgjøre forbundet med plaststoler på ståtribuna. En liten tankerekke sier meg at det er best for KIL om det kommer inn 1 mill. Da tvinges de til å bruke dem på noe sportslig. Får jo ikke ei lysmast for en mill. nå om dagen...
La Pelu gå. Han har ikke noe i en breddeklubb uten ledelse og ambisjoner å gjøre. Sorry, men såpass ærlige tror jeg vi må være.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 15:32 
Grævling

Her renner det inn av den sedvanlige positiviteten fra Glåmdalsregionen ser jeg....velkommen tilbake forresten!

Vet ikke helt hva du mener med at KIL ikke klarer å forvalte pengene sine på en brukbar måte. De har faktisk vært den klubben i adeccoligaen for har "forvaltet" pengene best de senere årene.

I fjor hentet vi inn en drøss med nye spillere som slo skikkelig til i årets sesong. Pelu, Sylling, Månsson, Guiomar og Torp......mulig å klage på denne "forvaltningen" også?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 15:33 
Forumlegende

mikeb wrote:
Karlsen wrote:
Rett skal være rett:

Du får stramme opp kildene dine litt ;)

Gjedda er mer til å stole på :lol:

Ja jeg synes ikke dette er noe moro i det hele tatt. Folk som er tett på KIL Toppfotball skal vokte seg vel før dem sier noe. Alt annet ødelegger for klubben.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 15:45 
Materialforvalter

RAGGEN: SE PÅ BUDSJETTUTVIKLINGEN DA, MANN!!! Enig at det var godt gjort å klare 4. plass med så knappe ressurser. Det gir store muligheter for å sette igang en satsing. Men hva gjør de??? Legger inn et skam-budsjett - og ønsker å selge lagets beste!! Det vitner om at det sitter en komplett udugelig gjeng som ikke vil noen verdens ting. Vet ikke om det er riktig å antyde at jeg er pessimist i dette tilfellet. Tror alle som følger KIL og er glad i klubben følger denne utviklingen med veldig, veldig vondt i magen. Nytter ikke å sette seg på rævva og tenke: "Alle andre klubber har så mye penger, men vi får klare oss med det vi har".
1) SKAFF FLINKE FOLK TIL Å STYRE KLUBBEN
2) ,,,DISSE MÅ SÅ SKAFFE PENGER
3) PENGENE MÅ HENTE GODE SPILLERE
4) BEHOLD DE SOM ER VERDT Å BEHOLDE (PELU!!!)

Profile  

Post subject: IKKE TIL HAUGESUND
PostPosted: 18 Dec 2007, 15:47 
Reserve

Det var enda godt. Hvis Pelu absolutt må selges, må det være til en T.liga klubb og for min. 5 mill.

Faktisk nesten bedre at det blir enga enn haugesund, bryne eller sogndal e.l. Selv om det blir veldig synd for John hvis han skulle havne på møkkaenga.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 15:55 
Grævling

Plazan wrote:

Ja, dette er vel intet nytt, og det samme som flere av oss har påpekt flere ganger allerede....men hva med å gå over til noe konstruktivt?

Punkt 1: "Skaff flinke folk"??!! Høres jævlig enkelt ut gitt. Har du forslag på personer som bør inn? Og hvor mye skal klubben i så fall betale for å få disse "flinke folkene" på plass?

Punkt 2: Jo da, og da er det eneste vi trenger flinke folk så løser alt seg, av seg selv? Det er kanskje av betydning også hva næringslivet i distriktet er kapable til å kunne bidra med? Tror neppe folket med pengene i distriktet vil øse utover med millioner bare av den enkle grunn av at de får andre mennesker å forholde seg til!

Punkt 3: Hente gode spillere er vi vel allerede flinke til?

Punkt 4: Ja, det er no en smal sak, hvis det bare er å hente "flinke folk" som bare kan labbe rundt å få tak på de "enkle" millionene.

Forslag på noen "flinke folk" som sitter klare? Jeg ringer dem på dagen om det er det eneste som må til!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 16:00 
Reserve

Plazan wrote:
RAGGEN: SE PÅ BUDSJETTUTVIKLINGEN DA, MANN!!! Enig at det var godt gjort å klare 4. plass med så knappe ressurser. Det gir store muligheter for å sette igang en satsing. Men hva gjør de??? Legger inn et skam-budsjett - og ønsker å selge lagets beste!! Det vitner om at det sitter en komplett udugelig gjeng som ikke vil noen verdens ting. Vet ikke om det er riktig å antyde at jeg er pessimist i dette tilfellet. Tror alle som følger KIL og er glad i klubben følger denne utviklingen med veldig, veldig vondt i magen. Nytter ikke å sette seg på rævva og tenke: "Alle andre klubber har så mye penger, men vi får klare oss med det vi har".

Er nå enig at ideelt sett så skal pengene som kommer inn brukes til å hente inn nye spillere...Da må jeg peke på Raufoss, og vise til den situasjonen de befinner seg i idag. Der hentet de inne 3,4 spiller i sommer (riktignok med penger de ikke hadde), og det gikk til helvete...Uansett hvor lite vi kanskje ønsker å innse det, så er det endel andre utgifter i en fotballklubb enn lønninger til spillere og eventuelle overgangssummer...De forfalte regningene må betales de også, ellers har ikke spillerne noen klubb å spille i...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 293 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]