KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 20:43

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 293 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2007, 16:36 
Grævling

KIL-SMURF wrote:
Helt tragisk, ja dette blir vel "julegaven" til supporterne i år dette da :cry:

I fjor "fikk vi" Gundersen......godt å ha noe å "glede seg over" også denne jula :-(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2007, 16:40 
Klubbdirektør

KIL ledelsen har aldri vært gode selgere så han går sikkert alt alt for billig og nå begynner de fleste av oss å bli drittlei av negativiteten rund klubben.

Det er vondt å si at man ikke kommer til å stille på kamper til neste år men hvem gidder egentlig å se KIL sloss i bunnen og sammtidig vite at ting aldri vil bli bedre? Jeg begynner å bli mettet på denne satsingen som ALDRI vil bli noe av og vi får bare se det i øynene at flere personer ikke gidder å møte opp på Gjemselund i 2008.

Nå syntes jeg virkelig synd på vår trener Berntsen som skal løse denne floken men det er sikkert mulig vi selger han også.

Last edited by Jada-jada on 14 Dec 2007, 16:44, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2007, 16:43 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Hvor stammer disse ryktene fra?
Her er det ikke en gang nok med en god del kroner for gjør man dette har man satt strek over opprykksplanene og styret og ledelsen må ta sin hatt og gå fordi de ikke når de målsettningene de setter!

Det bør de absolutt, men gjør de det..? Neppe!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2007, 17:11 
Klubbdirektør

Dette var jo strålende nyheter på starten av helga :cry:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2007, 17:22 
Materialforvalter

Lindau, Smolinski, Stormoen, Kamark, Sylling og nå evt Pelu...
Dette ser meget mørkt ut.
Hadde Pelu blitt solgt før, hadde man kanskje hatt råd til å beholde noen av de andre, men å selge han nå blir jo en stor flau vits på et dårlig julebord.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2007, 17:23 
Klubbdirektør

Dette kan da ikke være annet enn en jævelig dårlig spøk? :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2007, 17:35 
Materialforvalter

Nei nei nei!!
La det være sagt, han er langt i fra solgt, men skummelt at haugesund er interessant forhandlingspartner. Det værste er at om han blir solgt, går pengene med til å dekke underskudd 07, og å gi sylling og kamark så gode lønnsbetingelser at de blir. Samtidig mister vi 1. divisjons beste og mest underholdende spiller :shock: vil ikke gjøre dette byttet nei! Sylling vil komme av seg selv nå rundt juletider. Og kamark; du blir ikke en bedre spiller av heltidskontrakt med Ranheim (selv med god lønn). Kan fort komme tilbake over nyttår han også..
Tror faktisk ikke Pelu er så veldig positiv til denne overgangen heller (uansett hva glomdalen skriver). Det er langt fra Haugesund til Byen (Bergen)..6t15min ifølge gulesider/kart. Han vil jo bo litt urbant :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2007, 17:37 
Saftblander

IS wrote:
Enig i at det er tragisk hvis han havner i Haugesund, men let's face it: Det er pengene som bestemmer. Og hvis det stemmer at vi kan hente 4-5 spillere for et evt salg er jeg enig i at det er riktig..

...og til deg som har gått på Gjemselund for siste gang hvis dette skjer: javel da viser du i hvert fall at du ikke holder med KIL.

Men nok en gang: TRAGISK hvis Pelu forsvinner

Jeg må bare innrømme at jeg driter en lang vei i hva du måtte mene om hvor mye jeg holder med KIL.

Jeg vet ikke hvem som bryr seg mest om klubben av dem som ikke bryr seg om ledelsen selger seg rett ut av opprykkskampen eller den som blir ordentlig forbannet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2007, 17:39 
Klubbdirektør

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=923

"Hele hensikten med et eventuelt salg er økonomisk og ikke sportslig. Uten et salg vil klubben brekke ryggen i 2008, og det vil vi ikke. Akkurat det gambler vi ikke med. Alternativet er å ikke ha penger til lønninger til sommeren og da må vi si opp spillere. Da har vi ikke noe lag, slår KILs sportslige leder fast."

Vil dette si at vi omtrent er tvunget til å selge Pelu?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2007, 17:40 
Klubbdirektør

Olav sier: - I utgangspunktet stod vi langt fra hverandre, men vi har nærmet oss såpass at det er interessant med videre samtaler. Det er godt mulig det skjer noe i løpet av kommende uke, sier Nysæter. Hvis Olav står på sitt om prisen hva de skal ha så er det jo bare å ikke selge han det. Så enkelt er det. Skal han ha 5 mill så er det 5 mill. Enkelt og greit.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2007, 17:50 
Klubbdirektør

Suportergruppa er flinke til mye men nå syntes jeg ledelsen for "oss" bør reagere og gi et tilbakslag for dette holder ikke. Betyr vi virkelig ingen ting er mitt spørsmål? Det hjelper lite å samle inn penger til sykehus selv om dette er virkelig positivt når laget går til bånn.... På tide at noen her kommer frem og gir utalese for oss som elsker klubben. Andre klubber tar med suportergruppene med på meninger/bestemmelser men hva i helvete gjøres her? Nå som Glomdalen er sugen på KIL stoff/suportere så får man pokker bruke vår vrede ut også :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2007, 17:51 
Saftblander

Har man ambisjoner om å spille i Tippeligaen i 2009 som man har sagt kan man ikke kvitte seg med de beste spillerne. At man allerede har mistet flere nøkkelspillere er ille nok, men hvis man mister Pelu som var en klippe ifjor ser det mørkt ut med tanke på opprykk.
Historien gjentar seg selv, husker godt da man tok sølv i 1992, da solgte man omtrent HELE stallen. Ekstremt irriterende, men hvis man ikke finnes en annet utvei når det kommer til de røde tallene i økonomien, så får man bare selge. Får vel kanskje inn 2-4 millioner for han?
For all del ikke selg han til en konkurrent i Adeccoligaen, eller HamKam.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2007, 18:01 
Trener

Dette er jo en katastrofe....

Begynner jo å minne om RBK-tendenser dette her.

Denne nyheten gir meg lyst til lå stikke hjem og åpne et par kalde halve, faktisk såpass mange at panten vil gi et solid bidrag til KIL-kassa :evil:

Og til styret i KIL: HVA F... SKJEDDE MED DET AT BUDSJETTET VÅRT NESTE SESONG SKULLE ØKE PGA EKSTRA SPONSORINTERESSE. OG HVA SKAL MARKEDSAVDELINGEN GJØRE NÅ, NÅR PUBLIKUMSYNDLINGEN FORSVINNER OG MARKEDSVERDIEN PÅ REKLAME PÅ GJEMSELUND/DRAKTENE FALLER BETRAKTELIG SIDEN VI SELGER UNNA SJANSEN TIL Å RYKKE OPP.

Og vi som skal satse på opprykk. Vi har jo ikke noe å gjøre i eliteserien hvis vi kvitter oss med alle de som er gode nok til å spille der :evil: :evil: :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2007, 18:11 
Klubbdirektør

Dem må vel sitte igjen med litt i lønningskassa etter at Lindau.Kamark-Sylling-odden pluss et par til har reist. Dem har jo bare fått inn 2 stk enda. Rart. Det opprykket Freming sto så høy på pæra å sa i avisa var bare en vits i mine øyne. Hjelper ikke å kjøpe 3-4 til når det tar 1 år å spille inn et system.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2007, 18:36 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Nå er det nok tull på Ledelsen :evil: Detta kan vi bare ikke akseptere. KIL SKAL å MÅ ikke selge Pelu nå. Det må til å med KIL`s ledelse forstå. De må jo se det at verdien på denne unike gutten bare vil øke i året som kommer. KIL-ledelsen har virkelig bæsja på leggen nå. Si en ting å mene det stikk motsatte. Svarte :evil:

Skulle egentlig ha en edruelig helg her, men så får`n detta mitt i fleisen.
Så da er det vel bare å spinne bort på butikken å hamstre litt tungtvann da.

HELSIKKE :evil:

Psst: Raggen skal vi si ifra litt her nå?? Yttre vår mening :?:

Last edited by Roller on 14 Dec 2007, 18:49, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 293 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]